Om niet te oppermachtig te lijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Foutje hoorde ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom brak Norris zijn ronde af?
Nor brak hem af met 2 x paarsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Hahaha iedereen in dit topic de red bull afgeschreven en McLaren naar onbetwiste kampioen gepraat.
Well, here we are
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?quote:
Dat was het foutjequote:
En waarom mag hij niet blij zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
1x is wel voldoende, kneus.quote:
Voor hem is het heel wat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Hamilton denkt dat de sprint wat voorstelt
Nee, foutje op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje dat hij naar binnen ging ipv over de streep?
en da geleufde gij?
gewoon erg goede timing op de baanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen warenquote:
Ging voor geen meter inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, kneus.
Verbaasd me best want het ging voor geen meter.
aah die werken welquote:
ow ja die hebben we ook nog naast de brandstofquote:
Behalve als je buiten de baan terecht komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ik met twee paars toch echt door gegaan ondanks een foutje. en kijken hoe goed die twee paarsen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |