Nou zo gezond lijkt het me ook niet om nu zeiknat buiten te lopen. Tis lekker weer, geen hoogzomerquote:
Was een foutje, hij krijgt er maar 1quote:Op zondag 9 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een schele lach van Jane zeg doet zeer aan de oren. Geluid maar een paar tandjes lager.
Jordy heeft al twee munten te pakken
Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Niet van een beetje water.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou zo gezond lijkt het me ook niet om nu zeiknat buiten te lopen. Tis lekker weer, geen hoogzomer
Maar goed dat ie dan die 2e ook pakte, die eerste was het "gevallen" exemplaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Haha BB: Sorry Jordy, die 1e munt was een foutje en viel er over heen.
Je hebt 100 ¤ verdiend
(niet 200 ¤ zoals hij hoopte, want pakte 2 munten)
Er ligt volgens mij nog wat eten in de koelkast wat ziekmakend is.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Niet van een beetje water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal me niks verbazen dat ze de halve nacht willen zitten bij de munten glijbaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
och axel en jane willen in de sauna, of een ander ff op de muntjes kan letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |