quote:Op zondag 9 maart 2025 17:14 schreef Ireth het volgende:
[..]https://imgur.com/a/iWrKGvBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane had ook geluk dat ze links stondquote:Op zondag 9 maart 2025 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice houden de wacht, terwijl ze waterballonnen opruimen. Axel zit in de Sauna.
De telefoon gaat en na wat gedring bij de deur gaat Jane voor Sharice de telefooncel in.
Jane mag een ticket voor de gelddrukkerij weggeven en geeft deze aan Sharice
net als pootje vanmorgen, die nam ook de binnenbocht nadat mattie hem een enorme zet had gegevenquote:
Ik las mee en dacht minstens dat Sharice een zwieper kreeg.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
net als pootje vanmorgen, die nam ook de binnenbocht nadat mattie hem een enorme zet had gegeven
Nee ze stonden beide bij de deur maar die gaat naar buiten open en Charice stond rechts en Jane stond links die kon dus zo naar binnen glippenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las mee en dacht minstens dat Sharice een zwieper kreeg.
Het werd dus weer flink overdreven. Maar laten we niet mierenneuken, het is Jane maar.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee ze stonden beide bij de deur maar die gaat naar buiten open en Charice stond rechts en Jane stond links die kon dus zo naar binnen glippen
Kreeg ook niet de indruk dat Sharice nou heel hard haar best deedquote:
Ja klopt, Jane kreeg vanmiddag ook zomaar 3500,- hoefde ze niet eens een spel voor te doenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
die groep krijg echt alles in hun schoot geworden en een rottige 100 euro net met extra munt mocht niet eens gehouden worden
vanmorgen zaten ze met z'n allen aan tafel toen de telefoon gingquote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Matti of jolien zei net als wij weer alledrie binnenzitten gaat die telefoon. Is elke keer zo. Matti zegt schijtziek he. Jolien zegt waarom niet voor haarzelf. Matti zei eigenlijk sharice eerder dus daarom denk
Daar.hebben ze gisteren over gesproken met jane en hij dat ze maar even boven jordy hoefde te biedenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Mattie en Axel zijn het eens, ze zouden beide geen vrijstelling kopen
Mattie praat met iedereen mee..Natte krant is hetquote:Op zondag 9 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Axel praten over jordy. Gesprek goed geweest. Matti praat mee.
Soms zegt hij wat hij denkt, daarom.vind ik jolien beterquote:Op zondag 9 maart 2025 17:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattie praat met iedereen mee..Natte krant is het
Miste het moment, maar dat duwen stelt echt niet veel voor.quote:
Voorkomen dat Jordie de vrijstelling koopt is denk ik wel prioriteit.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar.hebben ze gisteren over gesproken met jane en hij dat ze maar even boven jordy hoefde te bieden
Dat advies kan Jordie denk ik ook wel goed gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:40 schreef C.A.I het volgende:
Axel is zo bang dat de fans hem wantrouwen daarom nu als een mak schaap achter baby jane aan die hem ordert doe kalm aan voor de buitenwereld anders sta je er niet goed op 🤔
Die glijbaan is ook een lachertje.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voorkomen dat Jordie de vrijstelling koopt is denk ik wel prioriteit.
Er zit een gleuf in, dus er zal nog wel wat gestort moeten worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wanneer zou die greep uit die kist komen kan niks vinden op insta
Volgens mij is dat in haar nek gebeurd door Mattie. Charice vroeg of het door Pootje kwam tijdens dat ballonnen gevecht, maar Jane zei nee door Mattie.quote:
Je kon er op stemmen vandaag wie dat mocht doen via rtl sitequote:Op zondag 9 maart 2025 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zit een gleuf in, dus er zal nog wel wat gestort moeten worden.
Oh echt? Hier werd, dacht ik gesuggereerd dat Charice Jane bij haar nek pakte bij de telefoon.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in haar nek gebeurd door Mattie. Charice vroeg of het door Pootje kwam tijdens dat ballonnen gevecht, maar Jane zei nee door Mattie.
Dus niks ernstigs gewoon door het spel.
3x raden wie dat dan gaat wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je kon er op stemmen vandaag wie dat mocht doen via rtl site
Vanavond ergens.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
BB kennende wordt dat pas morgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Yep , ik las het , en dacht dit is weer desinformatie. Ik heb het gesprek gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 17:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Hier werd, dacht ik gesuggereerd dat Charice Jane bij haar nek pakte bij de telefoon.En ik geleufde het
Dat Jane door zo'n waterballon geraakt werd in haar hals/keel door Mattheus heb ik gezien. Ze waren meteen bezorgd wel...Dat is dus die blauwe plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |