Maar gezien vorig jaar toch wel verrassend, ik dacht echt dat het wel klaar was met zijn 1-lap pace.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij kan dan ook wel gewoon heel goed rijden.
Blijft het spannendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de echte race straks gewoon weer McLaren 1-2 is. Wat heb je dan nog aan deze verrassing?
Niet echt.quote:
Maar waar zie jij dan die gigantisch pace van McLaren dit weekend? SQ2 waren ze ook al niet de snelste. FP1 was Merc sneller in de long runs.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de echte race straks gewoon weer McLaren 1-2 is. Wat heb je dan nog aan deze verrassing?
wie stopt je om dat te doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou bijna m'n wekker zetten om 04.00u komende nacht.
Dat dusquote:
Ga ik wel doen, zin in!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan het dat zo’n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR zit er prima bij, zoals voorspeld.
Dat zou jammer zijn, doet het juist goed nu. Heel zijn zelfvetrouwen is dan meteen wegquote:
De auto is zo grillig dat ie precies in het straatje van Max valt. Bijna iedere andere coureur heeft liever een mate aan stabiliteit, Max niet. Die kan om de grilligheid van de auto heen werken. Iedere andere RBR coureur vond dat afschuwelijk.quote:Hoe kan het dat zo'n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.quote:
Een tijdstip dat tegelijkertijd veel te vroeg en veel te laat is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.
En het feit dat het met de komst van F1TV wel heel makkelijk is geworden om zelf te bepalen wanneer je terugkijkt.
Ja als hij wint dan ligt het aan hemquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het ook wel knap wat Max uit die Red Bull weet te persen.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn behoefte aan een fatsoenlijke nachtrust.
En het feit dat het met de komst van F1TV wel heel makkelijk is geworden om zelf te bepalen wanneer je terugkijkt.
Wordt nog lastig zat ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij is dat 100% Max.
Lawson valt tegen maar is niet zo slecht dat hij 20e staat op kwaliteit. Dat is echt ook de belabberde auto.
Belabberd slecht getest.quote:
Pfff... leuk, heb ik net Williams Chassis in mn F1-team gestoptquote:
Hamilton viert het weer grootsquote:
Ik ben vergeten te wisselenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfff... leuk, heb ik net Williams Chassis in mn F1-team gestopt![]()
(jaja, #firstworldproblems)
Eh... nee?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te wisselen
Even vergeten dat het op donderdag moest deze week
Och, laat hem even genieten.quote:
Nou eh, mogelijke straf voor Williams?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nog kan wisselen, wat is dan het probleem?
Wisselen dus. Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, mogelijke straf voor Williams?
Kost weer transactiekosten.quote:
Ja ik zou het een noodzakelijke aanpassing van de manager vinden om de transactiekosten te bepalen op basis van vorig team -> nieuwe definitieve team. En tussentijdse wissels niet iedere keer te belasten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kost weer transactiekosten.
#offtopic in dit topic.
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij is dat 100% Max.
Lawson valt tegen maar is niet zo slecht dat hij 20e staat op kwaliteit. Dat is echt ook de belabberde auto.
Die auto heeft gigantische problemen, daar is echt geen ene twijfel over mogelijk. Dat Max eromheen kan rijden verandert er niets aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?
Zeg maar de doorontwikkelde versie van de auto die vorig jaar eerste werd in het kampioenschap?
Just checking..
Precies, en het is een sprintrace en echt op een kut tijd, een race om 05:00 is wel de limiet.quote:
Vroeger kon je de hele winter onbeperkt in je eigen tijd testen. Dat is wel een nadeel van die dwangbuis waar ze nu inzitten, je kunt in de auto zelf bijna niet meer voorbereiden, alleen in de sim en dat handjevol testdagen in Bahrein.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo’n Lawson (nog) niet mee komt? Je zou toch denken dat RB genoeg tijd heeft gehad om een fatsoenlijke rijder naast MV te zetten.
Die inderdaad. Lawson moet zijn level opschroeven. Heel simpel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Is dat diezelfde belabberde auto die vorige week 2e werd in de race?
Zeg maar de doorontwikkelde versie van de auto die vorig jaar eerste werd in het kampioenschap?
Just checking..
Dit, iemand moet wel fatsoenlijke de kans krijgen. En aangezien Peréz seizoenen mocht blijven rijden kunnen ze Lawson wel even wat tijd geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geef Lawson een seizoen de tijd en push hem niet te hard. Zei ik aan het begin al. Anders begin het cirkeltje meteen weer van vooraf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |