quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Hmm gaat niet goed met die psycholoog dan, dat ie een gesprek met Jordy nodig heeft.
Dat zal de toekomst uitwijzen, Matt zie ik wel als loyaal en een man van zijn woord.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendschap geloof ik ook niet in. Tenzij Jordy voor iedereen de reis gaat betalen. Dan mag hij wel mee.
Je krijgt goede vrienden door een goede vriend te zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoop echt serieus dat die jongen dankzij BB vriendschappen krijgt want ik vond het zo zielig wat hij de eerste twee weken vertelde, gun het iedereen om goede vrienden te hebben.
Die vrolijkheid duurt altijd zo kort.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heeft nog een lange weg te gaan om Sharice in te halen met haar droef gezicht en haar geklaag.
Zelfs als ze vrolijk en blij is kijkt ze nog droevig vind ik.
Ik ook, heb je geen behoefte aan gezeur van het een en ga je naar de andere stream en is het gewoon weer dubbel stream.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik erger mij altijd aan de live streams 2 x dezelfde streams. Dan zet ik het maar weer uit. Ik snap dit nog steeds niet van BB en zou dit graag willen weten!
Dat weet ik! Maar dit ZEI Jolien.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Er is op zondag geen psych
Hij heeft een gesprek gehad in de Dbk
Dat hoorde ik dus ook, maar anderen zeiden dat hij nu wel vrienden heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoop echt serieus dat die jongen dankzij BB vriendschappen krijgt want ik vond het zo zielig wat hij de eerste twee weken vertelde, gun het iedereen om goede vrienden te hebben.
Vond het ontroerend om te zien hoe blij hij was met de brieven die hij kreeg. Hij was over the moon.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet met bewoners maar wel met zijn fans.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vriendschap geloof ik ook niet in. Tenzij Jordy voor iedereen de reis gaat betalen. Dan mag hij wel mee.
Ik heb dat ook gehoord. Maar toen werd ik hier haast opgevreten omdat het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook, maar anderen zeiden dat hij nu wel vrienden heeft.
Hoop het ook, straks komt hij opeens naast mij op het strand liggen
Maar idd, iedereen heeft vrienden nodig.
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je krijgt goede vrienden door een goede vriend te zijn
Zal mij benieuwen.....Pootje gaat volgens mij voor de win.........quote:Op zondag 9 maart 2025 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zegt dat hij zich aan het voorbereiden is om naar huis te gaan.
Axel zegt : 'Maar je weet toch helemaal niet of je erop staat?'
Pootje : 'Nee, maar ik denk zo, vrijdag eruit., zaterdag thuis.'
En sommigen hebben nog eten van gisteren in de koelkast. Ze maken gewoon teveelquote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Damnn gaan ze daar een week van eten
Wat veeeeel!!
Ja sommigen zijn idd de pineut...quote:Op zondag 9 maart 2025 19:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik blijf het pineut vinden. Jordy heeft gewoon meer gepakt op het moment daar vergeleken met Axel de zielige 40 nep geld. Daar blijf ik bij. Procentueel heb ik niks aan!🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |