Om niet te oppermachtig te lijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Foutje hoorde ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Nor brak hem af met 2 x paarsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Hahaha iedereen in dit topic de red bull afgeschreven en McLaren naar onbetwiste kampioen gepraat.
Well, here we are
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?quote:
Dat was het foutjequote:
En waarom mag hij niet blij zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
1x is wel voldoende, kneus.quote:
Voor hem is het heel wat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
Nee, foutje op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?
en da geleufde gij?
gewoon erg goede timing op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen warenquote:
Ging voor geen meter inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
ow ja die hebben we ook nog naast de brandstofquote:
Behalve als je buiten de baan terecht komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen waren
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hamilton is Leclerc al voorbij dus.
En vooral best een klein stukje van een lastige top tien notering vandaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon erg goede timing op de baan
geen fout van Max
geen verbetering van McLaren
Norris die ronde afbreekt met 2 x paars
SQ1, dat ding zien draaien?quote:
Track limits doe je weinig meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen waren
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die hebben we ook nog naast de brandstof
En gewoon weer een fuck-up van Norris natuurlijk. Gras is groen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef Perox het volgende:
HAM heeft dit natuurlijk gewoon uitstekend gedaan. Nieuw in de auto en dan in de 2e race al een pole neerzetten is gewoon top.
Eens, dit is goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef Perox het volgende:
HAM heeft dit natuurlijk gewoon uitstekend gedaan. Nieuw in de auto en dan in de 2e race al een pole neerzetten is gewoon top.
anders was Lewis tweede wat nog steeds uitstekend is zo kort in een nieuwe autoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En gewoon weer een fuck-up van Norris natuurlijk. Gras is groen.
Wil niets afdoen aan de fabuleuze prestatie van Hamiltongodquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders was Lewis tweede wat nog steeds uitstekend is zo kort in een nieuwe auto
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef Zorro het volgende:
Als McLaren het verneukt dan hoort de tweede auto, Ferrari dus, gewoon 1 of 2 te staan. Dus niks bijzonders of onverwachts.
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?
feit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het ook wel knap wat Max uit die Red Bull weet te persen.
Voor mij is dat 100% Max.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Norris heeft het in het putje gegooid dat is waar. Ferrari is goed en is RBR nou goed genoeg om mee te doen of is dit gewoon Max die er toch nog iets extra's uit weet te knijpen?
Lawson zit er nog niet heel lekker in om het maar zachtjes uit te drukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit.
Maar dat deed hij vorig jaar ook. Er zaten vorig jaar twee uitersten in de RBR, Max die de slechtere auto toch bijzondere dingen kan laten doen en Checo die een minder goede auto frustrerend leek te vinden en er niets mee te kunnen.
Hopelijk dat Lawson ook wat met de auto gaat kunnen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |