Of het team heeft gewoon niet de kwaliteiten om er iets van te maken zonder Newey. Ik snap dat het niet helemaal zo werkt, maar het is wel opvallend dat ze hun mojo echt kwijt zijn geraakt op de dag dat hij aan de zijlijn ging staan vanwege zijn 'pensioen'.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben al toegegeven niet goed opgelet te hebben. Daar betalen ze nu nog steeds de prijs voor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Kansloos weer. Wederom of nog steeds die voorkant.
Zelfs top 10 voor Max zal lastig zijn
zelfs de timing stopte nietquote:
Russell - Tsunoda NFI.quote:
ow diequote:
De doorontwikkeling staat compleet stil ja. Maar het grootste probleem lijkt me toch Rob Marshall, die dikke bakker die in Australië op het podium stond. Die is met alle info over de RB18 en RB19 onder de arm bij McLaren binnen gelopen en heeft daar het beste van 2 werelden gecreëerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of het team heeft gewoon niet de kwaliteiten om er iets van te maken zonder Newey. Ik snap dat het niet helemaal zo werkt, maar het is wel opvallend dat ze hun mojo echt kwijt zijn geraakt op de dag dat hij aan de zijlijn ging staan vanwege zijn 'pensioen'.
Net alsof niemand verder die auto begrijpt en ze vanaf dat moment aan het gissen zijn met de set-ups en de doorontwikkeling.
Dit jaar gewoon een Alonso-jaar en laten zien dat hij de beste is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, als Max dit jaar de titel niet pakt is dat toch geen ramp. Volgend jaar worden alle kaarten opnieuw geschud.
2025 en live timing is moeilijkquote:
Zitten ook gaten.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik schakel net in, maar Lawson er al uit?
Fout gemaakt of gele vlag of niet snel genoeg?
Netjes 20equote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Stoor me er ook weer mateloos aan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Dat is knap binnen een paar maanden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De doorontwikkeling staat compleet stil ja. Maar het grootste probleem lijkt me toch Rob Marshall, die dikke bakker die in Australië op het podium stond. Die is met alle info over de RB18 en RB19 onder de arm bij McLaren binnen gelopen en heeft daar het beste van 2 werelden gecreëerd.
Foutjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Allard is een beetje oud he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De cut-off tijd voor SQ2 zou volgens A. Kalff liggen op de snelste tijd uit SQ1: 1.31.2. Heeft iemand al eens uitgerekend hoe vaak die er compleet naast zit? ‘Allard heeft zitten rekenen’. Volgens mij is de Pirelli bandenstrategie adequater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |