We gaan het zien in de uitzending en ik geloof dat Jane dat net inderdaad vertelt in de keuken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Klopt.volgens mij moesten Jane en Axel DM kopen en dat geld ging dan naar de armste. Jane doet net alsof zij dat gekozen hebben maar dat is volgens mij niet ik open niet
nou zover dus vrijwillig gegeven aan hunquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dat moesten ze geven aan degenen met het minste geld en dat waren Jordy en Jolien.
Dat was al bekend hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zover dus vrijwillig gegeven aan hun
nee dat is opgelegd dus door BBquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Klopt.volgens mij moesten Jane en Axel DM kopen en dat geld ging dan naar de armste. Jane doet net alsof zij dat gekozen hebben maar dat is volgens mij niet ik open niet
Ja, hahah. Kudoos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane verlult zich als ik het had kunnen kiezen had ik dat gedaan aan David en sharice.
je begrijpt niet echt wat werkelijk het punt is hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
Voor iemand die al die maanden loopt te roepen dat hij totaal niets om het geld gaf tilt hij er wel zwaar aan om te weten wat en hoe er betaald is
Ik denk ook niet het het persé om het geld zelf gaat,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
Voor iemand die al die maanden loopt te roepen dat hij totaal niets om het geld gaf tilt hij er wel zwaar aan om te weten wat en hoe er betaald is
In welke zin verlullen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane verlult zich als ik het had kunnen kiezen had ik dat gedaan aan David en sharice.
ze doet anders net alsof het heel wat is dat het hun gegund was door haar en Axelquote:
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.quote:
Die 10 K was voor het team en moest nadien verdeeld worden, door degenen die het contract niet hadden verbroken het was niet 10k p.p.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had 11K kunnen hebben ipv kaarten. Maar hij wou kaarten. Moet hij niet zeuren dat hij nooit geld kan verdienen.
ok, dat deed ze hun geloven. In de CoS was het geloof ik al lang bekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed voorkomen alsof het vanuit hun was maar gewoon opdracht van bb
Tuurlijk weet ze dit wel inmiddels, het is gewoon grensoverschrijdend pestgedrag wat die gasten daar doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik geweten had dat Jordy ook geen vis luste, had ik wat anders gekozen. Maar dat is nu te laat.
Niets aan dat mens is echt. Het is één grote act. Ze weet ook dondersgoed dat ze gezichtsverlies heeft geleden bij de kijker met haar acties afgelopen weken dus ze moet iets doen om wat goodwill terug te kweken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ze nu weer praat was het gewoon een toneelstukje voor de bühne in de slaapkamer. Ook al gesprek gehad hiervoor met mattie dus.
Raar dat ze dan ook zou liegen teegen pootje en Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.
Voor zover we nu weten kregen ze de optie om DM te worden, tegen 1200 van hun geld naar de armsten. Uit 'optie' maak ik op dat ze ook hadden kunnen weigeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOOR JANE.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten in ieder geval allemaal aan tafel
Vegaburgers met boontjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat waren de andere opties eigenlijk voor de weekly basics
Ik kan me niet herinneren dat dat op stream is geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat waren de andere opties eigenlijk voor de weekly basics
Die optie hebben ze toch al die weken zowat gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pasta, zalm en brocolli was dan veruit de beste optie.
Maakt 'm niet minder goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Die optie hebben ze toch al die weken zowat gehad?
Top etenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pasta, zalm en brocolli was dan veruit de beste optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Raar dat ze dan ook zou liegen teegen pootje en Sharice.
Is toch uitgesproken dan ook niet blijven hangenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
Tot zover het..Ik ga niet bij ze aan tafel zitten…
Mooi filmpje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het hele punt is dat Jane nooit gedaan heeft dat het een initiatief van hunzelf is geweest, zoals hier weer verzonnen is. Er valt dus niks te 'verlullen' of te liegen..
Filmpje van haar uitleg aan Jordy en Jolien: https://streamable.com/advrhn
Ja jaaa, die zit klaar om over die bank te vliegen richting vending machine.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. hoe Pootje eet ... elleboog op tafel, knie opgetrokken...
Met zalmsaladequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En morgenvroeg het verzoeningsontbijt!
Als Poot mocht kiezen aten ze weken frieten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle brocolli vliegt van Pootje naar Sharice .. want groente ... brrrrrr
Ieder z'n eigen mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef riri het volgende:
Het is allemaal zo berekenend van Jane, op de grond vallen van het lachen als dit soort valse spelletjes gesmeed worden en dan er ineens achterkomen: Oei, dit gedrag van ons kan Jordy wel eens heel veel stemmen opleveren en dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan niet het hele verhaal vertellen en zogenaamd terugkrabbelen omdat ze bang is door de kijker afgestraft te worden. Duidelijk is sowieso dat het uit de karakters van haar en Axel voortkomt en dat is voor de kijker genoeg om te weten
Kindjes weer blij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe dan ook ze hebben 1200 gekregen van hun nepgeld en nu zijn Jordy en Jolien blij. Problem solved. Nu lekker zalm eten!
Denk dat ze best wel spontaan lacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef riri het volgende:
Het is allemaal zo berekenend van Jane, op de grond vallen van het lachen als dit soort valse spelletjes gesmeed worden en dan er ineens achterkomen: Oei, dit gedrag van ons kan Jordy wel eens heel veel stemmen opleveren en dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan niet het hele verhaal vertellen en zogenaamd terugkrabbelen omdat ze bang is door de kijker afgestraft te worden. Duidelijk is sowieso dat het uit de karakters van haar en Axel voortkomt en dat is voor de kijker genoeg om te weten
Klopt en nooit gekozen omdat Keanu ook geen vis eet volgens mij .. als ie al weet wat dat is ..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Die optie hebben ze toch al die weken zowat gehad?
Binnen in het avontuur naar binnen gehaald met een burnout?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me wel af waarom axel wel elke keer in bed mag slapen. Was ook regelmatig bij milena en anderen worden steeds wakker gemaakt.
BIG KARMA a.s. vrijdag!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef riri het volgende:
Ik vind BB heel laks hierin. Buiten liggen ze ook continu te slapen. Wordt nooit wat aan gedaan. En geldt echt voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me wel af waarom axel wel elke keer in bed mag slapen. Was ook regelmatig bij milena en anderen worden steeds wakker gemaakt.
Hier snap ik niks vanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Binnen in het avontuur naar binnen gehaald met een burnout?
Ik vind het lachen pesterig en meangirl achtig. Kleuterschool gedrag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze best wel spontaan lacht.
Vind het op een dag als deze ook af en toe wel even prettigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou als dit nog 3 weken zo’n sfeer blijft is echt saai!
Hah.. ben je de rest van de dag vergeten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ieder z'n eigen mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het lachen pesterig en meangirl achtig. Kleuterschool gedrag.
Hij heeft ook broccoli gegoogled.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en nooit gekozen omdat Keanu ook geen vis eet volgens mij .. als ie al weet wat dat is ..
Het is een veenbrand, kan zo weer oplaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Van een generatie waar de geschiedenislessen beginnen met het jaar 2000.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zei Jane nu net: anders werd het VIERDE wereldoorlog?
Hoezo 4e
Maakt uiteindelijk toch het verschil dat ik Jane nog wel zie winnen en Axel niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Wel fijn, dat beetje fatsoen dat ze in zich heeft.
Maar ze heeft niet alles aan de anderen verteld. Ze heeft het mooi verpakt. Leugentje om bestwil noemen we het maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:30 schreef kater1 het volgende:
Jane krijgt op haar kop van Axel dat ze alles verteld heeft ook al hadden ze afgesproken dat niet te doen. Jane zei verzoening, vanwege de sfeer in huis. Hoor je me? ja ene oor in andere uit antwoord Axel.
Dan had ik dezelfde keuze gemaakt denk ik. Met de vegaburgers had je nog iets gekund maar de rookworst was je na een dag ook beu geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vegaburgers met boontjes
Rookworst met aardappels en spinazie
Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet alles aan de anderen verteld. Ze heeft het mooi verpakt. Leugentje om bestwil noemen we het maar.
Niets weggelaten hoor, anders verteld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?
wat dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet alles aan de anderen verteld. Ze heeft het mooi verpakt. Leugentje om bestwil noemen we het maar.
Ik vind dat ze heel groot is geweest. Als het andersom was geweest was er echt niemand naar ze toe gekomen maar hadden ze het er alleen maar dieper in gewreven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?
Ja inderdaad, hoorde het ook opnieuw.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Was geen foutje, ze zei weer 4e wereldoorlog.
Misschien dat ze in de BB-tijdlijn rekentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Was geen foutje, ze zei weer 4e wereldoorlog.
Ja heeft ie m??quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En gelukt .. de VM heeft z'n buit prijsgegeven.
Met de hoed in de hand kom je door het ganse land..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft vakkundig zowel Jordy als Axel rustig gekregen.
wat? ik zat op andere streamsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En gelukt .. de VM heeft z'n buit prijsgegeven.
Yep wetend dat BB dit heeft gezegd...zo gehaaid die influencer, alles voor de likes//quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
En wat zegt Jane nu: 'ik heb wel een beetje gedaan alsof we dat geld uit onszelf hebben gegeven".
AA heeft Pootje zijn geldmaak ticket? Is het er maar 1 of is deze voor alle twee?quote:
content creator.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep wetend dat BB dit heeft gezegd...zo gehaaid die influencer, alles voor de likes//
2 tickets voor een moneygamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
Maar wat is het wat de VM heeft laten vallen?
Tickets voor de geldmaakmachine..vraag niet wat dat is >>geen ideequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
Maar wat is het wat de VM heeft laten vallen?
En terecht. Waarom zou alleen Jordy mogen schieten. Axel moet alleen erg hebben dat hij niet doorslaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:38 schreef Droopie het volgende:
Arme Axel, hij is echt moe van dat gezeik van Jordy.
Die houdt zich straks paar minuten stil, maar zodra Jordy iets wat een sneer doet, PANG.
Te idioot.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Die Pootje die fiets overal doorheen! Te grappig gewoon!
Leuk dat anderen dat ook zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
goh wat ben je goed geweest Jane poepoe
Hoe kan dat nu hele dag liggen in de zon. Bijna niet gepraat veel heel veel geslapen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:38 schreef Droopie het volgende:
Arme Axel, hij is echt moe van dat gezeik van Jordy.
Die houdt zich straks paar minuten stil, maar zodra Jordy iets wat een sneer doet, PANG.
Bigbrain woof woof!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zo
Jane heeft zowel Jordy bespeeld als Axel.
Beide heren houden zich nu koest.
Ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Konkelfoezen is onbekend bij Jane en Axel.
Het douche pakket?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat voor pakket hebben hun nou weer verstopt ?
Ze had zich al verluld bij charice en pootje. En jordy had het ook al in de gatenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:44 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen op de suite wordt nu het verhaal verzonnen dat ze van hun eigen geld geld hebben gegeven aan Jordy en Jolien. Zodat ze in de ogen van anderen lief zijn en helemaal niet zo verkeerd.
Synoniemenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Konkelfoezen is onbekend bij Jane en Axel.
Visluchtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
Waar was Jordy zo vies van dat hij over zijn nek ging?
De geur van zalm in het afvoerputje van de gootsteen. Snap wel als je ergens niet van houdt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
Waar was Jordy zo vies van dat hij over zijn nek ging?
Ik ook, ben er echt dol op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind zalm heerlijk, ik kan me hier niks bij voorstellen.
Dat viel allemaal erg mee achteraf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
Nog nooit heb ik in heel BB meegemaakt dat een kind zat te mokken op bed dat hij niet met hun aan tafel wilde zitten en hun gekookte eten niet wilde eten.
Ik zei hierboven dat dit niet klopte, maar I stand corrected. Post ook aangepast, wel zo netjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:44 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen op de suite wordt nu het verhaal verzonnen dat ze van hun eigen geld geld hebben gegeven aan Jordy en Jolien. Zodat ze in de ogen van anderen lief zijn en helemaal niet zo verkeerd.
Nee, de nieuwe draai is dat het van hun eigen geld was. 'Uit aardigheid want zo zijn wij'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had zich al verluld bij charice en pootje. En jordy had het ook al in de gaten
Het was hun eigen geld waarmee ze de DM's kochten en dat geld ging naar de armstequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe draai is dat het van hun eigen geld was. 'Uit aardigheid want zo zijn wij'
Het is nog niet voorbij hč. Vergeet dat nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Pootje gaat door naar de finale met Charice en dan wint Pootje en hebben de andere het nakijken. Als dit het scenario is lig ik dubbel van het lachen. Nooit genomineerd en heerlijk op zijn rug gelegen van de ene kussen binnen op het kussen buiten en zo zijn 🛌 in. Hoe hebben ze deze man niet doorgehad. 🤣
Klopt van Lenny Kuhrquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ja maar ja maar ja Is dat geen liedje?
Hun goed rechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb bepaalde blikken van Sharice naar Pootje gezien toen Jane een of ander lulverhaal ophing
Net zei Sharice dat Axel en Jane aan het konkelfoezen waren in de suite
Pootje heeft 2 tickets voor hem en Sharice en dat weten Axel en Jane -nog- niet ?
Kan zo maar zijn dat Pootje en Sharice een tactisch koppel gaan vormen
Hij bedoelde aodjfnbren km enbidfkc beuidfikcfm mdeishu.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:59 schreef Rhosyn het volgende:
yrfjfgtzsdrfh trsjhrtfgjhgf sgtfhy s hahahahahaha fdgfv crsjkvhtylkgjhn hahahahaha
Dacht dat het vandaag wel meeviel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn wordt de sfeer hier ook wat beter, nu ze in het BB huis ook weer vrede gesloten hebben
Omdat hij weet hoe hij zelf meisjes behandeld heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje wilde liever een zoon dan een meiske
Complot?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer geen geluid in de sauna bij Axel en Jane, hoor alleen Pootje praten. Begint wel op te vallen
Tijd voor een poll.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Dank voor alle SV vandaag zo blijf ik toch een beetje bij![]()
Pootje doet weer eens fkdals;njdskanaf;
S2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ok ga nu iets zeggen schrik er zelf van
Maar die sharice is echt beter te pruimen zonder Milena, lief van der dat ze naar Jordy gaat, erg jammer dat de camera weer wegdraaid pffff
Stream 2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ok ga nu iets zeggen schrik er zelf van
Maar die sharice is echt beter te pruimen zonder Milena, lief van der dat ze naar Jordy gaat, erg jammer dat de camera weer wegdraaid pffff
Ben je acties tegen Sharice niet vergeten hoor maat.quote:
had hem door thnxquote:
Maar oprechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
Er wordt zo kinderachtig gereageerd door andere mensen.
Ik zie de humor er niet van in.
[ afbeelding ]
Als je grappig wilt zijn, ik zie de grap er niet van in, ik zie het niet.
Jordy heeft vandaag meer keren "ik vind" gezegd dan Keanu de hele week.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt getriggerd op dat soort plekken.
Absoluut ... en van hun 2 is het vooral Axel die Jaxel die kant op trekt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Aan de andere kant: Jane en Axel moeten uitkijken dat ze zelf niet naast hun schoenen gaan lopen
Vergeet niet dat Kiki gister ook weg moest, Jane gaat elke nacht buiten huilen vertelde ze, Jolien heeft gister en ook vandaag nog veel gehuild. Iedereen heeft wel eens een mindere dag en zo'n huis zal echt wel wat met je doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god zeg wat een anti Jordy mensen hier, hij is echt even vol van emotie heeft een off day iedereen heeft die wel eens hij heeft het heel BB nog niet gehad
Eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut ... en van hun 2 is het vooral Axel die Jaxel die kant op trekt.
Nooit meer naar huis!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker naar huis Jordy, opzouten als je het spel niet kan spelen, jankerd .....
Vaak genoeg over jenken, dan krijgt ie het vast, net als zijn valentijnspost.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:20 schreef Tascha071 het volgende:
Aha hier komt de aap uit de mouw!!! Jordy wil gewoon een filmpje. Van 2 minutennofzo. Hij zit hier al vanaf het begin hč!!
Die jongen wilde zich een rebels imago aanmeten, en dat is helemaal fout gelopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:14 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat ik kinderachtig vind? Stiekem koekjes vreten.
Jordy nog nooit een offday gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god zeg wat een anti Jordy mensen hier, hij is echt even vol van emotie heeft een off day iedereen heeft die wel eens hij heeft het heel BB nog niet gehad
Ik schrijf 'm er bij, dan maar zingen voor foute bingoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij trekt wel lekker de slachtoffer kaart, stond niet op de bingo kaart dacht ik ....
Nou Axel doet wel debiel somsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
Jordy laat de spanning oplopen .. de rest doet normaal
vaak genoeg ?? serieus heb je bb wel gekeken? hij heeft nog geen 1x gevraagd om iets van thuis !quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vaak genoeg over jenken, dan krijgt ie het vast, net als zijn valentijnspost.
Vindt het ook wel een beetje apart dit. dat je emo bent prima, maar het slachtoffer uithangen want Axel “pest mij”quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij trekt wel lekker de slachtoffer kaart, stond niet op de bingo kaart dacht ik ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |