Ja ong. de helft van de teams loopt 30 uren voorbereidingstijd mis ofzo? Dat is ook niet zomaar wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:45 schreef Symphonic het volgende:
De sprintrace laat ik dit keer maar even lopen. Het is te hopen dat alle spullen van de teams en Pirelli op tijd in China zijn. Ik begreep dat er hier en daar wat vertraging is in de logistiek.
Ook best een fiasco.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ong. de helft van de teams loopt 30 uren voorbereidingstijd mis ofzo? Dat is ook niet zomaar wat.
Lekker stressvol begin ook van een oneindig seizoen. Van Australië naar China in 1 week en zo na 1 weekje pauze een trippel header.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[ x ]
Rest in Peace Eddie, nog best snel gegaan...
RIPquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[ x ]
Rest in Peace Eddie, nog best snel gegaan...
Dus was er wel een teamorderquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er was helemaal geen teamorder. Alleen voor 2 rondjes even
Niet vaak met je eens maar dit was inderdaad gewoon een teamorder. Zij het met een legitieme reden.quote:
Dat lukt toch wel daar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef shiz het volgende:
Mooi topic.
lol, en ik ben in Shanghai, zou eigenlijk morgen terug naar huis gaan, maar nu blijven we tot maandag plakken. 🙈😅 Natuurlijk no chance op kaarten.Echt gemeen dit.
Officieel kanaal zegt uitverkocht. Onofficiele kanalen willen wel voor $1000+ plekken verkopen (volgens mij kan grey market helemaal niet (en mag price gauging niet), maar okay). De hotelreceptie vindt met hun Chinese events app nog wel plekken vanaf 390 CNY, maar alleen voor de vrijdag eigenlijk en dan zit je niet naast elkaar want dat zijn wat enkele plekken tussen de mensenmassas.quote:
China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ai. Red Bull heeft een minidocu geplaatst over Liams eerste raceweekend. Alles ging fout
Zo klote voor die gast eigenlijk. Hoop echt voor hem dat dit beter gaat worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ja leuk, maar je hebt het over dat je je afvraagt wat dat voor de toekomst brengt en waar McLaren gaat doen. We hebben het over nog geen 2 rondjes. Het is niet dat ze voorkomen hebben dat Piastri de race won ofzo. Na die tijd mocht hij gewoon doen wat hij wilde, maar was hij weer eens niet goed genoeg.quote:
Ik bedoel, het kan moeilijk nóg slechter gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef shiz het volgende:
Mooi topic.
lol, en ik ben in Shanghai, zou eigenlijk morgen terug naar huis gaan, maar nu blijven we tot maandag plakken. 🙈😅 Natuurlijk no chance op kaarten.Echt gemeen dit.
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.
https://www.gpfans.com/nl(...)iten-te-verplaatsen/quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?
Het is geen eerste levensbehoefte.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er eigenlijk maar 14 rijders in de stand 🤔
quote:If you've covered 90% of the distance from the winner then you're classified as a finisher
Snelle ronde aan het einde van de sessie afgebroken in ieder geval. Verder waarschijnlijk gewoon een gevalletje geen Newey. Dat zal het hele jaar wel het probleem worden.quote:
Dit wordt geen goed weekend voor Red Bull.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoals voorspeld: op de echte circuits gaat McLaren nog veel sneller zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |