Mijn mening is dat je beter niet op FB, Instagram of x kan lezen want daar zitten allemaal boze mensen die kicken op ruzie en mening verschil.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
Ja iedereen wil iedereen naar huis..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy zegt ze willen me heel graag naar huis. ( in mijn ogen een beetje zuur. Alsof dat niet normaal is of zo dat ze hem naar huis willen.)
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:09 schreef OmaJacky het volgende:
Ja hoor daar gaat Mattie, lekker alles doorlullen van z'n gesprek met Axel.
En ik moet best lachen wat Mattie verteld, en dat Jordy zegt : er is toch geen gesprek mee te voeren.
ik ook niet hoor, maar jaquote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt het niet helemaal eerlijk dat de nominaties nu verlopen via betalen.
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werkelijk he daar miszegt jordy toch niets aan als je Mattie zo hoor hoe axel aan het praten was?
Is dat een beetje humor van Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Nou ja, ik ben deze week maar figurant van dit programma.
Wat dacht je dan, dat zij rustig zonder het te proberen hun kans voorbij laten gaan...vooral Pootje speelt het vanaf het begin al zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is het waar wat op X gezegd wordt dat Pootje en Charice op Axel en Jane gaan stemmen? Dat zou ik dus een gemene streek vinden. Pootje moet er uit hij laat nu pas zijn ware gezicht zien.
ze zaten gewoon samen in de sauna nadat water gevecht zat verders niets achterquote:Op zondag 9 maart 2025 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mattheus zat bij Axel om hem uit te horen en daar trapte Axel duidelijk niet in.
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Team kartel: Mattie zegt dat deze week niet hun spel is zo als ze het willen spelen. Jolien beaamt het een beetje en vind het een beetje raar dat BB het spel zo laat lopen.
Ze willen liever met games en zo.
Jordy zegt dat hij deze week figurant is in het programma. Jolien zegt dat ze geldschieter/sponser is van de tegenpartij.
( ja dat is balen voor het kartel, dat ze zo weinig geld hebben dat ze niks kunnen doen op dit moment. Ik ben benieuwd dat als 1 van hun deze week een hoop poen verdient hoe ze dan zijn.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |