Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ach niet mijn probleem ik reageer gewoon op wat er te zien in op tvquote:Op zondag 9 maart 2025 17:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik dat jij wel een beetje zeikt hier, maar dat mag ik vast niet zeggen..Dus haal maar weg @:Dotteke
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.Wat ik op X wel eens lees, is die man heel erg pro-jordy, tot het manikale af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doen ook letterlijk dreigen om bewoners wat aan te doen
Jordy heeft het over Fleur, dat ze een heel jaar heeft zitten kijken en dat het na 1 week voorbij was.Hell To The Liars
[..]
Mensen stemmen altijd op hun favoriet, dus ik denk Jordy.En dat weet BB ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gaat het constant hier. Maar 1 verkeerd woord als Jordy weer bezig is en we zijn er twee pagina's zoet mee. Het wordt hier steeds minder leukquote:Op zondag 9 maart 2025 17:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep , ik las het , en dacht dit is weer desinformatie. Ik heb het gesprek gehoord
Ik open niet.![]()
ja.. ik noem het vdVolder, maar hij is er al lang weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik op X wel eens lees, is die man heel erg pro-jordy, tot het manikale af.
Die doen ook letterlijk dreigen om bewoners wat aan te doen
Jordy heeft het over Fleur, dat ze een heel jaar heeft zitten kijken en dat het na 1 week voorbij was.
pootje?quote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Heeft overal schijt aan, doet alsof hij God is. Het is toch ongelooflijk.
De CoS mag raden over wie dit gaat.
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Heeft overal schijt aan, doet alsof hij God is. Het is toch ongelooflijk.
Iets van de pot verwijt de ketelquote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn ze ook wel een beetje toch? Ik heb ze nog niet echt zien strijden dit seizoenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:59 schreef Droopie het volgende:
Jordy vindt dat Axel er bij loopt alsof die de koning is.
Het is wel de Axel die erbij loopt alsof die op vakantie is.
Nou, je kan veel over Axel zeggen, maar strijden heeft ie wel gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel een beetje toch? Ik heb ze nog niet echt zien strijden dit seizoen
Ik dacht vanmiddag ook zoiets op te vangen maar ik kon niet helemaal verstaan wat ze zeiden.leek er in ieder geval wel opquote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
ze hebben er over gefluisterd, toen bulderde pootje van ik ga over lijken he. maar daar is niks daadwerkelijk afgesproken. het werd gewoon besproken als een optiequote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
Mijn mening is dat je beter niet op FB, Instagram of x kan lezen want daar zitten allemaal boze mensen die kicken op ruzie en mening verschil.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja iedereen wil iedereen naar huis..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy zegt ze willen me heel graag naar huis. ( in mijn ogen een beetje zuur. Alsof dat niet normaal is of zo dat ze hem naar huis willen.)
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:09 schreef OmaJacky het volgende:
Ja hoor daar gaat Mattie, lekker alles doorlullen van z'n gesprek met Axel.
En ik moet best lachen wat Mattie verteld, en dat Jordy zegt : er is toch geen gesprek mee te voeren.
ik ook niet hoor, maar jaquote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt het niet helemaal eerlijk dat de nominaties nu verlopen via betalen.
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?
Is dat een beetje humor van Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Nou ja, ik ben deze week maar figurant van dit programma.
Wat dacht je dan, dat zij rustig zonder het te proberen hun kans voorbij laten gaan...vooral Pootje speelt het vanaf het begin al zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
ze zaten gewoon samen in de sauna nadat water gevecht zat verders niets achterquote:Op zondag 9 maart 2025 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Team kartel: Mattie zegt dat deze week niet hun spel is zo als ze het willen spelen. Jolien beaamt het een beetje en vind het een beetje raar dat BB het spel zo laat lopen.
Ze willen liever met games en zo.
Jordy zegt dat hij deze week figurant is in het programma. Jolien zegt dat ze geldschieter/sponser is van de tegenpartij.
( ja dat is balen voor het kartel, dat ze zo weinig geld hebben dat ze niks kunnen doen op dit moment. Ik ben benieuwd dat als 1 van hun deze week een hoop poen verdient hoe ze dan zijn.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |