Maar oprechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
Er wordt zo kinderachtig gereageerd door andere mensen.
Ik zie de humor er niet van in.
[ afbeelding ]
Als je grappig wilt zijn, ik zie de grap er niet van in, ik zie het niet.
Jordy heeft vandaag meer keren "ik vind" gezegd dan Keanu de hele week.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt getriggerd op dat soort plekken.
Absoluut ... en van hun 2 is het vooral Axel die Jaxel die kant op trekt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Aan de andere kant: Jane en Axel moeten uitkijken dat ze zelf niet naast hun schoenen gaan lopen
Vergeet niet dat Kiki gister ook weg moest, Jane gaat elke nacht buiten huilen vertelde ze, Jolien heeft gister en ook vandaag nog veel gehuild. Iedereen heeft wel eens een mindere dag en zo'n huis zal echt wel wat met je doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god zeg wat een anti Jordy mensen hier, hij is echt even vol van emotie heeft een off day iedereen heeft die wel eens hij heeft het heel BB nog niet gehad
Eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut ... en van hun 2 is het vooral Axel die Jaxel die kant op trekt.
Nooit meer naar huis!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker naar huis Jordy, opzouten als je het spel niet kan spelen, jankerd .....
Vaak genoeg over jenken, dan krijgt ie het vast, net als zijn valentijnspost.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:20 schreef Tascha071 het volgende:
Aha hier komt de aap uit de mouw!!! Jordy wil gewoon een filmpje. Van 2 minutennofzo. Hij zit hier al vanaf het begin hč!!
Die jongen wilde zich een rebels imago aanmeten, en dat is helemaal fout gelopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:14 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat ik kinderachtig vind? Stiekem koekjes vreten.
Jordy nog nooit een offday gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god zeg wat een anti Jordy mensen hier, hij is echt even vol van emotie heeft een off day iedereen heeft die wel eens hij heeft het heel BB nog niet gehad
Ik schrijf 'm er bij, dan maar zingen voor foute bingoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij trekt wel lekker de slachtoffer kaart, stond niet op de bingo kaart dacht ik ....
Nou Axel doet wel debiel somsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
Jordy laat de spanning oplopen .. de rest doet normaal
vaak genoeg ?? serieus heb je bb wel gekeken? hij heeft nog geen 1x gevraagd om iets van thuis !quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vaak genoeg over jenken, dan krijgt ie het vast, net als zijn valentijnspost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |