Dat hij zelf genomineerd is? En dan als hij geroepen wordt, dat hij zichzelf van de bank haalt en er een ander neer zet, door middel van zijn gc? Dat zou kunnen maar het risico daarvan is, dat Sharice nog na hem komt, en zij krijgt te horen welke gc er zijn ingezet. En als zij dan zijn gc weghaalt, dan zit Matti alsnog terug op de bank. Ik weet niet of Matti dit bedenkt, en of hij dat risico zou willen lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende: Als Matt slim is, zorgt hij dat hij die nominatie te pakken krijgt die uit de biedingen naar voren komt. Kan hij wie hij wil op de bank zetten. Maar Matt is niet zo slim.
Sharice heeft nog haar ongedaan-maker GC. Die zij waarschijnlijk zal inzetten om Matti zijn GC ongedaan te maken als er een reële kans is dat hij iemand van het kartel zou redden. (Sharice krijgt van BB niet te horen wie of wat Matti gewisseld/gered heeft, enkel dat de GC zelf ingezet werd).quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat Matt op de bank komt. Waarom omdat hij een kaart heeft om iemand te redden en die wilde hij voorzichzelf gebruiken. Van wat ik begreep was die de laatste keer dat ze gebruikt konden worden.
Dus... als hij er niet op zit stelt hij een ander vrij
Dan liever zichzelf, want dat is wat hij wil
Dat is in het kartel allemaal al meermaals uitgebreid besproken, al sinds ze weten dat komende week de laatste week is om alle GC's in te zetten.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat hij zelf genomineerd is? En dan als hij geroepen wordt, dat hij zichzelf van de bank haalt en er een ander neer zet, door middel van zijn gc? Dat zou kunnen maar het risico daarvan is, dat Sharice nog na hem komt, en zij krijgt te horen welke gc er zijn ingezet. En als zij dan zijn gc weghaalt, dan zit Matti alsnog terug op de bank. Ik weet niet of Matti dit bedenkt, en of hij dat risico zou willen lopen.
Las of hoorde je het?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus nu is Axel de verliezer en is genomineerd las ik.
Het was een geld spel toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat las je vast niet op FOK!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Echt??quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef zodeju het volgende:
Heeft jane nu haar nephaar eruit gehaald....??
Hij is niet genomineerd, niets van gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
je kijkt niet?quote:
Als haar extensions eruit zouden zijn dan zie je dat echt welquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het minder vol is als anders. Eerst was het een volle bos maar nu niet meer.
Klopt, Jordy zei het niets voor niks met een 'droevig gezicht'quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslotquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit spel was enkel voor een geldprijs voor de beste.
Nominatie/vrijstelling is met het geld-in-kistje spel - hoeveel geld zet je in, meeste geld ingezet = vrijgesteld, minste geld ingezet = nominatie.
Dat loopt nog een paar dagen verder voor dat afgesloten wordt.
Dan heb ik het verkeerd gelezen ergens!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kijkt niet?![]()
Want ik heb daar iets over gezien en gehoord op de streams. Dit was een geldspel
Hij denkt/hoopt dat hij 'm kan kraken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslot
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
Geen idee, Jane heeft er gisteravond ook lang mee zitten rommelenquote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar wat win je er dan mee? Al het geld dat door de anderen al ingezet werd?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij denkt/hoopt dat hij 'm kan kraken.
Ik zou hem binnen 5 minuten open hebben. Ik snap echt niet dat het ze niet lukt.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gisteren Jane ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het mag blijkbaar. Kan je altijd even loeren wie het meest geboden heeft op de vrijstelling?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Geen idee, Jane heeft er gisteravond ook lang mee zitten rommelen
Niemand die het weet volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, maar wat win je er dan mee? Al het geld dat door de anderen al ingezet werd?
Einde van het spel?
En dan .......rent met de buit weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel moest stoppen, dus niet iedereen mag eraan zitten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het mag blijkbaar. Kan je altijd even loeren wie het meest geboden heeft op de vrijstelling?
Omdat ze niet weten dat ze het op spanning moeten zetten en naar klikjes moeten luisteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou hem binnen 5 minuten open hebben. Ik snap echt niet dat het ze niet lukt.
Ja en beide doen het fluisterend, geen bal van te volgenquote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is op de streams 24/7 overleg binnen 2 groepen.
Begint wel heel voorspellend te worden.
Zoveel combinaties zijn er niet meer denk ik voor ze.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is op de streams 24/7 overleg binnen 2 groepen.
Begint wel heel voorspellend te worden.
Ik vind opeens Pootje niet meer zo leuk denk ik. Charice heb ik altijd een aparte BB bewoonster gevonden. Vooral toen ze Nele was in het begin. Zij had toch ook àlles doorverteld aan de groep over Axel?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:08 schreef riri het volgende:
Pootje noemde ook de namen Jane en Axel voor op de bank en bulderde van het lachen en zei toen: "Ik zei toch, ik ga over lijken" Charise ook lachen toen....
En saai, we weten het nu wel, ze vallen in de herhalingen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en beide doen het fluisterend, geen bal van te volgen
Ja, of in ieder geval in overleg.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Jolien wil informatie bij Sharice halen, hoorde ik dat goed?
En meteen er uitgezet worden...slim hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zoveel combinaties zijn er niet meer denk ik voor ze.
Zou gewoon die GC's jatten dinsdagnacht en over de schutting pleuren.
Lijkt wel of ze Pootje gebruiken om wat te veranderen aan de huidige situatie.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:13 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik vind opeens Pootje niet meer zo leuk denk ik. Charice heb ik altijd een aparte BB bewoonster gevonden. Vooral toen ze Nele was in het begin. Zij had toch ook àlles doorverteld aan de groep over Axel?
Dan heb je in ieder geval gelachen, en zo zeker dat je eruit gezet wordt heb ik niet gehoord.quote:
Sharice gaf net al aan er niet in te trappen tegen Jordyquote:
Waar twee honden vechten om één been loopt de derde er mee heen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze Pootje gebruiken om wat te veranderen aan de huidige situatie.
Vertrouw hem voor geen cent.
Pootje is er tot nu toe goed doorgerold. Volgens mij nog niet een keer genomineerd geweest of wel?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar twee honden vechten om één been loopt de derde er mee heen.
Jezelf dan eruit gezet en de GC weer terug bij de bezitters, dat gebeurt er als je spullen steelt dus je hebt alleen jezelf ermee, dus lekker lachen danquote:Op zondag 9 maart 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval gelachen, en zo zeker dat je eruit gezet wordt heb ik niet gehoord.
Nee, dat opzich is al een prestatie......quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pootje is er tot nu toe goed doorgerold. Volgens mij nog niet een keer genomineerd geweest of wel?
Ze heeft nu nog iets van 4500 euro denken zequote:Op zondag 9 maart 2025 16:19 schreef mazaru het volgende:
Jolien heeft 900 ingezet en verloren met een spel
Precies dat hè.. zou Pootje dan toch heel erg slim altijd zijn geweest liggend op zijn rug en zeurde om naar huis te willen. Nou, dan was die tweet over Pootje gewoon zoals het is en diegene zei al; ik vertrouw hem niet. Nu ik ook niet meer! 😢quote:Op zondag 9 maart 2025 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar twee honden vechten om één been loopt de derde er mee heen.
Speelt de allemans vriendje.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pootje is er tot nu toe goed doorgerold. Volgens mij nog niet een keer genomineerd geweest of wel?
Staat dat in de regels dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef riri het volgende:
[..]
Jezelf dan eruit gezet en de GC weer terug bij de bezitters, dat gebeurt er als je spullen steelt dus je hebt alleen jezelf ermee, dus lekker lachen dan
Dat vind ik dus laag.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan Sharice bedreigen dat ze iets moet doen en doet ze het niet dan zetten ze haar erop
Sharice trapt er toch niet inquote:Op zondag 9 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus laag.
Iemand gaan bedreigen nog wel
Keek ook al bedenkelijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus laag.
fijne spelers.....maar goed het wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan Sharice bedreigen dat ze iets moet doen en doet ze het niet dan zetten ze haar erop
Dat was één van de dingen die BB er al heel vroeg over zeiquote:Op zondag 9 maart 2025 16:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Staat dat in de regels dan?
Of hoop je dat dan?
Volgens mij zijn Sharice en Milena er ook niet uitgezet.
Goede tip, verstop die GC's wel in die trofee dan.
Zeiden ze bedreigen? Het is natuurlijk geen bedreigen he.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus laag.
Dit gesprek ging tussen Mattheus, Jolien en Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
fijne spelers.....maar goed het wordt gewaardeerd.
Wanneer worden die twee bang van elkaar.....wie heeft het scherpste mes.
or else... dat is een bedreigingquote:Op zondag 9 maart 2025 16:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeiden ze bedreigen? Het is natuurlijk geen bedreigen he.
Het is een beetje, an offer you cant refuse
Ze hebben het woord bedreigen helemaal niet gebruikt!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeiden ze bedreigen? Het is natuurlijk geen bedreigen he.
Het is een beetje, an offer you cant refuse
Zou de gok wel wagen, zeker als het er zoveel zijn. Om te beginnen die Keanu heeft achter gelaten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:22 schreef riri het volgende:
[..]
Dat was één van de dingen die BB er al heel vroeg over zei
Dat denk ik ook niet, maar het blijft laag.quote:
Ik zat de andere stream te luisteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keek ook al bedenkelijk.
Het wordt steeds erger.
Dat is niet netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Stom....hoe kan je iemand bedreigen en nog wel het andere team....dat weten ze zelf toch ook wel.....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gesprek ging tussen Mattheus, Jolien en Jordy
Ik hoorde ook niet wat ze moest doen. Dat gefluister is irritant. Je verstaat maar de helft. Maar ik hoorde 'dan gaan we tegen haar zeggen pssspsssspssssl;fjjeriueruou en doet ze het niet dan zetten we haar erop'quote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat is niet netjes.
Maar ook dom, hoe weten ze zeker dat Sharice gedaan heeft wat zij willen?
Sharice heeft een goede toneelopleiding gehad.
Ik weet niet wat ze haar willen laten doen, maar er van uitgaande dat ze alles door verteld, dan doet het niet kartel lekker het toneelspel met haar mee.
En is het kartel niets opgeschoten.
Ze zeiden het woord bedreigen niet. Maar als je tegen iemand zegt 'je doet dit want anders!!' dan is dat een bedreigingquote:Op zondag 9 maart 2025 16:26 schreef Droopie het volgende:
Ik denk oprecht dat ze het woord bedreigen iets subtieler hadden moeten zeggen, niets mis mee met zeggen dat je iemand op de bank zet als die een censuur tegen je gaat gebruiken.
Hoe het uitpakt is wat anders.
Om je op de bank te zetten.....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zeiden het woord bedreigen niet. Maar als je tegen iemand zegt 'je doet dit want anders!!' dan is dat een bedreiging
pffffffffff nee hoor, het was een vrolijke ondersteuning.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:26 schreef Folies het volgende:
Oef, ja iemand op de bank zetten is nogal een bedreiging.
Volgens mij moeten ze deze week alles inzetten.quote:
Bedreigen en dreigen is een iets andere nuance tochquote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stom....hoe kan je iemand bedreigen en nog wel het andere team....dat weten ze zelf toch ook wel.....
Eigenteam is wat anders.
Maar waarom dan? Ze zijn er bang voor dat is wat anders zeker weten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Het kartel is al zover dat ze vrijwel zeker weten dat Jordy of Jolien genomineerd gaan zijn, en dat Axel of Jane een vrijstelling pakken.
enige wat voor hem telt is sharice, dus zou wel leuke twist op poten kunnen zetten opzichquote:Op zondag 9 maart 2025 16:32 schreef Folies het volgende:
Ben wel benieuwd wat Pootje gaat doen. Hij vindt het misschien ook echt leuker om met Team Kartel in zee te gaan.
Ik weet niet wie ze zijn maar ik denk dat Charice zich niet laat bedreigen of chanteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Dit hele woord is niet gezegd.....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bedreigen en dreigen is een iets andere nuance toch
Is er al een keer 1 gevallen?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hey febo gooi is een muntje in die automaat ik gun die man wel 100 euro
Is manipuleren in een spel tegenwoordig al "bedreigen"?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zeiden het woord bedreigen niet. Maar als je tegen iemand zegt 'je doet dit want anders!!' dan is dat een bedreiging
Zo zie je maar, iemand roept hier iets wat de personen in BB helemaal niet gezegd hebben en iedereen neemt het voor waar aan.quote:
Plus dat elkaar proberen op de bank te zetten is toch ook de bedoeling....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:35 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zie je maar, iemand roept hier iets wat de personen in BB helemaal niet gezegd hebben en iedereen neemt het voor waar aan.
Klopt niets van, niemand heeft dat woord gebruikt in dat huis
Blijft hij buiten staan....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Haha, Matti met alle zakken in zijn broek helemaal vol waterbalonnen!
Trap voor z'n kloten voor een mooi waterballet.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Haha, Matti met alle zakken in zijn broek helemaal vol waterbalonnen!
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Trap voor z'n kloten voor een mooi waterballet.
Er wordt gesproken over dreigen over een nominatie of niet, dat heeft toch niets met het bedreigen te maken waarvoor je deze boetes krijgtquote:Op zondag 9 maart 2025 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Is manipuleren in een spel tegenwoordig al "bedreigen"?
Dan kan je geen spel meer spelen want iedereen moet richting de gevangenis dan.
"De straf voor bedreiging is minimaal een geldboete van ¤250 tot een gevangenisstraf van vier maanden. De maximale straf voor bedreiging is twee jaar gevangenisstraf of een geldboete van ¤21.750."
Ja gewoon lol hebben op een zomerse dag!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef Folies het volgende:
Is dit gewoon een spel zonder winstoogmerk?
Hij viel boven al uit de baanquote:Op zondag 9 maart 2025 16:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leek net of die over het hek heen werd gepleurd.
Haha, zou ie eraf gevallen zijn van het randje.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:43 schreef Ireth het volgende:
Valt een munt gewoon naar beneden, jordi pakt hem. Ontslag voor de stagair
Welnee, maar het ging niet over Axel dus dan gaan we mierenneuken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over dreigen over een nominatie of niet, dat heeft toch niets met het bedreigen te maken waarvoor je deze boetes krijgt
Nou zo gezond lijkt het me ook niet om nu zeiknat buiten te lopen. Tis lekker weer, geen hoogzomerquote:
Was een foutje, hij krijgt er maar 1quote:Op zondag 9 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een schele lach van Jane zeg doet zeer aan de oren. Geluid maar een paar tandjes lager.
Jordy heeft al twee munten te pakken
Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Niet van een beetje water.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou zo gezond lijkt het me ook niet om nu zeiknat buiten te lopen. Tis lekker weer, geen hoogzomer
Maar goed dat ie dan die 2e ook pakte, die eerste was het "gevallen" exemplaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Haha BB: Sorry Jordy, die 1e munt was een foutje en viel er over heen.
Je hebt 100 ¤ verdiend
(niet 200 ¤ zoals hij hoopte, want pakte 2 munten)
Er ligt volgens mij nog wat eten in de koelkast wat ziekmakend is.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Niet van een beetje water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal me niks verbazen dat ze de halve nacht willen zitten bij de munten glijbaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
och axel en jane willen in de sauna, of een ander ff op de muntjes kan letten
Flikken ze elke keer die 2. Niet in de nacht willen enzoquote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
Zij maken altijd wel hun eigen tijd uit......wie zijn hun......quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
Zou even smoeselen met Sharice of zei even op de muntjes past en dat ze na de sauna en de muntjes even gaan koken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja, dat zei Jolien ook.....die had de hele tijd al gezeten zonder dat er een muntje viel dus die wilde wel,quote:Op zondag 9 maart 2025 16:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik snap je Jordy . Heel raar dat Jane en Axel nu persee in de sauna moeten terwijl er afspraken zijn over de beurten bij de muntjes.
( aan de andere kant , ik zou gewoon die beurt overnemen , dan is hun beurt gewoon voorbij en heb jezelf eventueel extra munten).
Er werd al afgesproken (min of meer) voor de nachtshiften.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Flikken ze elke keer die 2. Niet in de nacht willen enzo
De inzet is ook laag, maar 100 euroquote:Op zondag 9 maart 2025 16:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik snap je Jordy . Heel raar dat Jane en Axel nu persee in de sauna moeten terwijl er afspraken zijn over de beurten bij de muntjes.
( aan de andere kant , ik zou gewoon die beurt overnemen , dan is hun beurt gewoon voorbij en heb jezelf eventueel extra munten).
En dit is niet de eerste keer he.....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd al afgesproken (min of meer) voor de nachtshiften.
Axel en Jane willen de 1e shift doen, beginnend net na de laatste batterijwissel. Tja, dat is rond 22u dan en zitten ze er misschien tot rond middernacht of 1u of zo. Daarna lekker goeie nachtrust tot de ochtend terwijl de rest half brak midden in de nacht moet opstaan.
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:54 schreef Hznootje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.18.ProductImage![]()
![]()
Je kan altijd even een tegenvoorstel doen, persoonlijk zou ik voorkeur hebben voor nachtdienst. Heerlijk rustig en stil buiten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd al afgesproken (min of meer) voor de nachtshiften.
Axel en Jane willen de 1e shift doen, beginnend net na de laatste batterijwissel. Tja, dat is rond 22u dan en zitten ze er misschien tot rond middernacht of 1u of zo. Daarna lekker goeie nachtrust tot de ochtend terwijl de rest half brak midden in de nacht moet opstaan.
Hij gaat ook gewoon als hij er op zit, daar twijfelt niemand aan hoor. Zelfs de Axel fans niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:57 schreef C.A.I het volgende:
Wordt tijd dat we die arogantie van die axel eens bestraffen en linea recta naar huis zodra we de kans hebben
Zelfs de fans geloven dus niet in hem? Dat zegt wel wat.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij gaat ook gewoon als hij er op zit, daar twijfelt niemand aan hoor. Zelfs de Axel fans niet.
DR daar zaten de waterballonnen in.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt dat karretje nou ineens vandaan ?
Ik denk dat het meer is dat hij voldoende zwart gemaakt is aan alle kanten + hij is zelf ook niet helemaal handig in zijn doen en laten.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Zelfs de fans geloven dus niet in hem? Dat zegt wel wat.
Ze moet alleen wel zo koken zegt zequote:Op zondag 9 maart 2025 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
keurig jane zit bij de muntjes, zoals afgesproke
oh dan kan axel mooi gaan zittenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wel zo koken zegt ze
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:02 schreef Luna68 het volgende:
Hoor Jolien zeggen: het is Axel die bepaalt wat hij doet, king axel
Denk dat ze doelde op dat Axel de sauna in gaat terwijl hij eigenlijk met Jane op de munten zou wachten. Maar typte alleen wat ik hoordequote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.
Jane doet wel wat Axel wil.....is vaker zo...ook dat ze dingen niet mag zeggen en wat ook niet veel kwaad kan heeft hij liever dat ze eerst met hem overlegt......quote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.
stokertje die Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien loopt naar binnen, je ziet haar de gang op lopen, maar het beeld blijft buiten, geluid van Jolien blijft aan.
Jolien: "Jane is er"
Jordy: "Die gaat toch in de sauna"
Jolien: "Nee, het is enkel Axel die erin gaat. Het is king Axel die bepaalt wat dat hij doet"
Jordy: "Wie?"
Jolien: "King Axel"
Ik kom op de hoofdpagina terechtquote:Op zondag 9 maart 2025 16:54 schreef Hznootje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.18.ProductImage![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh das gek..Het is Mattheus die maakt reclame voor Boland partykleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik mag hopen dat ze muntjes gemist heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ze duwt gewoon sharice weg. Een toegangsticket tot gelddrukkerij1 weggeven. Sharice kiest ze.
Mooi dat ze niet zelf.mag houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:15 schreef Rhosyn het volgende:
Telefoon Klein gevecht tussen Charice en Jane.
Jane wint,
Toegangsticket tot de geld drukkerij ze mag hem weg geven
Ze kiest Charice
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:14 schreef Ireth het volgende:
[..]https://imgur.com/a/iWrKGvBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane had ook geluk dat ze links stondquote:Op zondag 9 maart 2025 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice houden de wacht, terwijl ze waterballonnen opruimen. Axel zit in de Sauna.
De telefoon gaat en na wat gedring bij de deur gaat Jane voor Sharice de telefooncel in.
Jane mag een ticket voor de gelddrukkerij weggeven en geeft deze aan Sharice
net als pootje vanmorgen, die nam ook de binnenbocht nadat mattie hem een enorme zet had gegevenquote:
Ik las mee en dacht minstens dat Sharice een zwieper kreeg.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
net als pootje vanmorgen, die nam ook de binnenbocht nadat mattie hem een enorme zet had gegeven
Nee ze stonden beide bij de deur maar die gaat naar buiten open en Charice stond rechts en Jane stond links die kon dus zo naar binnen glippenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las mee en dacht minstens dat Sharice een zwieper kreeg.
Het werd dus weer flink overdreven. Maar laten we niet mierenneuken, het is Jane maar.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee ze stonden beide bij de deur maar die gaat naar buiten open en Charice stond rechts en Jane stond links die kon dus zo naar binnen glippen
Kreeg ook niet de indruk dat Sharice nou heel hard haar best deedquote:
Ja klopt, Jane kreeg vanmiddag ook zomaar 3500,- hoefde ze niet eens een spel voor te doenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
die groep krijg echt alles in hun schoot geworden en een rottige 100 euro net met extra munt mocht niet eens gehouden worden
vanmorgen zaten ze met z'n allen aan tafel toen de telefoon gingquote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Matti of jolien zei net als wij weer alledrie binnenzitten gaat die telefoon. Is elke keer zo. Matti zegt schijtziek he. Jolien zegt waarom niet voor haarzelf. Matti zei eigenlijk sharice eerder dus daarom denk
Daar.hebben ze gisteren over gesproken met jane en hij dat ze maar even boven jordy hoefde te biedenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Mattie en Axel zijn het eens, ze zouden beide geen vrijstelling kopen
Mattie praat met iedereen mee..Natte krant is hetquote:Op zondag 9 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Axel praten over jordy. Gesprek goed geweest. Matti praat mee.
Soms zegt hij wat hij denkt, daarom.vind ik jolien beterquote:Op zondag 9 maart 2025 17:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattie praat met iedereen mee..Natte krant is het
Miste het moment, maar dat duwen stelt echt niet veel voor.quote:
Voorkomen dat Jordie de vrijstelling koopt is denk ik wel prioriteit.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar.hebben ze gisteren over gesproken met jane en hij dat ze maar even boven jordy hoefde te bieden
Dat advies kan Jordie denk ik ook wel goed gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:40 schreef C.A.I het volgende:
Axel is zo bang dat de fans hem wantrouwen daarom nu als een mak schaap achter baby jane aan die hem ordert doe kalm aan voor de buitenwereld anders sta je er niet goed op 🤔
Die glijbaan is ook een lachertje.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voorkomen dat Jordie de vrijstelling koopt is denk ik wel prioriteit.
Er zit een gleuf in, dus er zal nog wel wat gestort moeten worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wanneer zou die greep uit die kist komen kan niks vinden op insta
Volgens mij is dat in haar nek gebeurd door Mattie. Charice vroeg of het door Pootje kwam tijdens dat ballonnen gevecht, maar Jane zei nee door Mattie.quote:
Je kon er op stemmen vandaag wie dat mocht doen via rtl sitequote:Op zondag 9 maart 2025 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zit een gleuf in, dus er zal nog wel wat gestort moeten worden.
Oh echt? Hier werd, dacht ik gesuggereerd dat Charice Jane bij haar nek pakte bij de telefoon.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in haar nek gebeurd door Mattie. Charice vroeg of het door Pootje kwam tijdens dat ballonnen gevecht, maar Jane zei nee door Mattie.
Dus niks ernstigs gewoon door het spel.
3x raden wie dat dan gaat wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je kon er op stemmen vandaag wie dat mocht doen via rtl site
Vanavond ergens.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
BB kennende wordt dat pas morgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Yep , ik las het , en dacht dit is weer desinformatie. Ik heb het gesprek gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 17:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Hier werd, dacht ik gesuggereerd dat Charice Jane bij haar nek pakte bij de telefoon.En ik geleufde het
Dat Jane door zo'n waterballon geraakt werd in haar hals/keel door Mattheus heb ik gezien. Ze waren meteen bezorgd wel...Dat is dus die blauwe plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |