Ja ong. de helft van de teams loopt 30 uren voorbereidingstijd mis ofzo? Dat is ook niet zomaar wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:45 schreef Symphonic het volgende:
De sprintrace laat ik dit keer maar even lopen. Het is te hopen dat alle spullen van de teams en Pirelli op tijd in China zijn. Ik begreep dat er hier en daar wat vertraging is in de logistiek.
Ook best een fiasco.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ong. de helft van de teams loopt 30 uren voorbereidingstijd mis ofzo? Dat is ook niet zomaar wat.
Lekker stressvol begin ook van een oneindig seizoen. Van Australië naar China in 1 week en zo na 1 weekje pauze een trippel header.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[ x ]
Rest in Peace Eddie, nog best snel gegaan...
RIPquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[ x ]
Dus was er wel een teamorderquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er was helemaal geen teamorder. Alleen voor 2 rondjes even
Niet vaak met je eens maar dit was inderdaad gewoon een teamorder. Zij het met een legitieme reden.quote:
Dat lukt toch wel daar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef shiz het volgende:
Mooi topic.
lol, en ik ben in Shanghai, zou eigenlijk morgen terug naar huis gaan, maar nu blijven we tot maandag plakken. 🙈😅 Natuurlijk no chance op kaarten.Echt gemeen dit.
Officieel kanaal zegt uitverkocht. Onofficiele kanalen willen wel voor $1000+ plekken verkopen (volgens mij kan grey market helemaal niet (en mag price gauging niet), maar okay). De hotelreceptie vindt met hun Chinese events app nog wel plekken vanaf 390 CNY, maar alleen voor de vrijdag eigenlijk en dan zit je niet naast elkaar want dat zijn wat enkele plekken tussen de mensenmassas.quote:
China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ai. Red Bull heeft een minidocu geplaatst over Liams eerste raceweekend. Alles ging fout
Zo klote voor die gast eigenlijk. Hoop echt voor hem dat dit beter gaat worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ja leuk, maar je hebt het over dat je je afvraagt wat dat voor de toekomst brengt en waar McLaren gaat doen. We hebben het over nog geen 2 rondjes. Het is niet dat ze voorkomen hebben dat Piastri de race won ofzo. Na die tijd mocht hij gewoon doen wat hij wilde, maar was hij weer eens niet goed genoeg.quote:
Ik bedoel, het kan moeilijk nóg slechter gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef shiz het volgende:
Mooi topic.
lol, en ik ben in Shanghai, zou eigenlijk morgen terug naar huis gaan, maar nu blijven we tot maandag plakken. 🙈😅 Natuurlijk no chance op kaarten.Echt gemeen dit.
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.
https://www.gpfans.com/nl(...)iten-te-verplaatsen/quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?
Het is geen eerste levensbehoefte.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er eigenlijk maar 14 rijders in de stand 🤔
quote:If you've covered 90% of the distance from the winner then you're classified as a finisher
Snelle ronde aan het einde van de sessie afgebroken in ieder geval. Verder waarschijnlijk gewoon een gevalletje geen Newey. Dat zal het hele jaar wel het probleem worden.quote:
Dit wordt geen goed weekend voor Red Bull.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoals voorspeld: op de echte circuits gaat McLaren nog veel sneller zijn.
Vind je dat leuk?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is pas de 2e race. Ik wacht nog een paar races af.
De doktoren zeggen dat je nog best wat jaren met prostaatkanker kunt leven dus we weten niet hoelang Eddie er al mee liep.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[ x ]
Je kan gewoon testen en presteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu wordt ergens gesuggereerd dat Red Bull deze GP gaat gebruiken om te zien waar de fouten zitten. Een GP op offeren is wel gewaagd mocht dit waar zijn.
Vroeger moesten we altijd mondkapjes met smogfilters meenemen en op de luchtkwaliteit index letten. Maar de laatste jaren hebben ze smog goed onder controle en wat hier rondrijdt is grotendeels elektrisch en vind ik het eigenlijk niet zo'n thema/drama meer. Vandaag heerlijk buiten, ik was bij de Yu Garden en prachtig blauwe lucht. Nu weer teruggekeerd om F1 te kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.
race 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu wordt ergens gesuggereerd dat Red Bull deze GP gaat gebruiken om te zien waar de fouten zitten. Een GP op offeren is wel gewaagd mocht dit waar zijn.
Geniet er van, het lijkt inderdaad mee te vallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:09 schreef shiz het volgende:
[..]
Vroeger moesten we altijd mondkapjes met smogfilters meenemen en op de luchtkwaliteit index letten. Maar de laatste jaren hebben ze smog goed onder controle en wat hier rondrijdt is grotendeels elektrisch en vind ik het eigenlijk niet zo'n thema/drama meer. Vandaag heerlijk buiten, ik was bij de Yu Garden en prachtig blauwe lucht. Nu weer teruggekeerd om F1 te kijken.Eerder deze week nog fris, nu zomers warm!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hahaha, hoe lang gaan we dat soort nonsens nog horen. Vorig jaar na Italië wisten ze waar het probleem zat. Maar het kon maar deels opgelost worden in 2024, de rest moest in de nieuwe auto opgelost worden. Toen kwamen we in Bahrein en waren het ‘maar de tests’. Daarna in Australië was het ‘een a-typisch circuit’. Nu is het een race opofferen (een 33-punten weekend nota bene). Straks is het wachten op de updates enzovoorts enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Zei het ook al eerder. Ik geef het een paar races eer ik de balans opmaakquote:
Skattiequote:
Mopsieeeequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zei het ook al eerder. Ik geef het een paar races eer ik de balans opmaak
[..]
Skattie
We gaan het over het hele jaar zien. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mopsieeee
ach tis niet het eerste jaar dat RBR slecht uit de startblokken komt
er is nu enkel een team dat heeeeeel goed uit de startblokken komt
ben er wel ietwat bang voor (moet ik toegeven)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het over het hele jaar zien. Ben benieuwd
Ach, als Max dit jaar de titel niet pakt is dat toch geen ramp. Volgend jaar worden alle kaarten opnieuw geschud.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er wel ietwat bang voor (moet ik toegeven)
en dan rijdt hij denk ik niet meer bij RBRquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, als Max dit jaar de titel niet pakt is dat toch geen ramp. Volgend jaar worden alle kaarten opnieuw geschud.
Ik dacht dat Marko de vorige race had gezegd dat ze het probleem gevonden hadden en dat dat 4 a 5 races kost om op te lossen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat gaan we zien. Benieuwd waarheen danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan rijdt hij denk ik niet meer bij RBR
Denk het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan rijdt hij denk ik niet meer bij RBR
Slapenquote:
Daar hebben we het niet overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen sliep ik. Was jij er wel?
Sow.quote:
Hoiquote:
RIP F1 Seizoen 2025quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als de tweede coureur al zo snel is kun je nagaan wat er nog meer in zit..
Is die ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
als je deze uitkomst kijkt
is de RBR nog slechter dan vorig jaar
Daar lijkt het heel sterk op ja. Niet om Lawson te verdedigen, maar als de auto echt zo moeilijk te rijden is dat zelfs Verstappen hem niet in de top 3 krijgt. Het is gewoon een waardeloze bak.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
als je deze uitkomst kijkt
is de RBR nog slechter dan vorig jaar
ik denk dat ze dat niet eens reddenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:46 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is die ook.
Red Bull is het vierde team dit jaar.
Max is zo goed.
Zet er ieder ander in en ze zijn het /vijfde team dit jaar.
dat dusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het heel sterk op ja. Niet om Lawson te verdedigen, maar als de auto echt zo moeilijk te rijden is dat zelfs Verstappen hem niet in de top 3 krijgt. Het is gewoon een waardeloze bak.
Ik hoop dat ze het binnen een race of 3-4 toch echt wel op orde hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het heel sterk op ja. Niet om Lawson te verdedigen, maar als de auto echt zo moeilijk te rijden is dat zelfs Verstappen hem niet in de top 3 krijgt. Het is gewoon een waardeloze bak.
Een meer ervaren coureur als Perez rijdt hem misschien naar P16, maar er zit echt niet meer in. Triest dat een team zo hard kan vallen in een half seizoen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
kunnen hier massaal om Lawson lachen
maar die bak wil voor geen meter
Ze hebben al toegegeven niet goed opgelet te hebben. Daar betalen ze nu nog steeds de prijs voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een meer ervaren coureur als Perez rijdt hem misschien naar P16, maar er zit echt niet meer in. Triest dat een team zo hard kan vallen in een half seizoen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
kunnen hier massaal om Lawson lachen
maar die bak wil voor geen meter
Optimist.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het binnen een race of 3-4 toch echt wel op orde hebben.
als in ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De slang komt er weer mee weg..
Of het team heeft gewoon niet de kwaliteiten om er iets van te maken zonder Newey. Ik snap dat het niet helemaal zo werkt, maar het is wel opvallend dat ze hun mojo echt kwijt zijn geraakt op de dag dat hij aan de zijlijn ging staan vanwege zijn 'pensioen'.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben al toegegeven niet goed opgelet te hebben. Daar betalen ze nu nog steeds de prijs voor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Kansloos weer. Wederom of nog steeds die voorkant.
Zelfs top 10 voor Max zal lastig zijn
Russell - Tsunoda NFI.quote:
De doorontwikkeling staat compleet stil ja. Maar het grootste probleem lijkt me toch Rob Marshall, die dikke bakker die in Australië op het podium stond. Die is met alle info over de RB18 en RB19 onder de arm bij McLaren binnen gelopen en heeft daar het beste van 2 werelden gecreëerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of het team heeft gewoon niet de kwaliteiten om er iets van te maken zonder Newey. Ik snap dat het niet helemaal zo werkt, maar het is wel opvallend dat ze hun mojo echt kwijt zijn geraakt op de dag dat hij aan de zijlijn ging staan vanwege zijn 'pensioen'.
Net alsof niemand verder die auto begrijpt en ze vanaf dat moment aan het gissen zijn met de set-ups en de doorontwikkeling.
Dit jaar gewoon een Alonso-jaar en laten zien dat hij de beste is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, als Max dit jaar de titel niet pakt is dat toch geen ramp. Volgend jaar worden alle kaarten opnieuw geschud.
Zitten ook gaten.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik schakel net in, maar Lawson er al uit?
Fout gemaakt of gele vlag of niet snel genoeg?
Netjes 20equote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Stoor me er ook weer mateloos aan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Dat is knap binnen een paar maanden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De doorontwikkeling staat compleet stil ja. Maar het grootste probleem lijkt me toch Rob Marshall, die dikke bakker die in Australië op het podium stond. Die is met alle info over de RB18 en RB19 onder de arm bij McLaren binnen gelopen en heeft daar het beste van 2 werelden gecreëerd.
Foutjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Allard is een beetje oud he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De cut-off tijd voor SQ2 zou volgens A. Kalff liggen op de snelste tijd uit SQ1: 1.31.2. Heeft iemand al eens uitgerekend hoe vaak die er compleet naast zit? ‘Allard heeft zitten rekenen’. Volgens mij is de Pirelli bandenstrategie adequater.
Nouja, hij is vertrokken eind 22/begin 23. Vanaf dat moment zag je McLaren in 23 ook ineens podiums scoren en de 24-auto behoeft geen toelichting.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is knap binnen een paar maanden.
net zo vaak als Albersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De cut-off tijd voor SQ2 zou volgens A. Kalff liggen op de snelste tijd uit SQ1: 1.31.2. Heeft iemand al eens uitgerekend hoe vaak die er compleet naast zit? ‘Allard heeft zitten rekenen’. Volgens mij is de Pirelli bandenstrategie adequater.
Allard moet ook het gevoel hebben dat hij nog iets toevoegt, he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Inpakken en weggooien!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
de timing houdt er ook maar weer mee op
Hij is pas in januari 2024 bij McLaren begonnen. En een paar maanden later zaten ze er bij. Dat vond ik snel als Marshall de reden is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nouja, hij is vertrokken eind 22/begin 23. Vanaf dat moment zag je McLaren in 23 ook ineens podiums scoren en de 24-auto behoeft geen toelichting.
al besprokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:09 schreef DjVero het volgende:
Lawson![]()
Zijn we net van het debacle Perez af, doet Lawson er nog even een schepje bovenop
Alsof Verstappen het zo goed deed in zijn eerste 10 races ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:09 schreef DjVero het volgende:
Lawson![]()
Zijn we net van het debacle Perez af, doet Lawson er nog even een schepje bovenop
dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Perox het volgende:
Wat slecht in beeld gebracht dit allemaal of ligt dit aan mij?
ze hebben hier eindelijk door dat het niet aan de coureur ligt maar aan Maxquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Geen tijd om hele topics door te lezen.
gefeliciteerdquote:
Iets met China en geknepen ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Perox het volgende:
Wat slecht in beeld gebracht dit allemaal of ligt dit aan mij?
Verstappen won zijn eerste race in de Red Bullquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof Verstappen het zo goed deed in zijn eerste 10 races ofzo
0.018 zien aankomenquote:
ZeLfS tOp 10 ZaL LaStIg ZiJnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Kansloos weer. Wederom of nog steeds die voorkant.
Zelfs top 10 voor Max zal lastig zijn
correctie, Max zit er prima bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR zit er prima bij, zoals voorspeld.
Om niet te oppermachtig te lijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Foutje hoorde ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Nor brak hem af met 2 x paarsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Hahaha iedereen in dit topic de red bull afgeschreven en McLaren naar onbetwiste kampioen gepraat.
Well, here we are
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?quote:
Dat was het foutjequote:
En waarom mag hij niet blij zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
1x is wel voldoende, kneus.quote:
Voor hem is het heel wat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
Nee, foutje op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?
en da geleufde gij?
gewoon erg goede timing op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen warenquote:
Ging voor geen meter inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
ow ja die hebben we ook nog naast de brandstofquote:
Behalve als je buiten de baan terecht komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen waren
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hamilton is Leclerc al voorbij dus.
En vooral best een klein stukje van een lastige top tien notering vandaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon erg goede timing op de baan
geen fout van Max
geen verbetering van McLaren
Norris die ronde afbreekt met 2 x paars
SQ1, dat ding zien draaien?quote:
Track limits doe je weinig meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen waren
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die hebben we ook nog naast de brandstof
En gewoon weer een fuck-up van Norris natuurlijk. Gras is groen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef Perox het volgende:
HAM heeft dit natuurlijk gewoon uitstekend gedaan. Nieuw in de auto en dan in de 2e race al een pole neerzetten is gewoon top.
Eens, dit is goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef Perox het volgende:
HAM heeft dit natuurlijk gewoon uitstekend gedaan. Nieuw in de auto en dan in de 2e race al een pole neerzetten is gewoon top.
anders was Lewis tweede wat nog steeds uitstekend is zo kort in een nieuwe autoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En gewoon weer een fuck-up van Norris natuurlijk. Gras is groen.
Wil niets afdoen aan de fabuleuze prestatie van Hamiltongodquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders was Lewis tweede wat nog steeds uitstekend is zo kort in een nieuwe auto
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef Zorro het volgende:
Als McLaren het verneukt dan hoort de tweede auto, Ferrari dus, gewoon 1 of 2 te staan. Dus niks bijzonders of onverwachts.
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?
feit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het ook wel knap wat Max uit die Red Bull weet te persen.
Voor mij is dat 100% Max.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?
Lawson zit er nog niet heel lekker in om het maar zachtjes uit te drukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit.
Maar dat deed hij vorig jaar ook. Er zaten vorig jaar twee uitersten in de RBR, Max die de slechtere auto toch bijzondere dingen kan laten doen en Checo die een minder goede auto frustrerend leek te vinden en er niets mee te kunnen.
Hopelijk dat Lawson ook wat met de auto gaat kunnen straks
Ja, matchfixing!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het echt zo zat dat dit soort verrassingen keer op keer in de sprintQ zijn
Verrassingen horen bij de sportquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het echt zo zat dat dit soort verrassingen keer op keer in de sprintQ zijn
Hij kan dan ook wel gewoon heel goed rijden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef Perox het volgende:
Dat doen ze expres zodat jij het niet zietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Het ding is dat de echte race straks gewoon weer McLaren 1-2 is. Wat heb je dan nog aan deze verrassing?quote:
Maar gezien vorig jaar toch wel verrassend, ik dacht echt dat het wel klaar was met zijn 1-lap pace.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij kan dan ook wel gewoon heel goed rijden.
Blijft het spannendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de echte race straks gewoon weer McLaren 1-2 is. Wat heb je dan nog aan deze verrassing?
Niet echt.quote:
Maar waar zie jij dan die gigantisch pace van McLaren dit weekend? SQ2 waren ze ook al niet de snelste. FP1 was Merc sneller in de long runs.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de echte race straks gewoon weer McLaren 1-2 is. Wat heb je dan nog aan deze verrassing?
wie stopt je om dat te doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou bijna m'n wekker zetten om 04.00u komende nacht.
Dat dusquote:
Ga ik wel doen, zin in!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan het dat zo’n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR zit er prima bij, zoals voorspeld.
Dat zou jammer zijn, doet het juist goed nu. Heel zijn zelfvetrouwen is dan meteen wegquote:
De auto is zo grillig dat ie precies in het straatje van Max valt. Bijna iedere andere coureur heeft liever een mate aan stabiliteit, Max niet. Die kan om de grilligheid van de auto heen werken. Iedere andere RBR coureur vond dat afschuwelijk.quote:Hoe kan het dat zo'n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.quote:
Een tijdstip dat tegelijkertijd veel te vroeg en veel te laat is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.
En het feit dat het met de komst van F1TV wel heel makkelijk is geworden om zelf te bepalen wanneer je terugkijkt.
Ja als hij wint dan ligt het aan hemquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het ook wel knap wat Max uit die Red Bull weet te persen.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.
En het feit dat het met de komst van F1TV wel heel makkelijk is geworden om zelf te bepalen wanneer je terugkijkt.
Wordt nog lastig zat ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij is dat 100% Max.
Lawson valt tegen maar is niet zo slecht dat hij 20e staat op kwaliteit. Dat is echt ook de belabberde auto.
Belabberd slecht getest.quote:
Pfff... leuk, heb ik net Williams Chassis in mn F1-team gestoptquote:
Hamilton viert het weer grootsquote:
Ik ben vergeten te wisselenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfff... leuk, heb ik net Williams Chassis in mn F1-team gestopt![]()
(jaja, #firstworldproblems)
Eh... nee?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te wisselen
Even vergeten dat het op donderdag moest deze week
Och, laat hem even genieten.quote:
Nou eh, mogelijke straf voor Williams?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nog kan wisselen, wat is dan het probleem?
Wisselen dus. Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, mogelijke straf voor Williams?
Kost weer transactiekosten.quote:
Ja ik zou het een noodzakelijke aanpassing van de manager vinden om de transactiekosten te bepalen op basis van vorig team -> nieuwe definitieve team. En tussentijdse wissels niet iedere keer te belasten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kost weer transactiekosten.
#offtopic in dit topic.
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij is dat 100% Max.
Lawson valt tegen maar is niet zo slecht dat hij 20e staat op kwaliteit. Dat is echt ook de belabberde auto.
Die auto heeft gigantische problemen, daar is echt geen ene twijfel over mogelijk. Dat Max eromheen kan rijden verandert er niets aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?
Zeg maar de doorontwikkelde versie van de auto die vorig jaar eerste werd in het kampioenschap?
Just checking..
Precies, en het is een sprintrace en echt op een kut tijd, een race om 05:00 is wel de limiet.quote:
Vroeger kon je de hele winter onbeperkt in je eigen tijd testen. Dat is wel een nadeel van die dwangbuis waar ze nu inzitten, je kunt in de auto zelf bijna niet meer voorbereiden, alleen in de sim en dat handjevol testdagen in Bahrein.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo’n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.
Die inderdaad. Lawson moet zijn level opschroeven. Heel simpel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?
Zeg maar de doorontwikkelde versie van de auto die vorig jaar eerste werd in het kampioenschap?
Just checking..
Dit, iemand moet wel fatsoenlijke de kans krijgen. En aangezien Peréz seizoenen mocht blijven rijden kunnen ze Lawson wel even wat tijd geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geef Lawson een seizoen de tijd en push hem niet te hard. Zei ik aan het begin al. Anders begin het cirkeltje meteen weer van vooraf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |