Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij heeft iedereen daar wel eens een keertje gekookt of meegeholpen met snijden, voorbereiden etc, behalve Axel ?
hij maakt alleen pleur en pannenkoeken dacht ik
Daar is hij fanatiek in, zo ook met die telefoon.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zit op wacht voor die dingen die naar beneden vallen
Geen idee, BB zei dat ze 'iets zagen als ze goed keken' en dat was toen die heel slecht zichtbare filmpjes achter dat oog.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik weet van die oproep
Maar zat dat ook niet verwerkt in de opdracht van Keanu en Jolien?
Kan niet ligt op het kerkhofquote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegd
Dat heeft hij ook in het begin gezegd, hij doet wel extra afwassen volgens mij en afgelopen week heeft hij alles opgeruimd terwijl er gekookt werd.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij heeft iedereen daar wel eens een keertje gekookt of meegeholpen met snijden, voorbereiden etc, behalve Axel ?
hij maakt alleen pleur en pannenkoeken dacht ik
Hij kan geen paprika of tomaatjes snijden?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meer kan ie ook niet heeft ie zelf gezegd
Ik wacht even, misschien heb ik het verkeerd gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wat zei ie??? Heb geluid uit staan, voedertijd = borden schraap geluiden
Nou?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is hij fanatiek in, zo ook met die telefoon.
Axel zei toch dan doe ik dat wel met die kaart in zijn hand . Waarop iemand zei nee dat hoeft niet.quote:
In heel veel sauzen zit suiker.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Snensie het volgende:
Dat eten van Jane met die sauzen met suiker zou ik ook niet meer hoeven.
dat roeren klinkt altijd zo blubberigquote:Op zondag 9 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor alleen maar viezzz geroer in de pasta
En geschraap
En gesmak
Dan moet je een abo nemenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik krijg steeds erotische plaatjes onder aan de pagina tussen de pics van de dag.
Ik niet en hoop de hele tijd op lekkere kerels.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik krijg steeds erotische plaatjes onder aan de pagina tussen de pics van de dag.
Waarom zou ik dat willen uitzetten?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je een abo nemen
Maar frontpage plaatjes kun je uitzetten in je settings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |