We gaan het zien in de uitzending en ik geloof dat Jane dat net inderdaad vertelt in de keuken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Klopt.volgens mij moesten Jane en Axel DM kopen en dat geld ging dan naar de armste. Jane doet net alsof zij dat gekozen hebben maar dat is volgens mij niet ik open niet
nou zover dus vrijwillig gegeven aan hunquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dat moesten ze geven aan degenen met het minste geld en dat waren Jordy en Jolien.
Dat was al bekend hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zover dus vrijwillig gegeven aan hun
nee dat is opgelegd dus door BBquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Klopt.volgens mij moesten Jane en Axel DM kopen en dat geld ging dan naar de armste. Jane doet net alsof zij dat gekozen hebben maar dat is volgens mij niet ik open niet
Ja, hahah. Kudoos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane verlult zich als ik het had kunnen kiezen had ik dat gedaan aan David en sharice.
je begrijpt niet echt wat werkelijk het punt is hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
Voor iemand die al die maanden loopt te roepen dat hij totaal niets om het geld gaf tilt hij er wel zwaar aan om te weten wat en hoe er betaald is
Ik denk ook niet het het persé om het geld zelf gaat,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
Voor iemand die al die maanden loopt te roepen dat hij totaal niets om het geld gaf tilt hij er wel zwaar aan om te weten wat en hoe er betaald is
In welke zin verlullen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane verlult zich als ik het had kunnen kiezen had ik dat gedaan aan David en sharice.
ze doet anders net alsof het heel wat is dat het hun gegund was door haar en Axelquote:
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.quote:
Die 10 K was voor het team en moest nadien verdeeld worden, door degenen die het contract niet hadden verbroken het was niet 10k p.p.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had 11K kunnen hebben ipv kaarten. Maar hij wou kaarten. Moet hij niet zeuren dat hij nooit geld kan verdienen.
ok, dat deed ze hun geloven. In de CoS was het geloof ik al lang bekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed voorkomen alsof het vanuit hun was maar gewoon opdracht van bb
Tuurlijk weet ze dit wel inmiddels, het is gewoon grensoverschrijdend pestgedrag wat die gasten daar doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik geweten had dat Jordy ook geen vis luste, had ik wat anders gekozen. Maar dat is nu te laat.
Niets aan dat mens is echt. Het is één grote act. Ze weet ook dondersgoed dat ze gezichtsverlies heeft geleden bij de kijker met haar acties afgelopen weken dus ze moet iets doen om wat goodwill terug te kweken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ze nu weer praat was het gewoon een toneelstukje voor de bühne in de slaapkamer. Ook al gesprek gehad hiervoor met mattie dus.
Raar dat ze dan ook zou liegen teegen pootje en Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon koffiedik kijken tot we zien wat er in de aflevering over te zien is.
Voor zover we nu weten kregen ze de optie om DM te worden, tegen 1200 van hun geld naar de armsten. Uit 'optie' maak ik op dat ze ook hadden kunnen weigeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOOR JANE.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten in ieder geval allemaal aan tafel
Vegaburgers met boontjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat waren de andere opties eigenlijk voor de weekly basics
Ik kan me niet herinneren dat dat op stream is geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat waren de andere opties eigenlijk voor de weekly basics
Die optie hebben ze toch al die weken zowat gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pasta, zalm en brocolli was dan veruit de beste optie.
Maakt 'm niet minder goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Die optie hebben ze toch al die weken zowat gehad?
Top etenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pasta, zalm en brocolli was dan veruit de beste optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |