Valentijnspost. Lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak genoeg ?? serieus heb je bb wel gekeken? hij heeft nog geen 1x gevraagd om iets van thuis !
Thuis zei ik als in van zijn oudersquote:
Het zou heel goed zijn, denk dat ze er allebei niet toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk wel dat het goed is dat ze het uit gaan praten, want het zit van beide kanten erg hoog.
Hij speelt het spel hard, maar als een ander dat doet gaat ie huilen ... zo kan ik het ook ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is altijd de schuld van de ander .....
Te vroeg nog misschien jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou heel goed zijn, denk dat ze er allebei niet toe in staat zijn.
En heeft ook gezien wat axel allemaal uitroeptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice begrijpt echt wel wat er speelt bij Jordy. Ze kan er mssn ook om lachen, maar toont meer empathie dan Axel ooit zou kunnen.
wie rent van tv programma naar tv programma?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy doet natuurlijk precies hetzelfde, het gaat het ook veel verder dan het spel bij hem. Miepen over fame, rennen van tv-programma naar tv-programma. Dat is niks spelgerelateerd.
Ik denk toch dat ze beide koppig zijn en bij Axel, zit nog steeds oud zeer en blijkbaar kan hij dat gevoel niet uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice begrijpt echt wel wat er speelt bij Jordy. Ze kan er mssn ook om lachen, maar toont meer empathie dan Axel ooit zou kunnen.
Ik ben er ook bang voor. Zowel Jane, als Sharice en Pootje hebben Axel al op zijn gedrag en woorden aangesproken, dat was niet voor niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk helaas niet dat Axel en Jordy samen door 1 deur kunnen gaan
Daar gaat helaas geen enkel gesprek verandering in brengen schat ik zo in
Ja? En ik zei iets anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Thuis zei ik als in van zijn ouders
En ja hoor sharice verteld het wat jordy vertelde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg hypocriet, Charise bij Jordy, Jane. Man man.
Ik denk dat hij Jane bedoeld maar zijn vriend Mattie doet dat ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie rent van tv programma naar tv programma?
Absoluut. Hij keek tijdens het janken ook of de camera op hem stond as usual.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy heeft donders goed door dat zijn gedrag van eerder vanavond hem buiten absoluut
geen goed heeft gedaan, en trekt nu de slachtoffer kaart om het te downplayen ......
Ik zie het mezelf misschien nog wel doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
T zal mij toch niet gebeuren dat ik deze week opeens weer op Sharice ga stemmen
Ik ga het gewoon doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf misschien nog wel doen
jane is erg vol van der eigenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef freaky40 het volgende:
Jane en Charisa samen weer lachen in de suite. Zie je wel!
het ging niet om wat JOrdy zei maar Lionheart zei hetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Jane bedoeld maar zijn vriend Mattie doet dat ook
Matt/ Jolien/ Jordy allemaal 511 euro...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
DM kostte 1200 of 1300 en eten is betaald door Jordi en de rest heeft niets betaald ?! zoiets
Ik denk dat Jane wel ziet dat ze Axel niet zover krijgtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat Jane zo raar doet , dat snap ik niet helemaal
DM kostte 10% van hun eigen geld voor de armste.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
DM kostte 1200 of 1300 en eten is betaald door Jordi en de rest heeft niets betaald ?! zoiets
Jolien en Jordy kregen beiden iets van 1250 Euro, bij het kopen van het eten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
Ze wordt aangesproken door Sharice en weet zich nu geen houding te gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Jane zit ook vol spanning..en wilt zich laten gelden ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft wel gelijk dat Axel hem als persoon steeds aanvalt, hij kan hem niet uitstaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wordt aangesproken door Sharice en weet zich nu geen houding te geven
Jammer dit doet haar geen goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane zit ook vol spanning..en wilt zich laten gelden ofzo.
Als anderen het al zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice heeft wel gelijk dat Axel hem als persoon steeds aanvalt, hij kan hem niet uitstaan
wat houd dat in dan ik snap even neit waarom Jolien zo een lol heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft dus minste geld geboden. Tenminste wat ik begrijp
Nee, de leider wil graag de controle houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Axel is echt niet blij dat Jane dit allemaal vertelt zonder enig overleg met hem ......
Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasseren
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Nee Axel je kan er ook niet tegen, je kwam om het spel hard te spelen, niet om vrienden te maken, als dan vervolgens niemand je vriend wil zijn ga je net zo goed liggen janken omdat ze je buiten sluiten
Onder de vleugels van Jane jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kan
Het gaat om de sneren, het schelden, het persoonlijkequote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:49 schreef OmaJacky het volgende:
Precies Axel, als het in het voordeel van Jordy is schreeuwt jordy de hele dag Topspel, TOPDAG, top dit , i love you BB enz enz .
Nu is het een aantal dagen in z'n nadeel en dan krijgen de anderen de schuld.
Jane zit hem ook dwarsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Verida het volgende:
Van de kant van Jordy is het ook best wel persoonlijk, maar dan niet zozeer tegen axel, maar tegen Jane (volgens mij)
hij is echt de eerste 2 weken vergetenquote:
Als we volgende week terugblikken denken we, huh waar ging het over en wat is er nu hard aan geweest?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch zie je dit elk jaar weer gebeuren
Kijk maar naar vorig jaar.
Al heb ik het idee dat het dit jaar wel echt hard gespeeld wordt
Vorig jaar ging het er ook stevig aan toe, Tyron VS. ashley bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch zie je dit elk jaar weer gebeuren
Kijk maar naar vorig jaar.
Al heb ik het idee dat het dit jaar wel echt hard gespeeld wordt
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat om de sneren, het schelden, het persoonlijke
Hij was ziek toenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is echt de eerste 2 weken vergeten
Axel kwam om het hard te spelen, vervolgens zeggen de anderen , oké doe je best maar dan wel zonder ons , en toen moest Wicky de traantjes troosten van de harde Axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is echt de eerste 2 weken vergeten
Vanmiddag riep hij dat ze er zit voor de fame voor de bühne. dat was niet okayquote:
niet de eerste 2 weken daarna werd hij week ziekquote:
Zo jammer als ze later weer de spot drijft met het verhaal bij anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef kater1 het volgende:
Het was een mooi gesprek. Sharice luisterde en was empathisch. Zeg maar Lene van vroeger. Irritant dat Jane het zo afbrak.
ja zonder haar was hij al naar huisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel kwam om het hard te spelen, vervolgens zeggen de anderen , oké doe je best maar dan wel zonder ons , en toen moest Wicky de traantjes troosten van de harde Axel![]()
Jane heeft hem er bovenop geholpen en nu leunt hij nog steeds op haar
Controle kwijtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb bij Jordy vaak het idee dat hij in zijn eentje BB speelt en dat de rest er is om hem te helpen/verder brengen maar als ze hem tegenwerken krijgt hij error. Dan klopt zijn beeld niet meer.
Dat klopt wel en dan stort hij inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb bij Jordy vaak het idee dat hij in zijn eentje BB speelt en dat de rest er is om hem te helpen/verder brengen maar als ze hem tegenwerken krijgt hij error. Dan klopt zijn beeld niet meer.
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat om de sneren, het schelden, het persoonlijke
ik hoop dat er iig in de finale week de weggespeelde bewoners alllemaal weer langskomen,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ik grappig vindt, is dat ze bijna allemaal denken dat de finale vervroegd is
Ik ben nu voor Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Tuurlijk Sharice, Pootje en jij zijn de sigaar
Als Jaxel dan zo zeker van hun zaak zijn moeten ze er samen maar op gaan staan
doei axel![]()
Eens maar soms heb je iemand nodig die de verstandige is om de boel een beetje luchtiger te krijgen en ze samen weer door één deur kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy ageerde ook continu naar jane en Axel, dus maakt het ook persoonlijk! Onderling zullen ze elkaar gewoon niet mogen en het zijn alledrie sterke spelers en ieder op hen eigen manier! Axel is wat harder echt een westlander en Jane lijkt te schipperen en probeert met iedereen goed om te gaan! Jordy zegt dat hij volwassen is en alles van BB gezien heeft dus moet hij weten dat dit gebeuren kan! Gelukkig weet hij door zijn communicatie skills zich staande te houden. Zo heeft iedereen wat!
hij heeft denk ik heel veel gekeken naar vorige jaren, en probeert daar dingen uit na te doen, een beetje terror Jaap bijv, of een beetje Salarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef Willewa het volgende:
Axie-reAxie, simple as that.
Het enige wat Axel wel een beetje tegenzit is dat ie uit een deel van Nederland komt waar door heel veel mensen zo grof wordt gepraat, veel wordt gescholden (hij zelfs nog best meevalt ten opzichte van een boel daar). Ik vraag me daardoor ook wel af of ie het zelf wel helemaal doorheeft. Als je daar woont (en misschien bent opgegroeid?) is dat supernormaal denk ik. Dus daar een stukje nuance.
Maar ook wat betreft Jordy, ook een stukje nuance, denk ik persoonlijk dat hij wel iets van autisme heeft (geen oordeel, niks mis mee) en Jordy er dus ook niet zo heel veel aan kan doen en het ook niet zo doorheeft.
schelden en dikke vinger omhoog hoor ik Jordy niet vaak doen. Trouwen die hele groep niet.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.
Het verschil is dat Axel met verlies kan omgaan en Jordy niet.
Axel kan met verlies omgaan ? Daarom schold hij Jordy uit zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.
Het verschil is dat Axel met verlies kan omgaan en Jordy niet.
Graftak valt ook super mee in mijn ogen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?
Nee, stel je voor dat doe je achter iemands rug om ook die vinger omhoog als ze net voorbij lopen bijvoorbeeld. rare bekken trekken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?
Ik vind het een goed excuus. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Graftak valt ook super mee in mijn ogen.
Maar doel een beetje op de harde bewoordingen van Axel. Of dat nou in het gezicht is of niet is niet van belang. Het ge’kneus’ en dergelijke.
En bedoel dus dat ie het misschien niet doorheeft omdat ie uit een omgeving komt waar het doodnormaal is om zo, en nog veel erger, te praten. Dus hij kan het niet helemaal doorhebben.
Maar wel stiekem achter zijn rug om en sneaky steekjes geven en dat merkt Axel, echt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
schelden en dikke vinger omhoog hoor ik Jordy niet vaak doen. Trouwen die hele groep niet.....
Dit dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lieg niet Axel, het is wel persoonlijk. Ik heb vannacht nog gehoord hoe je hem noemde, Kneus en mongool en dat je zei dat je hem absoluut niet kan uitstaan
En je begrijpt niet dat dat uit boosheid en onvrede is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil best uitleggen dat het niet persoonlijk is
"Ik kan hem niet uitstaan "
"als hij praat kan ik er niet eens naar luisteren"
"Het is gewoon een mongool en een kneus "
lekker opgelegd door de andere dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil Jordy best wel uitleggen dat het niet persoonlijk is als dat helpt.
Jane gaat Jordy roepen.
Simpel antwoord. Ik zoek niet naar een excuus. Stukje nuance. Ik heb de nuance aan de andere kant ook gebracht. Maar goed, alles moet hier ook hard tegen hard de laatste tijd volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik vind het een goed excuus. Niks meer aan doen.
zegt hij het nu weer ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft gewoon een kutdag. Tegen Axel. Het heeft niet met jullie te maken. Hij wil n filmpje van thuis. Hij is dus zielig
dus eigenlijk gaat hij gewoon liegenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Inderdaad vond ik ook maar is wel zo haha. Denk dat ze echt wel gevraagd is net zoals vorig jaar een paarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag riep hij dat ze er zit voor de fame voor de bühne. dat was niet okay
Precies. En nu smoesjes verzinnen dat hij een rotdag heeft ( in mijn ogen al dagen ) en iets van thuis wil horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Kinga het volgende:
Bullshit. Jordy verzint dit nu gewoon. Hij was echt laaiend vanmiddag op Axel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus eigenlijk gaat hij gewoon liegen
Over het spel, Jordy zegt dat hij baalt dat hun niet verteld wordt hoeveel geld er was betaald, dat hij het vervelend vindt dit en dat en zus en zoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar wel stiekem achter zijn rug om en sneaky steekjes geven en dat merkt Axel, echt wel.
Liegen dat het gedrukt staat. Fijne mensen om in je leven te hebbenquote:
Dat weet je toch alsjeblieft het programma in staptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horen
Eigenlijk zijn ze bestiesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Oke laten we eerlijk zijn. Ze liegen nu allebei dat ze elkaar mogen
Ze zijn allebei niet eerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hier liegt axel kei en kei hard. Hij heeft al vaak gezegd ik mag hem niet ik haat hem heeft hij zelfs gezegd.
en hij heeft het echt nooit gezegd dat hij het wildequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horen
Is een moetje. Jordy zegt ik heb echt geen wraak had ik je erop gezet vorige week.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het gesprek echt niet oprecht vanuit Axel zijn kant![]()
Hihi kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet eerlijk.
Maar het grappige is, wat iedereen online lijkt te vergeten, is dat het 80/90% van de tijd in het echte leven exact zo gaat, om schade te beperken, niet te laten escaleren en geen gezeik te hebben. Het zijn net mensen he
dus dat is JAne dan vanaf dag 1 al want die loopt sindsdien al te janken eromquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft gewoon een kutdag. Tegen Axel. Het heeft niet met jullie te maken. Hij wil n filmpje van thuis. Hij is dus zielig
Het eindigt met een omhelzing, kusje kroel en klaar weerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik luister niet.
Wat ze zeggen boeit me niet.
Het gaat mij om het resultaat.
Kunnen ze weer door 1 deur.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt wel erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Zij 2-en praten met elkaar, hebben een goed gesprek, maar zelfs dat moet hier nog volledig uit context getrokken worden..Heel bijzonder hier
Ja mensen zien hier dingen die ik niet zie in hetzelfde gesprekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Zij 2-en praten met elkaar, hebben een goed gesprek, maar zelfs dat moet hier nog volledig uit context getrokken worden..Heel bijzonder hier
Datquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zo’n gesprek met die ene collega. Je moet t maar met elkaar doen he!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
ja klopt maar hij vertelt nu toch waar die emotie vandaan komt, ben je het niet goed aan het luisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Kinga het volgende:
Bullshit. Jordy verzint dit nu gewoon. Hij was echt laaiend vanmiddag op Axel.
Dat constant schelden heb ik zelf niet vaak bij Jordy gehoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Nee axel je doet niet 1x iets je bent al weken al aan het sneren en achter zijn rug hem een mongool en idioot en kneus genoemd.
Ja jammer dat Axel hem niet owned, hij zet zgn alles van zich af en zit er niet mee, zie dat toch anders. Maar vind dit een volwassen gesprek van Jordy, niet van Axel en wat Jane er bij moet geen idee. Oh en dit is mijn meningquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja klopt maar hij vertelt nu toch waar die emotie vandaan komt, ben je het niet goed aan het luisteren
hij was uitgevlogen en daar verontschuldigd hij zich voor
Nee vanmorgen wel negatief over ze. En axel meent er geen kut van. Kijk maar hoe hij erbij staat en dan die high file.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat constant schelden heb ik zelf niet vaak bij Jordy gehoord.
Het zullen nooit vrienden worden, ze liggen elkaar niet maar je zit samen in 1 huis en dan moet je toch watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon oppervlakkig 'goed maken'. Terwijl ze elkaars bloed nog altijd kunnen drinken.
I(k wacht even af het kan nooit lang duren als het niet oprecht was.........quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die high five toont dat hij niet oprecht was in mijn beleving
Wat maakt het uit, ze hebben met elkaar gesproken klaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die high five toont dat hij niet oprecht was in mijn beleving. En niet vertellen van wat ze gepakt hebben
nou Axel heeft weinig gezegd maar ja was toch niet oprechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het eindigt met een omhelzing, kusje kroel en klaar weer
Netjes van hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy op stream 1 met de terugkoppeling aan het Kartel ....
Bijna woordelijk herhaald hij het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy op stream 1 met de terugkoppeling aan het Kartel ....
De druk is weer van de ketelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ze hebben met elkaar gesproken klaar
je bedoeld Jane en axel hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
Straks vertelt ie het weer heel anders in het kartelletje
Bij de inkopen eerder..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Rhosyn het volgende:
Hee ik zie een vaas met tulpen staan.
Wanneer is die binnen gekomen?
lente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jordy en Axel - 8 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat is dan toch goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:26 schreef kater1 het volgende:
Dus Axel deed het allemaal voor Jane. Hij moest 'nice' zijn van haar. Niet dat hij nu begrip heeft voor Jordy's standpunt en vice versa, of dat ze elkaar sowieso wat beter begrijpen, of dat het best een leuk gesprek was, nee het was de act 'be nice'.
Het was gewoon een net gesprekje wat voor mijn gevoel weinig te maken had met imago's oppoetsenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Roxiebb het volgende:
Het gesprek was heel oprecht langs Jordy s kant. Axel en Jane proberen hun imago op te poetsen.
De Decision Makers hebben het eten uitgekozen - 8 maart 2025.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Rhosyn het volgende:
Hee ik zie een vaas met tulpen staan.
Wanneer is die binnen gekomen?
lente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft het gedaan en Jane is tevreden.![]()
Het was toch prima vraagt Axel.
Het was nice. je was nice.
Axel zegt ik kan goed luisteren zegt hij.
wie er ook over begonnen is, is nu toch niet zo belangrijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:26 schreef kater1 het volgende:
Dus Axel deed het allemaal voor Jane. Hij moest 'nice' zijn van haar. Niet dat hij nu begrip heeft voor Jordy's standpunt en vice versa, of dat ze elkaar sowieso wat beter begrijpen, of dat het best een leuk gesprek was, nee het was de act 'be nice'.
meer oprecht dan zometeen verhaald van Axel aan de rest word verteld en dat er om gelachen word weerquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij ging echt checken of er niet werd afgeluisterd he?
Geen koekbodem is wel groot minpuntquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Rhosyn het volgende:
Woehaa kijk die kwarktaart. Die zite er lekker uit.
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Er is nul zelfreflectie, bij vrijwel iedereen in dat huis trouwens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat Jane heeft gedaan is wel persoonlijk voor Jordy![]()
Dus dat is anders
dat dus...Jane zit hem meer dwars dan Axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dus dat is anders
wat bedoel je heb denk even iets gemist ofzo?quote:
Niet voor hem denk ik maar ook weer richting jolienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dus dat is anders
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat Jane heeft gedaan, gaat ook verder dan het spel.
Als er iets wel spel is het wel wat Jane heeft gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dus dat is anders
Ja dat vind ik ook, het zijn beide gewoon verschillende persoonlijkheden die botsen en dingen op hun manier doen, ook na het gesprek, zowel Jordy als Axel hebben het prima gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef Willewa het volgende:
Al die aannames hier dat Axel er niks van meent, enkel voor Jane doet, etc ;p Hoe ie het nu tegen Pootje vertelt zie je dat hij het ook echt wel ff fijn vindt dat het wat is uitgepraat.
Van Jordy uit was het wel oprecht en eerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:26 schreef kater1 het volgende:
Juist wel , it's all in the game ... en iedereen speelt het op zijn manier maar het zegt niets over wie ze buiten zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Als er iets geen spel is het wel wat Jane heeft gedaan
Nou ik zit ook met verwondering te lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Ben benieuwd of degenen die net zo over Axel die aannames deden, dit ook gehoord hebben of op de andere stream zaten. Want het was echt wel zichtbaar dat Axel het fijn vond dat dit gesprek ff heeft plaats gevonden en de lucht wat geklaard is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, het zijn beide gewoon verschillende persoonlijkheden die botsen en dingen op hun manier doen, ook na het gesprek, zowel Jordy als Axel hebben het prima gedaan
ja voor de kijkers, dit was werkelijk benoemd door Axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Roxiebb het volgende:
Het gesprek was heel oprecht langs Jordy s kant. Axel en Jane proberen hun imago op te poetsen.
Dank u welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of degenen die net zo over Axel die aannames deden, dit ook gehoord hebben of op de andere stream zaten. Want het was echt wel zichtbaar dat Axel het fijn vond dat dit gesprek ff heeft plaats gevonden en de lucht wat geklaard is.
Graag gedaan (sarcasme) :-)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel mooi dat alles wordt geinterpreteerd door de Jordy fluisteraarsDat helpt met begrijpen.
ie zijn de Jordy fluisteraars dan weer?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel mooi dat alles wordt geinterpreteerd door de Jordy fluisteraarsDat helpt met begrijpen.
Ja ik had een een kromme zin staanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist wel , it's all in the game ... en iedereen speelt het op zijn manier maar het zegt niets over wie ze buiten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |