Ze bewaren bijna allemaal een deel om het morgenmiddag op te warmen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Damnn gaan ze daar een week van eten
Wat veeeeel!!
vind ik niet zo hoorquote:
Nopequote:Op zondag 9 maart 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Verdomme, weer een toegangsticket voor Sharice & co
en heeft hij dat gedaan?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.
T moet gegund worden haha..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:18 schreef Kinga het volgende:
" BEPAAL SAMEN". aldus Matti en Jolien. fuck off.
Stoute pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou nadat Axel 40 meer had gepakt dan was 'afgesproken ' was er meer over voor de anderen om te delen.
Nadat Jordy had gepakt was er voor iedere bewoner nog 1 euro pp over. Nadat Pootje als 2e ging en die 7 euro pakte was er helemaal niks over.
Welke oogfilmpjesquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie dat oog in de woonkamer en bedenk me dat die oogfilmpjes van fans ook niet echt een succes waren he?
Volgens mij gaan ze na de laatste batterij wissel en blijven dan 3 uren zitten.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
En weer gaat ze niet in de nacht maar gewoon in de.avond. dat die anderen dat pikken
Dat gaat 100% gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze het.maar niet aan jane en axel gunnen en pootje en charice zijn ook al geweest
Die was ik al weer helemaal vergetenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie dat oog in de woonkamer en bedenk me dat die oogfilmpjes van fans ook niet echt een succes waren he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |