Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet alles aan de anderen verteld. Ze heeft het mooi verpakt. Leugentje om bestwil noemen we het maar.
Niets weggelaten hoor, anders verteld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?
wat dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet alles aan de anderen verteld. Ze heeft het mooi verpakt. Leugentje om bestwil noemen we het maar.
Ik vind dat ze heel groot is geweest. Als het andersom was geweest was er echt niemand naar ze toe gekomen maar hadden ze het er alleen maar dieper in gewreven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft iets weggelaten ... is dat dan een leugen?
Ja inderdaad, hoorde het ook opnieuw.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Was geen foutje, ze zei weer 4e wereldoorlog.
Misschien dat ze in de BB-tijdlijn rekentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Was geen foutje, ze zei weer 4e wereldoorlog.
Ja heeft ie m??quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En gelukt .. de VM heeft z'n buit prijsgegeven.
Met de hoed in de hand kom je door het ganse land..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft vakkundig zowel Jordy als Axel rustig gekregen.
wat? ik zat op andere streamsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En gelukt .. de VM heeft z'n buit prijsgegeven.
Yep wetend dat BB dit heeft gezegd...zo gehaaid die influencer, alles voor de likes//quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
En wat zegt Jane nu: 'ik heb wel een beetje gedaan alsof we dat geld uit onszelf hebben gegeven".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |