Dat las je vast niet op FOK!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus nu is Axel de verliezer en is genomineerd las ik.
Echt??quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef zodeju het volgende:
Heeft jane nu haar nephaar eruit gehaald....??
Hij is niet genomineerd, niets van gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
je kijkt niet?quote:
Als haar extensions eruit zouden zijn dan zie je dat echt welquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het minder vol is als anders. Eerst was het een volle bos maar nu niet meer.
Klopt, Jordy zei het niets voor niks met een 'droevig gezicht'quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslotquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit spel was enkel voor een geldprijs voor de beste.
Nominatie/vrijstelling is met het geld-in-kistje spel - hoeveel geld zet je in, meeste geld ingezet = vrijgesteld, minste geld ingezet = nominatie.
Dat loopt nog een paar dagen verder voor dat afgesloten wordt.
Dan heb ik het verkeerd gelezen ergens!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kijkt niet?![]()
Want ik heb daar iets over gezien en gehoord op de streams. Dit was een geldspel
Hij denkt/hoopt dat hij 'm kan kraken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslot
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |