Ik heb het helemaal niet over miepenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook nog maar een keer dan.
Toen Axel het pakte mocht jordy niet miepen want dat is het spel.
Toen jordy het pakte mocht Axel (van zichzelf uiteraard) wel miepen, want oneerlijk.
Waarom zou jordy niet mogen miepen over wat Axel deed, maar mag Axel het wel als jordy het deed?
Klopt, Axel is dan ook een enorme miepper.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".
En daar had ik gelijk in.
Maar toen jordy het deed was het huis te klein bij Axel. En dan denk ik, miep dan ook niet, dan is dat ook het spel.
Hoeveel munten zijn er nu al gevallen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Matt vindt munten van 100 euro beetje weinig, die had munten van 1000 euro verwacht.
Geen grap, dat zegt ie nu.
Een patatje is in principe een aardappel. In deze context, een gekookte of gestoomde aardappel.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de Vlamingen .. is een patatje nu friet of patat?
Frietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Een patatje is een gekookte patat , patatten zijn aardappelenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij noemt het "met de nek aankijken", ik noem het "miepen". Petato, peteto.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over miepen
Ik heb het over de hypocrisie van de actie an sich, Axel speelt voor zichzelf, pakt een paar tientjes meer, Jordy boos.
Als Jordy zelf 'voor de grap' voor zichzelf speelt en 1300,- pakt, is het een topspel.
Over dat miepen van Axel vond ik ook gewoon dat ie er te lang in bleef hangen, maar dat terzijde.
Interessant .. en verwarrendquote:Op zondag 9 maart 2025 18:50 schreef KangaP het volgende:
[..]
Een patatje is een gekookte patat , patatten zijn aardappelen
Het is zo nutteloos en dit heeft dotteke ook al gezegd dat als je het over de een hebt je terug komt met: ja maar die en die en dat.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vind Sharice meer klagen en droeviger overkomen. Ieder z'n mening toch?
Precies. Hij heeft het uiteindelijk niet elke week gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, 40 euro ofzo en toen werd Jordy zo boos en zei: ik ga hem iedere week nomineren.
En dan hebben ze ook nog allumettesquote:
Die twee liggen elkaar totaal niet en gaat niet verbeteren maar steeds slechter worden denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft het uiteindelijk niet elke week gedaan.
Maar hij kan er niet mee omgaan dat Axel hem ook iedere week op de bank wil, beetje raar toch?
Die zogenaamde vrede van gisteren stelde ook niets voor. Dat voelde je gisteren al aan de sfeer die er hing.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Die twee liggen elkaar totaal niet en gaat niet verbeteren maar steeds slechter worden denk ik.
Was ook niet echt, zijn beide koppige kindjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zogenaamde vrede van gisteren stelde ook niets voor. Dat voelde je gisteren al aan de sfeer die er hing.
Meer?? Minimaal 3 volgens mij. Pootje de 1e, toen matti, jordy had een vals gevallen exemplaar en toen een goede. Daarna niet meer meegekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |