Nouja, hij is vertrokken eind 22/begin 23. Vanaf dat moment zag je McLaren in 23 ook ineens podiums scoren en de 24-auto behoeft geen toelichting.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is knap binnen een paar maanden.
net zo vaak als Albersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De cut-off tijd voor SQ2 zou volgens A. Kalff liggen op de snelste tijd uit SQ1: 1.31.2. Heeft iemand al eens uitgerekend hoe vaak die er compleet naast zit? ‘Allard heeft zitten rekenen’. Volgens mij is de Pirelli bandenstrategie adequater.
Allard moet ook het gevoel hebben dat hij nog iets toevoegt, he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De cut-off tijd voor SQ2 zou volgens A. Kalff liggen op de snelste tijd uit SQ1: 1.31.2. Heeft iemand al eens uitgerekend hoe vaak die er compleet naast zit? ‘Allard heeft zitten rekenen’. Volgens mij is de Pirelli bandenstrategie adequater.
Inpakken en weggooien!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
de timing houdt er ook maar weer mee op
Hij is pas in januari 2024 bij McLaren begonnen. En een paar maanden later zaten ze er bij. Dat vond ik snel als Marshall de reden is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nouja, hij is vertrokken eind 22/begin 23. Vanaf dat moment zag je McLaren in 23 ook ineens podiums scoren en de 24-auto behoeft geen toelichting.
al besprokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:09 schreef DjVero het volgende:
Lawson![]()
Zijn we net van het debacle Perez af, doet Lawson er nog even een schepje bovenop
Alsof Verstappen het zo goed deed in zijn eerste 10 races ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:09 schreef DjVero het volgende:
Lawson![]()
Zijn we net van het debacle Perez af, doet Lawson er nog even een schepje bovenop
dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Perox het volgende:
Wat slecht in beeld gebracht dit allemaal of ligt dit aan mij?
ze hebben hier eindelijk door dat het niet aan de coureur ligt maar aan Maxquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Geen tijd om hele topics door te lezen.
gefeliciteerdquote:
Iets met China en geknepen ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Perox het volgende:
Wat slecht in beeld gebracht dit allemaal of ligt dit aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |