Waarom moet hij wat biedenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:21 schreef Droopie het volgende:
Jordy wil sowieso.
Hmm, wat staat daar tegenover.?
Wat heb je te bieden aan Sharice?
Dat is gewoon zielig, maar de wereld is gewoon hard. Zelf heb ik enorm veel geluk met mijn sociale kring die ik al van heel jongs af aan ken en hecht mee ben.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Vond het ontroerend om te zien hoe blij hij was met de brieven die hij kreeg. Hij was over the moon.
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezienquote:Op zondag 9 maart 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke oogfilmpjes
Nee dat was toch met die game van Jolien en Keanu
Of haal ik nu iets door elkaar
Ik zou trouwens vreselijk paranoia worden van dat oog de hele tijdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezien
Ja ik weet van die oproepquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mensen konden met de fanweek filmpjes insturen voor op dat grote oog in de woonkamer. Dat hebben ze een keer laten zien maar je moest wel erg goed kijken om gezichten te kunnen zien. Daarna nooit meer wat van gezien
Precies. Alleen daarom zou ik dit dwarsbomen als ik Axel was.quote:
Dat is niet zo slim, het gaat er immers om, om zo populair mogelijk bij de kijkers te zijn.quote:
Als het 4 tegen 3 is, had Sharice best wat uit kunnen onderhandelen, zij had hemquote:Op zondag 9 maart 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet hij wat bieden
BB bepaalt wat er op het briefje staat
Hij zit op wacht voor die dingen die naar beneden vallenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Waarom gaat Poot niet eten?
Wacht hij op iets?
Munt buiten?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Wacht hij op iets?
Moet altijd iemand buiten zijn bij de munten-glijbaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Wacht hij op iets?
Ow wat zei ie??? Heb geluid uit staan, voedertijd = borden schraap geluidenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef Droopie het volgende:
Op iedere slak wordt hier zout gelegd en niemand hier over de straatkrant opmerking van Jordy
Zij heeft er al 1quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het 4 tegen 3 is, had Sharice best wat uit kunnen onderhandelen, zij had hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |