Totaal negeren, roepen hem er elke week op te knallen en totaal geen moeite willen steken om 'm te leren kennen waren zijn eigen woorden. Aardige vent inderdaad. Niet dat Axel de laatste tijd nou zo vriendelijk over Jordy sprak hoor, maar dat gaat tot de dag van vandaag gewoon van beide kanten zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Jordy weken zo tegen Axel gedaan heeft als Axel tegen hem doet. Vind Jordy wat lomper en Axel valser en gemener en geniepiger.
PROEST! daar ging mijn koffie ik pis in mijn broekquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En daar dan ook uren uitgesmeerd over meerdere dagen zo over jammeren op repeat.
Treurig act, en neen, geen topact
[ afbeelding ]
Ook nog maar een keer dan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan: Precies hierom werd Axel door oa. Jordy weken met de nek aangekeken.
Jordy zou dan juist de laatste moeten zijn die die 1300 'voor de grap' kan pakken. Deed ie wel, omdat ie iets wilde starten zei hij. Dat is gelukt en daar plukt ie nu al jammerend de vruchten van. Arme jongen
Wie staat er bovenaan?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Mijn populariteit ranking wordt bepaald door wie mij het meest aan het lachen maakt.
Ik bepaal mijn stem daardoor, als ik om iemand spontaan moet lachen is dat 1 punt per keer.![]()
Zet het even in de juiste volgorde en misschien klink het verhaal dan logischer.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook nog maar een keer dan.
Toen Axel het pakte mocht jordy niet miepen want dat is het spel.
Toen jordy het pakte mocht Axel (van zichzelf uiteraard) wel miepen, want oneerlijk.
Waarom zou jordy niet mogen miepen over wat Axel deed, maar mag Axel het wel als jordy het deed?
Wordt lastig strijden als er door anderen contineu besloten wordt dat je nergens aan mee kan/mag doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:40 schreef Lrod01 het volgende:
Ik mag Jordy enorm en heb hem altijd verdedigd maar deze kant van hem begint een beetje vermoeiend te worden. Laat je eens niet zo kennen man. Wees wat strijdbaarder in plaats van zo vroeg in de week alweer opgeven en in je nest liggen jammeren de hele dag.
Kanjer...maar dat komt ook omdat hij niet eens zo diep erin wil gaan....wil lol hebben en niet verbittert zijn. Daarom is deze week weer eigenlijk niks voor hem met die geldspellen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En Matt houdt altijd de moed erin. Laat zich niet meeslepen in de frustratie.
Jordy miept sws 24/7quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook nog maar een keer dan.
Toen Axel het pakte mocht jordy niet miepen want dat is het spel.
Toen jordy het pakte mocht Axel (van zichzelf uiteraard) wel miepen, want oneerlijk.
Waarom zou jordy niet mogen miepen over wat Axel deed, maar mag Axel het wel als jordy het deed?
Dat mag ik helaas niet zeggen van Big Brother. Geheime opdracht.quote:
Mijn volgorde klopt. Axel pakte ergens in het begin al extra geld.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet het even in de juiste volgorde en misschien klink het verhaal dan logischer.
Eerst pakte Jordy het geld, en begon Axel te miepen.
Daarna was er precedent geschept en was het game on.
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn volgorde klopt. Axel pakte ergens in het begin al extra geld.
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met haar droef gezicht en haar geklaag.quote:
Ik moest lachen toen Axel vanmiddag op z’n snuit ging, maar daar krijgt hij geen punten voorquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Mijn populariteit ranking wordt bepaald door wie mij het meest aan het lachen maakt.
Ik bepaal mijn stem daardoor, als ik om iemand spontaan moet lachen is dat 1 punt per keer.![]()
Ik had het over Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met droef gezicht en haar geklaag.
Zelfs als ze vrolijk en blij is kijkt ze nog droevig vind ik.
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |