Ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Konkelfoezen is onbekend bij Jane en Axel.
Het douche pakket?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat voor pakket hebben hun nou weer verstopt ?
Ze had zich al verluld bij charice en pootje. En jordy had het ook al in de gatenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:44 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen op de suite wordt nu het verhaal verzonnen dat ze van hun eigen geld geld hebben gegeven aan Jordy en Jolien. Zodat ze in de ogen van anderen lief zijn en helemaal niet zo verkeerd.
Synoniemenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Konkelfoezen is onbekend bij Jane en Axel.
Visluchtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
Waar was Jordy zo vies van dat hij over zijn nek ging?
De geur van zalm in het afvoerputje van de gootsteen. Snap wel als je ergens niet van houdt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
Waar was Jordy zo vies van dat hij over zijn nek ging?
Ik ook, ben er echt dol op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind zalm heerlijk, ik kan me hier niks bij voorstellen.
Dat viel allemaal erg mee achteraf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
Nog nooit heb ik in heel BB meegemaakt dat een kind zat te mokken op bed dat hij niet met hun aan tafel wilde zitten en hun gekookte eten niet wilde eten.
Ik zei hierboven dat dit niet klopte, maar I stand corrected. Post ook aangepast, wel zo netjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:44 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen op de suite wordt nu het verhaal verzonnen dat ze van hun eigen geld geld hebben gegeven aan Jordy en Jolien. Zodat ze in de ogen van anderen lief zijn en helemaal niet zo verkeerd.
Nee, de nieuwe draai is dat het van hun eigen geld was. 'Uit aardigheid want zo zijn wij'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had zich al verluld bij charice en pootje. En jordy had het ook al in de gaten
Het was hun eigen geld waarmee ze de DM's kochten en dat geld ging naar de armstequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe draai is dat het van hun eigen geld was. 'Uit aardigheid want zo zijn wij'
Het is nog niet voorbij hè. Vergeet dat nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Pootje gaat door naar de finale met Charice en dan wint Pootje en hebben de andere het nakijken. Als dit het scenario is lig ik dubbel van het lachen. Nooit genomineerd en heerlijk op zijn rug gelegen van de ene kussen binnen op het kussen buiten en zo zijn 🛌 in. Hoe hebben ze deze man niet doorgehad. 🤣
Klopt van Lenny Kuhrquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ja maar ja maar ja Is dat geen liedje?
Hun goed rechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb bepaalde blikken van Sharice naar Pootje gezien toen Jane een of ander lulverhaal ophing
Net zei Sharice dat Axel en Jane aan het konkelfoezen waren in de suite
Pootje heeft 2 tickets voor hem en Sharice en dat weten Axel en Jane -nog- niet ?
Kan zo maar zijn dat Pootje en Sharice een tactisch koppel gaan vormen
Hij bedoelde aodjfnbren km enbidfkc beuidfikcfm mdeishu.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:59 schreef Rhosyn het volgende:
yrfjfgtzsdrfh trsjhrtfgjhgf sgtfhy s hahahahahaha fdgfv crsjkvhtylkgjhn hahahahaha
Dacht dat het vandaag wel meeviel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn wordt de sfeer hier ook wat beter, nu ze in het BB huis ook weer vrede gesloten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |