Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ach niet mijn probleem ik reageer gewoon op wat er te zien in op tvquote:Op zondag 9 maart 2025 17:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik dat jij wel een beetje zeikt hier, maar dat mag ik vast niet zeggen..Dus haal maar weg @:Dotteke
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.Wat ik op X wel eens lees, is die man heel erg pro-jordy, tot het manikale af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doen ook letterlijk dreigen om bewoners wat aan te doen
Jordy heeft het over Fleur, dat ze een heel jaar heeft zitten kijken en dat het na 1 week voorbij was.Hell To The Liars
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.En dat weet BB ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gaat het constant hier. Maar 1 verkeerd woord als Jordy weer bezig is en we zijn er twee pagina's zoet mee. Het wordt hier steeds minder leukquote:Op zondag 9 maart 2025 17:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep , ik las het , en dacht dit is weer desinformatie. Ik heb het gesprek gehoord
Ik open niet.![]()
ja.. ik noem het vdVolder, maar hij is er al lang weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik op X wel eens lees, is die man heel erg pro-jordy, tot het manikale af.
Die doen ook letterlijk dreigen om bewoners wat aan te doen
Jordy heeft het over Fleur, dat ze een heel jaar heeft zitten kijken en dat het na 1 week voorbij was.
pootje?quote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Heeft overal schijt aan, doet alsof hij God is. Het is toch ongelooflijk.
De CoS mag raden over wie dit gaat.
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Heeft overal schijt aan, doet alsof hij God is. Het is toch ongelooflijk.
Iets van de pot verwijt de ketelquote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn ze ook wel een beetje toch? Ik heb ze nog niet echt zien strijden dit seizoenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:59 schreef Droopie het volgende:
Jordy vindt dat Axel er bij loopt alsof die de koning is.
Het is wel de Axel die erbij loopt alsof die op vakantie is.
Nou, je kan veel over Axel zeggen, maar strijden heeft ie wel gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel een beetje toch? Ik heb ze nog niet echt zien strijden dit seizoen
Ik dacht vanmiddag ook zoiets op te vangen maar ik kon niet helemaal verstaan wat ze zeiden.leek er in ieder geval wel opquote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
ze hebben er over gefluisterd, toen bulderde pootje van ik ga over lijken he. maar daar is niks daadwerkelijk afgesproken. het werd gewoon besproken als een optiequote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
Mijn mening is dat je beter niet op FB, Instagram of x kan lezen want daar zitten allemaal boze mensen die kicken op ruzie en mening verschil.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja iedereen wil iedereen naar huis..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy zegt ze willen me heel graag naar huis. ( in mijn ogen een beetje zuur. Alsof dat niet normaal is of zo dat ze hem naar huis willen.)
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:09 schreef OmaJacky het volgende:
Ja hoor daar gaat Mattie, lekker alles doorlullen van z'n gesprek met Axel.
En ik moet best lachen wat Mattie verteld, en dat Jordy zegt : er is toch geen gesprek mee te voeren.
ik ook niet hoor, maar jaquote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt het niet helemaal eerlijk dat de nominaties nu verlopen via betalen.
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?
Is dat een beetje humor van Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Nou ja, ik ben deze week maar figurant van dit programma.
Wat dacht je dan, dat zij rustig zonder het te proberen hun kans voorbij laten gaan...vooral Pootje speelt het vanaf het begin al zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
ze zaten gewoon samen in de sauna nadat water gevecht zat verders niets achterquote:Op zondag 9 maart 2025 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Team kartel: Mattie zegt dat deze week niet hun spel is zo als ze het willen spelen. Jolien beaamt het een beetje en vind het een beetje raar dat BB het spel zo laat lopen.
Ze willen liever met games en zo.
Jordy zegt dat hij deze week figurant is in het programma. Jolien zegt dat ze geldschieter/sponser is van de tegenpartij.
( ja dat is balen voor het kartel, dat ze zo weinig geld hebben dat ze niks kunnen doen op dit moment. Ik ben benieuwd dat als 1 van hun deze week een hoop poen verdient hoe ze dan zijn.)
Dan is het een TOPspel!quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Team kartel: Mattie zegt dat deze week niet hun spel is zo als ze het willen spelen. Jolien beaamt het een beetje en vind het een beetje raar dat BB het spel zo laat lopen.
Ze willen liever met games en zo.
Jordy zegt dat hij deze week figurant is in het programma. Jolien zegt dat ze geldschieter/sponser is van de tegenpartij.
( ja dat is balen voor het kartel, dat ze zo weinig geld hebben dat ze niks kunnen doen op dit moment. Ik ben benieuwd dat als 1 van hun deze week een hoop poen verdient hoe ze dan zijn.)
100% zichzelf, en wat boodschappen compenseerde die diefstal.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
Wat ik niet zo goed snap in deze: Jordy heeft wat geld betreft toch dezelfde kansen gekregen als ieder ander daar? Hij vindt het nu niet eerlijk omdat hij aan veel, niet mee kan doen omdat hij weinig geld heeft..Maar er is er maar eentje toch die hij dat kan aanrekenen?
Deels eens met je, maar er waren bvb ook die erfenissen. Keanu liet een pak geld achter om te verdelen en daar was Jordy als enige (dacht ik?) geen deelgenoot van.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
Wat ik niet zo goed snap in deze: Jordy heeft wat geld betreft toch dezelfde kansen gekregen als ieder ander daar? Hij vindt het nu niet eerlijk omdat hij aan veel, niet mee kan doen omdat hij weinig geld heeft..Maar er is er maar eentje toch die hij dat kan aanrekenen?
In zijn hoofd Jolien denk ik, maar dat spreekt ie niet uit?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
Axel heeft in het begin van bigbrother al eens meer uit de pot gepakt dan het eerlijke deel.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat dat puur uit tactisch eigen belang was. En veranderd de geld stand toch niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef Hznootje het volgende:
Nog steeds vast blijven houden aan ..mesje jatten van de armsten.. Jane heeft heel duidelijk uitgelegd dat ze 1200, hebben gekregen..Dus na aftrek van de boodschappen nog steeds winst.
En mensen zitten hier voor de sensa
Hij is niet boos hij is gefrustreerd en dat begrijp ik wel zoals hij het uitlegtquote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
Jordy is boos op BB, tis allemaal oneerlijk, andere mensen zitten er voor de poen en de fame.
Kistje is tegen al zijn principes.
Hij wil strijdend ten onder gaan.
Blabla, herhaling van gisteren.
Hihihi
Dat gevoel kan ie moeilijk mee omgaan.
Hij laat zich wel kennen hoor ppfffquote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
Jordy is boos op BB, tis allemaal oneerlijk, andere mensen zitten er voor de poen en de fame.
Kistje is tegen al zijn principes.
Hij wil strijdend ten onder gaan.
Blabla, herhaling van gisteren.
Hihihi
Dat gevoel kan ie moeilijk mee omgaan.
dat geld hadden ze al terug gepakt door Jordy toen 0 euro tegen nou ja Keanu gaf 1 euro aan Jordy moet er nu dan nog meer gepakt wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
100% zichzelf, en wat boodschappen compenseerde die diefstal.
heeft hij helemaal niet in zijn mond gehad dat hij heimwee heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 18:21 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft weer heimwee.
Miemie, maar ja, zo vult Jordy toch een beetje het gat wat Keanu achtergelaten heeft.
Kan die niet een paar koeken jatten om zijn humeur te verbeteren?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Er zitten hier mensen alleen maar voor de fame, voor de buhne. Of alleen maar om sensa te maken, of voor de poen. Die letterlijk over lijken gaan, waarom blijven die mensen elke keer binnen, en ontkomen die elke keer aan alle nominaties. En zit ik straks voor de 5e keer op de bank.
Jolien : Gij of ik he
Jordy : Omdat ik het niet in de hand heb, en dan denk ik. Ik wil strijden voor m'n plek. Laat ze dan maar eens zien hoe ... hmmm ... hoe ver ze gaan, of hoe ver ze komen. Maar dit soort spellen, je hebt het letterlijk niet in de hand. Ik weet nu al dat ik geen vrijstelling kan komen met dat spel. Dus ik moet nu fucking veel geld er tegenaan gooien om mezelf vrij te kopen, om te zorgen dat ik niet genomineerd ben. En ik ben daar gewoon principieel op tegen. En daarnaast vind ik ook, er wordt 100.000 keer gezegd, je zit hier voor je eigen jackpot, je werkt voor je eigen jackpot. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN DAN?
Wat klopt er dan niet aan wat hij zegt. Ik vind dat Jordy gewoon uitlegt hoe het nu is. Kan niet anders dan zeggen dat hij daar wel een punt heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:26 schreef RelDaThief het volgende:
Ja Jordy, als je meedoet aan een spel kan niet altijd alles in jouw voordeel en onder jouw controle zijn.
Doe dan niet mee. zeker als je al zo fanatiek alle vorige edities hebt bekeken.
Wat een gelul allemaal.
Zei hij niet dat ie van thuis wil horen of ie het goed of wijze woorden?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij helemaal niet in zijn mond gehad dat hij heimwee heeft
Dan heeft hij toch wel zelfrefflectie want hij zei letterlijk dat hij graag alles zelf in de hand heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 18:29 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy: er zitten hier mensen die zitten om de fame om de poen om sensa te maken .
Er wordt geld gepikt, weg gesluist.
Heeft hij het nou over zichzelf?????
Hij gaat ook geen geld uitgeven met die kist, hij vind het niet eerlijk zoals het nu loopt, hij kan niks, heeft geen poen.
( misschien als hij die 2500 niet had uitgegeven aan die speciale GC om anderen op de bank te zetten, had hij nu meer poen gehad.
Jordy heeft echt geen zelf reflectie. Hij kan er echt niet mee omgaan dat hij de touwtjes niet in handen heeft . ( wat hij graag wil zei hij zelf).
Dat kloptquote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zei hij niet dat ie van thuis wil horen of ie het goed of wijze woorden?
Zei ie niet dat ie hetzelfde gevoel van gisteren weer had?
Het is hetzelfde riedeltje als gisteren, fame, principes, Axel, sfeer.. etc etc.
KUT spel TOPdagquote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zei hij niet dat ie van thuis wil horen of ie het goed of wijze woorden?
Zei ie niet dat ie hetzelfde gevoel van gisteren weer had?
Het is hetzelfde riedeltje als gisteren, fame, principes, Axel, sfeer.. etc etc.
Nog maar een keertje dan: Precies hierom werd Axel door oa. Jordy weken met de nek aangekeken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Axel heeft in het begin van bigbrother al eens meer uit de pot gepakt dan het eerlijke deel.
Axel is dus wel een van de laatste die Jordy zijn grap kwalijk kan nemen.
Bovendien heeft bigbrother zelf ook een aandeel in de grap van Jordy die toen Jordy aanzette om de pot te pakken.
Men is zo vals om van Jordy de zondebok te maken, terwijl ze zelf erger zo niet veel valser bezig zijn, vind ik,
Staat er toch duidelijk?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan wat hij zegt. Ik vind dat Jordy gewoon uitlegt hoe het nu is. Kan niet anders dan zeggen dat hij daar wel een punt heeft.
Hij wil ook graag winnen maar ja dat is dan frustrerend op deze manier. En dat zegt hij zelf ook.
Maar ik snap de anderen die nu in een top positie zitten ook. Proberen hun dominantie vast te houden en door te drukken met alle meer of minder gemene manieren die ze hebben.
En toch moet ik altijd het meeste lachen om Jordi, die zichzelf nu figurant noemt. lol.![]()
Ik weet het ook nietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Er zitten hier mensen alleen maar voor de fame, voor de buhne. Of alleen maar om sensa te maken, of voor de poen. Die letterlijk over lijken gaan, waarom blijven die mensen elke keer binnen, en ontkomen die elke keer aan alle nominaties. En zit ik straks voor de 5e keer op de bank.
Jolien : Gij of ik he
Jordy : Omdat ik het niet in de hand heb, en dan denk ik. Ik wil strijden voor m'n plek. Laat ze dan maar eens zien hoe ... hmmm ... hoe ver ze gaan, of hoe ver ze komen. Maar dit soort spellen, je hebt het letterlijk niet in de hand. Ik weet nu al dat ik geen vrijstelling kan komen met dat spel. Dus ik moet nu fucking veel geld er tegenaan gooien om mezelf vrij te kopen, om te zorgen dat ik niet genomineerd ben. En ik ben daar gewoon principieel op tegen. En daarnaast vind ik ook, er wordt 100.000 keer gezegd, je zit hier voor je eigen jackpot, je werkt voor je eigen jackpot. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN DAN?
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt het niet helemaal eerlijk dat de nominaties nu verlopen via betalen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En Matt houdt altijd de moed erin. Laat zich niet meeslepen in de frustratie.
30 euro ofzoquote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Axel heeft in het begin van bigbrother al eens meer uit de pot gepakt dan het eerlijke deel.
Axel is dus wel een van de laatste die Jordy zijn grap kwalijk kan nemen.
Bovendien heeft bigbrother zelf ook een aandeel in de grap van Jordy die toen Jordy aanzette om de pot te pakken.
Men is zo vals om van Jordy de zondebok te maken, terwijl ze zelf erger zo niet veel valser bezig zijn, vind ik,
Ik kan niet zeggen dat Jordy weken zo tegen Axel gedaan heeft als Axel tegen hem doet. Vind Jordy wat lomper en Axel valser en gemener en geniepiger.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan: Precies hierom werd Axel door oa. Jordy weken met de nek aangekeken.
Jordy zou dan juist de laatste moeten zijn die die 1300 'voor de grap' kan pakken. Deed ie wel, omdat ie iets wilde starten zei hij. Dat is gelukt en daar plukt ie nu al jammerend de vruchten van. Arme jongen
De hele nominatie hebben ze geld uitgegeven om gc te kopen om de nominaties te beinvloedenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar dan ook uren uitgesmeerd over meerdere dagen zo over jammeren op repeat.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Staat er toch duidelijk?
Als hij al die vorige edities heeft gevolgd weet hij ook dat een spel zo kan lopen.
Daar dan nog over gefrustreerd geraken is nogal slap.
Ik vraag me dan af wat Jordy hier bedoelt.. hij verlaagt zich niet toch het niveau van Big Brother? Hij wil het spel niet spelen?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ga er [de telefoon] niet bijzitten. Ik ga me niet verlagen tot dat niveau
Zie jij in mijn post staan dat Jordy iets miszegt? Nee! Ik tik dat ik moet lachen over wat Mattie verteld over zijn gesprek met Axel en dat Jordy zegt dat er geen gesprek met Axel is te voeren.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?
Jolien had hem net kunnen kiezen ipv Matt. Moet hij bij haasr zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Nou ja, ik ben deze week maar figurant van dit programma.
Ze zijn niet zo van de feiten...quote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele nominatie hebben ze geld uitgegeven om gc te kopen om de nominaties te beinvloeden
Nu er minder mensen zijn heeft een gamechanger natuurlijk veel meer invloed. Bovendien konden in het begin mensen zich weer ontdoen van nominatie targets door bijvoorbeeld een spel goed te spelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele nominatie hebben ze geld uitgegeven om gc te kopen om de nominaties te beinvloeden
Verdommequote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan die niet een paar koeken jatten om zijn humeur te verbeteren?
Jordy hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat Jaxel de Dief op hem inzet.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Nu er minder mensen zijn heeft een gamechanger natuurlijk veel meer invloed. Bovendien konden in het begin mensen zich weer ontdoen van nominatie targets door bijvoorbeeld een spel goed te spelen.
De omstandigheden veranderen. De spelregels worden door Bigbrother steeds veranderd. Dus kun je het begin ook niet meer met het nu vergelijken.quote:
Dat is het mooie aan feiten. Die veranderen niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:39 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
De omstandigheden veranderen. De spelregels worden door Bigbrother steeds veranderd. Dus kun je het begin ook niet meer met het nu vergelijken.
Totaal negeren, roepen hem er elke week op te knallen en totaal geen moeite willen steken om 'm te leren kennen waren zijn eigen woorden. Aardige vent inderdaad. Niet dat Axel de laatste tijd nou zo vriendelijk over Jordy sprak hoor, maar dat gaat tot de dag van vandaag gewoon van beide kanten zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Jordy weken zo tegen Axel gedaan heeft als Axel tegen hem doet. Vind Jordy wat lomper en Axel valser en gemener en geniepiger.
PROEST! daar ging mijn koffie ik pis in mijn broekquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En daar dan ook uren uitgesmeerd over meerdere dagen zo over jammeren op repeat.
Treurig act, en neen, geen topact
[ afbeelding ]
Ook nog maar een keer dan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan: Precies hierom werd Axel door oa. Jordy weken met de nek aangekeken.
Jordy zou dan juist de laatste moeten zijn die die 1300 'voor de grap' kan pakken. Deed ie wel, omdat ie iets wilde starten zei hij. Dat is gelukt en daar plukt ie nu al jammerend de vruchten van. Arme jongen
Wie staat er bovenaan?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Mijn populariteit ranking wordt bepaald door wie mij het meest aan het lachen maakt.
Ik bepaal mijn stem daardoor, als ik om iemand spontaan moet lachen is dat 1 punt per keer.![]()
Zet het even in de juiste volgorde en misschien klink het verhaal dan logischer.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook nog maar een keer dan.
Toen Axel het pakte mocht jordy niet miepen want dat is het spel.
Toen jordy het pakte mocht Axel (van zichzelf uiteraard) wel miepen, want oneerlijk.
Waarom zou jordy niet mogen miepen over wat Axel deed, maar mag Axel het wel als jordy het deed?
Wordt lastig strijden als er door anderen contineu besloten wordt dat je nergens aan mee kan/mag doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:40 schreef Lrod01 het volgende:
Ik mag Jordy enorm en heb hem altijd verdedigd maar deze kant van hem begint een beetje vermoeiend te worden. Laat je eens niet zo kennen man. Wees wat strijdbaarder in plaats van zo vroeg in de week alweer opgeven en in je nest liggen jammeren de hele dag.
Kanjer...maar dat komt ook omdat hij niet eens zo diep erin wil gaan....wil lol hebben en niet verbittert zijn. Daarom is deze week weer eigenlijk niks voor hem met die geldspellen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En Matt houdt altijd de moed erin. Laat zich niet meeslepen in de frustratie.
Jordy miept sws 24/7quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen jordy het pakte mocht Axel (van zichzelf uiteraard) wel miepen, want oneerlijk.
Waarom zou jordy niet mogen miepen over wat Axel deed, maar mag Axel het wel als jordy het deed?
Dat mag ik helaas niet zeggen van Big Brother. Geheime opdracht.quote:
Mijn volgorde klopt. Axel pakte ergens in het begin al extra geld.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet het even in de juiste volgorde en misschien klink het verhaal dan logischer.
Eerst pakte Jordy het geld, en begon Axel te miepen.
Daarna was er precedent geschept en was het game on.
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn volgorde klopt. Axel pakte ergens in het begin al extra geld.
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met haar droef gezicht en haar geklaag.quote:
Ik moest lachen toen Axel vanmiddag op z’n snuit ging, maar daar krijgt hij geen punten voorquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Mijn populariteit ranking wordt bepaald door wie mij het meest aan het lachen maakt.
Ik bepaal mijn stem daardoor, als ik om iemand spontaan moet lachen is dat 1 punt per keer.![]()
Ik had het over Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met droef gezicht en haar geklaag.
Zelfs als ze vrolijk en blij is kijkt ze nog droevig vind ik.
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.
Ik heb het helemaal niet over miepenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, Axel is dan ook een enorme miepper.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".
En daar had ik gelijk in.
Maar toen jordy het deed was het huis te klein bij Axel. En dan denk ik, miep dan ook niet, dan is dat ook het spel.
Hoeveel munten zijn er nu al gevallen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Matt vindt munten van 100 euro beetje weinig, die had munten van 1000 euro verwacht.
Geen grap, dat zegt ie nu.
Een patatje is in principe een aardappel. In deze context, een gekookte of gestoomde aardappel.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de Vlamingen .. is een patatje nu friet of patat?
Frietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Een patatje is een gekookte patat , patatten zijn aardappelenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij noemt het "met de nek aankijken", ik noem het "miepen". Petato, peteto.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over miepen
Ik heb het over de hypocrisie van de actie an sich, Axel speelt voor zichzelf, pakt een paar tientjes meer, Jordy boos.
Als Jordy zelf 'voor de grap' voor zichzelf speelt en 1300,- pakt, is het een topspel.
Over dat miepen van Axel vond ik ook gewoon dat ie er te lang in bleef hangen, maar dat terzijde.
Interessant .. en verwarrendquote:Op zondag 9 maart 2025 18:50 schreef KangaP het volgende:
[..]
Een patatje is een gekookte patat , patatten zijn aardappelen
Het is zo nutteloos en dit heeft dotteke ook al gezegd dat als je het over de een hebt je terug komt met: ja maar die en die en dat.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vind Sharice meer klagen en droeviger overkomen. Ieder z'n mening toch?
Precies. Hij heeft het uiteindelijk niet elke week gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.
En dan hebben ze ook nog allumettesquote:
Die twee liggen elkaar totaal niet en gaat niet verbeteren maar steeds slechter worden denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft het uiteindelijk niet elke week gedaan.
Maar hij kan er niet mee omgaan dat Axel hem ook iedere week op de bank wil, beetje raar toch?
Die zogenaamde vrede van gisteren stelde ook niets voor. Dat voelde je gisteren al aan de sfeer die er hing.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Die twee liggen elkaar totaal niet en gaat niet verbeteren maar steeds slechter worden denk ik.
Was ook niet echt, zijn beide koppige kindjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zogenaamde vrede van gisteren stelde ook niets voor. Dat voelde je gisteren al aan de sfeer die er hing.
Meer?? Minimaal 3 volgens mij. Pootje de 1e, toen matti, jordy had een vals gevallen exemplaar en toen een goede. Daarna niet meer meegekregen.quote:
1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheusquote:
Dit wordt nooit opgelost. Die twee zullen elkaar nooit liggen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Was ook niet echt, zijn beide koppige kindjes.
ahh dan heb ik 1 gemistquote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Pootje matti en Jordy dus 3 eigenlijk 4 maar 1telde niet was een foutje van BB
en 1 door Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheus
En 1 valse én 1 echte door jordi. Tijdens het watergevecht.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheus
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik allemaal, ik lag op zijn Pootjes in de zon een freeze te oefenen.
Ja maar hier breng je de Franse keuken terminologie in het verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog allumettes
Maar ze zeggen ook fritten
Ik weet niet of Axel daarover zou zeiken. Volgens mij is hij op dat punt een stuk sportiever dan Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
Ik ga er 100% vanuit dat Jordy door al zijn fans de graai in de "geldkist?" mag doen en dan is hij weer rijker en blij en is het weer een TOPSPEL en zeikt Axel weer en is het rondje weer rond ofzo.
Hij zit momenteel wel erg hoog in zijn troon dus ik denk dat hij wel even moet slikken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of Axel daarover zou zeiken. Volgens mij is hij op dat punt een stuk sportiever dan Jordy.
Dan krijg je eenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik zou een slechte BB bewoner zijn, zodra er iemand onterecht kwaad over mij spreek mop ik diegene op zijn neus en volgens mij mag dat niet.
We gaan het zien. Volgens mij heeft hij gewoon heel veel moeite met Jordy's persoonlijkheid (wat ik me heel goed kan voorstellen). Maar met een spelletje verliezen heeft hij minder moeite dan Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij zit momenteel wel erg hoog in zijn troon dus ik denk dat hij wel even moet slikken.
Ik denk dat ik er ook binnen no time uitgebonjourd zou worden door zoiets...quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik zou een slechte BB bewoner zijn, zodra er iemand onterecht kwaad over mij spreek mop ik diegene op zijn neus en volgens mij mag dat niet.
Wel een verschil 40 bij 1300..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".
En daar had ie gelijk in.
Maar toen jordy het deed was het huis te klein bij Axel. En dan denk ik, miep dan ook niet, dan is dat ook het spel.
Een zwieper met de koekenpan zou wel alle SM halenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Jane daar geen probleem mee zou hebben, zij gunt Axel de finale heeft ze meerdere keren gezegd en dit geloof ik van haar.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Axel wil als enige Nederlander overblijven. Jordy is van begin af aan al zijn grootste target en wil hij elke week weg hebben. Als die weg is wordt Jane ook een target als hij haar niet meer nodig heeft. Ondanks hun afspraak.
Ik zou gillend wegrennen als ik 24 uur met die simpele door moest brengen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Volgens mij heeft hij gewoon heel veel moeite met Jordy's persoonlijkheid (wat ik me heel goed kan voorstellen). Maar met een spelletje verliezen heeft hij minder moeite dan Jordy.
Ja de gouden kooi zou beter voor mij zijn, lekker zuipen en 18+ enzo.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook binnen no time uitgebonjourd zou worden door zoiets...
Klopt maar ik geloof niet dat ik in BB zo’n jankerd eerder heb gezien.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:04 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Als je aan een spel hebt moet je wel de kans hebben om te winnen. En niet al met 100-0 achterstaan.
Ik zou in zo'n situatie het spel niet spelen. Het is immers geen spel maar een experiment.
En een populariteit enquête. Wie het beste stemmers kan trekken wordt de winnaar en kans hebber voor een politieke carrière.
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een zwieper met de koekenpan zou wel alle SM halen
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik vroeg me al af wie die opmerking zou gaan maken, gefeliciteerd we hebben weer een winnaar!!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Wel een verschil 40 bij 1300..
Dat is inderdaad een slechte strategie. Niet alleen in bigbrother maar ook in het leven, vind ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Hier nog 1. Ik vind het knap hoe ze zich kunnen beheersen daar. En gisteren ook hoe Jane naar Jordy toeging en het uit ging leggen om de sfeer te verbeteren. Dat had ik dus echt nooit gedaan en had ik met haar gespeeld dan was ik daar pisnijdig over geworden. Laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Over het paard getilde kleuter is het.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen als ik 24 uur met die simpele door moest brengen.
Volgens mij krijgen ze behoorlijke therapie daarbinnen zodat ze niet gillend gek worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch vind ik dat Jordy niet stabiel is en dat hij echt eens op zijn vingers getikt moet worden vanuit BB. De hele tijd als slachtoffer daar te gaan zitten en alles op andere te gooien en in dit geval is zijn target Axel! Dit is toch echt kinderachtig en flauw! Wees een man en speel het spel!
Ik denk dat Axel in Jordy zijn grote voorbeeld ziet. Want hij doet hem constant na.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Volgens mij heeft hij gewoon heel veel moeite met Jordy's persoonlijkheid (wat ik me heel goed kan voorstellen). Maar met een spelletje verliezen heeft hij minder moeite dan Jordy.
Ik blijf het pineut vinden. Jordy heeft gewoon meer gepakt op het moment daar vergeleken met Axel de zielige 40 nep geld. Daar blijf ik bij. Procentueel heb ik niks aan!🤣quote:Op zondag 9 maart 2025 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die opmerking zou gaan maken, gefeliciteerd we hebben weer een winnaar!!!!![]()
Procentueel gezien waren de persoonlijke potten ook veel lager bij die 40, dus verhoudingsgewijs zal het weinig verschil gemaakt hebben.
Ik begreep uit het gesprek met Jolien , die verlulde zich, dat Jordy vanmorgen bij de psy is geweest in de dbk. Ze vroeg naar het gesprek bij de psy die Jordy had.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch vind ik dat Jordy niet stabiel is en dat hij echt eens op zijn vingers getikt moet worden vanuit BB. De hele tijd als slachtoffer daar te gaan zitten en alles op andere te gooien en in dit geval is zijn target Axel! Dit is toch echt kinderachtig en flauw! Wees een man en speel het spel!
Dankzij BB heeft hij straks wel vrienden waar hij ook naar snakt en daarvoor ook meedeed en wie weet straks ook nog van een jongen naar een man!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik vind het knap hoe ze zich kunnen beheersen daar. En gisteren ook hoe Jane naar Jordy toeging en het uit ging leggen om de sfeer te verbeteren. Dat had ik dus echt nooit gedaan en had ik met haar gespeeld dan was ik daar pisnijdig over geworden. Laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Over het paard getilde kleuter is het.
En dat mag jij ook gewoon vinden vind ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik blijf het pineut vinden. Jordy heeft gewoon meer gepakt op het moment daar vergeleken met Axel de zielige 40 nep geld. Daar blijf ik bij. Procentueel heb ik niks aan!🤣
Ja was wel nodig vond ik hij had die blik hè.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik begreep uit het gesprek met Jolien , die verlulde zich, dat Jordy vanmorgen bij de psy is geweest in de dbk. Ze vroeg naar het gesprek bij de psy die Jordy had.
Dat vind ik ookquote:Op zondag 9 maart 2025 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat mag jij ook gewoon vinden vind ik.
Gelukkig.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik begreep uit het gesprek met Jolien , die verlulde zich, dat Jordy vanmorgen bij de psy is geweest in de dbk. Ze vroeg naar het gesprek bij de psy die Jordy had.
Die vriendschap geloof ik ook niet in. Tenzij Jordy voor iedereen de reis gaat betalen. Dan mag hij wel mee.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Dankzij BB heeft hij straks wel vrienden waar hij ook naar snakt en daarvoor ook meedeed en wie weet straks ook nog van een jongen naar een man!
In vergelijking van wat ze in een persoonlijke pot hebben zitten niet procentueel had Axel toen meer gepaktquote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Wel een verschil 40 bij 1300..
Hmm gaat niet goed met die psycholoog dan, dat ie een gesprek met Jordy nodig heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Hmm gaat niet goed met die psycholoog dan, dat ie een gesprek met Jordy nodig heeft.
Nou nadat Axel 40 meer had gepakt dan was 'afgesproken ' was er meer over voor de anderen om te delen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die opmerking zou gaan maken, gefeliciteerd we hebben weer een winnaar!!!!![]()
Procentueel gezien waren de persoonlijke potten ook veel lager bij die 40, dus verhoudingsgewijs zal het weinig verschil gemaakt hebben.
Ik hoop echt serieus dat die jongen dankzij BB vriendschappen krijgt want ik vond het zo zielig wat hij de eerste twee weken vertelde, gun het iedereen om goede vrienden te hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendschap geloof ik ook niet in. Tenzij Jordy voor iedereen de reis gaat betalen. Dan mag hij wel mee.
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Hmm gaat niet goed met die psycholoog dan, dat ie een gesprek met Jordy nodig heeft.
Dat zal de toekomst uitwijzen, Matt zie ik wel als loyaal en een man van zijn woord.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendschap geloof ik ook niet in. Tenzij Jordy voor iedereen de reis gaat betalen. Dan mag hij wel mee.
Je krijgt goede vrienden door een goede vriend te zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoop echt serieus dat die jongen dankzij BB vriendschappen krijgt want ik vond het zo zielig wat hij de eerste twee weken vertelde, gun het iedereen om goede vrienden te hebben.
Die vrolijkheid duurt altijd zo kort.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met haar droef gezicht en haar geklaag.
Zelfs als ze vrolijk en blij is kijkt ze nog droevig vind ik.
Ik ook, heb je geen behoefte aan gezeur van het een en ga je naar de andere stream en is het gewoon weer dubbel stream.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik erger mij altijd aan de live streams 2 x dezelfde streams. Dan zet ik het maar weer uit. Ik snap dit nog steeds niet van BB en zou dit graag willen weten!
Dat weet ik! Maar dit ZEI Jolien.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Er is op zondag geen psych
Hij heeft een gesprek gehad in de Dbk
Dat hoorde ik dus ook, maar anderen zeiden dat hij nu wel vrienden heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoop echt serieus dat die jongen dankzij BB vriendschappen krijgt want ik vond het zo zielig wat hij de eerste twee weken vertelde, gun het iedereen om goede vrienden te hebben.
Vond het ontroerend om te zien hoe blij hij was met de brieven die hij kreeg. Hij was over the moon.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet met bewoners maar wel met zijn fans.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehoord. Maar toen werd ik hier haast opgevreten omdat het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook, maar anderen zeiden dat hij nu wel vrienden heeft.
Hoop het ook, straks komt hij opeens naast mij op het strand liggen
Maar idd, iedereen heeft vrienden nodig.
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je krijgt goede vrienden door een goede vriend te zijn
Zal mij benieuwen.....Pootje gaat volgens mij voor de win.........quote:Op zondag 9 maart 2025 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zegt dat hij zich aan het voorbereiden is om naar huis te gaan.
Axel zegt : 'Maar je weet toch helemaal niet of je erop staat?'
Pootje : 'Nee, maar ik denk zo, vrijdag eruit., zaterdag thuis.'
En sommigen hebben nog eten van gisteren in de koelkast. Ze maken gewoon teveelquote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Damnn gaan ze daar een week van eten
Wat veeeeel!!
Ja sommigen zijn idd de pineut...quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik blijf het pineut vinden. Jordy heeft gewoon meer gepakt op het moment daar vergeleken met Axel de zielige 40 nep geld. Daar blijf ik bij. Procentueel heb ik niks aan!🤣
Ze bewaren bijna allemaal een deel om het morgenmiddag op te warmen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Damnn gaan ze daar een week van eten
Wat veeeeel!!
vind ik niet zo hoorquote:
Nopequote:Op zondag 9 maart 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Verdomme, weer een toegangsticket voor Sharice & co
en heeft hij dat gedaan?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
T moet gegund worden haha..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:18 schreef Kinga het volgende:
" BEPAAL SAMEN". aldus Matti en Jolien. fuck off.
Stoute pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou nadat Axel 40 meer had gepakt dan was 'afgesproken ' was er meer over voor de anderen om te delen.
Nadat Jordy had gepakt was er voor iedere bewoner nog 1 euro pp over. Nadat Pootje als 2e ging en die 7 euro pakte was er helemaal niks over.
Welke oogfilmpjesquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie dat oog in de woonkamer en bedenk me dat die oogfilmpjes van fans ook niet echt een succes waren he?
Volgens mij gaan ze na de laatste batterij wissel en blijven dan 3 uren zitten.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
En weer gaat ze niet in de nacht maar gewoon in de.avond. dat die anderen dat pikken
Dat gaat 100% gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze het.maar niet aan jane en axel gunnen en pootje en charice zijn ook al geweest
Die was ik al weer helemaal vergetenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie dat oog in de woonkamer en bedenk me dat die oogfilmpjes van fans ook niet echt een succes waren he?
Waarom moet hij wat biedenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:21 schreef Droopie het volgende:
Jordy wil sowieso.
Hmm, wat staat daar tegenover.?
Wat heb je te bieden aan Sharice?
Dat is gewoon zielig, maar de wereld is gewoon hard. Zelf heb ik enorm veel geluk met mijn sociale kring die ik al van heel jongs af aan ken en hecht mee ben.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Vond het ontroerend om te zien hoe blij hij was met de brieven die hij kreeg. Hij was over the moon.
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezienquote:Op zondag 9 maart 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke oogfilmpjes
Nee dat was toch met die game van Jolien en Keanu
Of haal ik nu iets door elkaar
Ik zou trouwens vreselijk paranoia worden van dat oog de hele tijdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezien
Ja ik weet van die oproepquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezien
Precies. Alleen daarom zou ik dit dwarsbomen als ik Axel was.quote:
Dat is niet zo slim, het gaat er immers om, om zo populair mogelijk bij de kijkers te zijn.quote:
Als het 4 tegen 3 is, had Sharice best wat uit kunnen onderhandelen, zij had hemquote:Op zondag 9 maart 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet hij wat bieden
BB bepaalt wat er op het briefje staat
Hij zit op wacht voor die dingen die naar beneden vallenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Waarom gaat Poot niet eten?
Wacht hij op iets?
Munt buiten?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Wacht hij op iets?
Moet altijd iemand buiten zijn bij de munten-glijbaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Wacht hij op iets?
Ow wat zei ie??? Heb geluid uit staan, voedertijd = borden schraap geluidenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef Droopie het volgende:
Op iedere slak wordt hier zout gelegd en niemand hier over de straatkrant opmerking van Jordy
Zij heeft er al 1quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het 4 tegen 3 is, had Sharice best wat uit kunnen onderhandelen, zij had hem
Slim, is dat ook weer 'gereset'. Kan ie er niet weer over beginnen.quote:
Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij heeft iedereen daar wel eens een keertje gekookt of meegeholpen met snijden, voorbereiden etc, behalve Axel ?
hij maakt alleen pleur en pannenkoeken dacht ik
Daar is hij fanatiek in, zo ook met die telefoon.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zit op wacht voor die dingen die naar beneden vallen
Geen idee, BB zei dat ze 'iets zagen als ze goed keken' en dat was toen die heel slecht zichtbare filmpjes achter dat oog.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik weet van die oproep
Maar zat dat ook niet verwerkt in de opdracht van Keanu en Jolien?
Kan niet ligt op het kerkhofquote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegd
Dat heeft hij ook in het begin gezegd, hij doet wel extra afwassen volgens mij en afgelopen week heeft hij alles opgeruimd terwijl er gekookt werd.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij heeft iedereen daar wel eens een keertje gekookt of meegeholpen met snijden, voorbereiden etc, behalve Axel ?
hij maakt alleen pleur en pannenkoeken dacht ik
Hij kan geen paprika of tomaatjes snijden?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegd
Ik wacht even, misschien heb ik het verkeerd gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wat zei ie??? Heb geluid uit staan, voedertijd = borden schraap geluiden
Nou?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is hij fanatiek in, zo ook met die telefoon.
Axel zei toch dan doe ik dat wel met die kaart in zijn hand . Waarop iemand zei nee dat hoeft niet.quote:
In heel veel sauzen zit suiker.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Snensie het volgende:
Dat eten van Jane met die sauzen met suiker zou ik ook niet meer hoeven.
dat roeren klinkt altijd zo blubberigquote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor alleen maar viezzz geroer in de pasta
En geschraap
En gesmak
Dan moet je een abo nemenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik krijg steeds erotische plaatjes onder aan de pagina tussen de pics van de dag.
Ik niet en hoop de hele tijd op lekkere kerels.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik krijg steeds erotische plaatjes onder aan de pagina tussen de pics van de dag.
Waarom zou ik dat willen uitzetten?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je een abo nemen
Maar frontpage plaatjes kun je uitzetten in je settings
Aangezien je het meld ..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:31 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen uitzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |