China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ai. Red Bull heeft een minidocu geplaatst over Liams eerste raceweekend. Alles ging fout
Zo klote voor die gast eigenlijk. Hoop echt voor hem dat dit beter gaat worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ja leuk, maar je hebt het over dat je je afvraagt wat dat voor de toekomst brengt en waar McLaren gaat doen. We hebben het over nog geen 2 rondjes. Het is niet dat ze voorkomen hebben dat Piastri de race won ofzo. Na die tijd mocht hij gewoon doen wat hij wilde, maar was hij weer eens niet goed genoeg.quote:
Ik bedoel, het kan moeilijk nóg slechter gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
China zal beter verlopen verwacht ik, dit was niet zijn weekend.
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef shiz het volgende:
Mooi topic.
lol, en ik ben in Shanghai, zou eigenlijk morgen terug naar huis gaan, maar nu blijven we tot maandag plakken. 🙈😅 Natuurlijk no chance op kaarten.Echt gemeen dit.
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi is het met de luchtkwaliteit? Ik las dat het nu al drama was en het tijdens de race helemaal verschrikkelijk is.
https://www.gpfans.com/nl(...)iten-te-verplaatsen/quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als het echt zo slecht is met de luchtkwaliteit, dan mogen ze de race wel annuleren vind je niet?
Het is geen eerste levensbehoefte.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er eigenlijk maar 14 rijders in de stand 🤔
quote:If you've covered 90% of the distance from the winner then you're classified as a finisher
Snelle ronde aan het einde van de sessie afgebroken in ieder geval. Verder waarschijnlijk gewoon een gevalletje geen Newey. Dat zal het hele jaar wel het probleem worden.quote:
Dit wordt geen goed weekend voor Red Bull.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoals voorspeld: op de echte circuits gaat McLaren nog veel sneller zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |