Dat hij zelf genomineerd is? En dan als hij geroepen wordt, dat hij zichzelf van de bank haalt en er een ander neer zet, door middel van zijn gc? Dat zou kunnen maar het risico daarvan is, dat Sharice nog na hem komt, en zij krijgt te horen welke gc er zijn ingezet. En als zij dan zijn gc weghaalt, dan zit Matti alsnog terug op de bank. Ik weet niet of Matti dit bedenkt, en of hij dat risico zou willen lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende: Als Matt slim is, zorgt hij dat hij die nominatie te pakken krijgt die uit de biedingen naar voren komt. Kan hij wie hij wil op de bank zetten. Maar Matt is niet zo slim.
Sharice heeft nog haar ongedaan-maker GC. Die zij waarschijnlijk zal inzetten om Matti zijn GC ongedaan te maken als er een reële kans is dat hij iemand van het kartel zou redden. (Sharice krijgt van BB niet te horen wie of wat Matti gewisseld/gered heeft, enkel dat de GC zelf ingezet werd).quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat Matt op de bank komt. Waarom omdat hij een kaart heeft om iemand te redden en die wilde hij voorzichzelf gebruiken. Van wat ik begreep was die de laatste keer dat ze gebruikt konden worden.
Dus... als hij er niet op zit stelt hij een ander vrij
Dan liever zichzelf, want dat is wat hij wil
Dat is in het kartel allemaal al meermaals uitgebreid besproken, al sinds ze weten dat komende week de laatste week is om alle GC's in te zetten.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat hij zelf genomineerd is? En dan als hij geroepen wordt, dat hij zichzelf van de bank haalt en er een ander neer zet, door middel van zijn gc? Dat zou kunnen maar het risico daarvan is, dat Sharice nog na hem komt, en zij krijgt te horen welke gc er zijn ingezet. En als zij dan zijn gc weghaalt, dan zit Matti alsnog terug op de bank. Ik weet niet of Matti dit bedenkt, en of hij dat risico zou willen lopen.
Las of hoorde je het?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus nu is Axel de verliezer en is genomineerd las ik.
Het was een geld spel toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat las je vast niet op FOK!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Echt??quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef zodeju het volgende:
Heeft jane nu haar nephaar eruit gehaald....??
Hij is niet genomineerd, niets van gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
je kijkt niet?quote:
Als haar extensions eruit zouden zijn dan zie je dat echt welquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het minder vol is als anders. Eerst was het een volle bos maar nu niet meer.
Klopt, Jordy zei het niets voor niks met een 'droevig gezicht'quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslotquote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit spel was enkel voor een geldprijs voor de beste.
Nominatie/vrijstelling is met het geld-in-kistje spel - hoeveel geld zet je in, meeste geld ingezet = vrijgesteld, minste geld ingezet = nominatie.
Dat loopt nog een paar dagen verder voor dat afgesloten wordt.
Dan heb ik het verkeerd gelezen ergens!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kijkt niet?![]()
Want ik heb daar iets over gezien en gehoord op de streams. Dit was een geldspel
Hij denkt/hoopt dat hij 'm kan kraken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zit Pootje steeds aan het cijferslot
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niets meer van… Jane heeft toch gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |