Valentijnspost. Lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak genoeg ?? serieus heb je bb wel gekeken? hij heeft nog geen 1x gevraagd om iets van thuis !
Thuis zei ik als in van zijn oudersquote:
Het zou heel goed zijn, denk dat ze er allebei niet toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk wel dat het goed is dat ze het uit gaan praten, want het zit van beide kanten erg hoog.
Hij speelt het spel hard, maar als een ander dat doet gaat ie huilen ... zo kan ik het ook ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is altijd de schuld van de ander .....
Te vroeg nog misschien jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou heel goed zijn, denk dat ze er allebei niet toe in staat zijn.
En heeft ook gezien wat axel allemaal uitroeptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice begrijpt echt wel wat er speelt bij Jordy. Ze kan er mssn ook om lachen, maar toont meer empathie dan Axel ooit zou kunnen.
wie rent van tv programma naar tv programma?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy doet natuurlijk precies hetzelfde, het gaat het ook veel verder dan het spel bij hem. Miepen over fame, rennen van tv-programma naar tv-programma. Dat is niks spelgerelateerd.
Ik denk toch dat ze beide koppig zijn en bij Axel, zit nog steeds oud zeer en blijkbaar kan hij dat gevoel niet uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice begrijpt echt wel wat er speelt bij Jordy. Ze kan er mssn ook om lachen, maar toont meer empathie dan Axel ooit zou kunnen.
Ik ben er ook bang voor. Zowel Jane, als Sharice en Pootje hebben Axel al op zijn gedrag en woorden aangesproken, dat was niet voor niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk helaas niet dat Axel en Jordy samen door 1 deur kunnen gaan
Daar gaat helaas geen enkel gesprek verandering in brengen schat ik zo in
Ja? En ik zei iets anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Thuis zei ik als in van zijn ouders
En ja hoor sharice verteld het wat jordy vertelde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg hypocriet, Charise bij Jordy, Jane. Man man.
Ik denk dat hij Jane bedoeld maar zijn vriend Mattie doet dat ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie rent van tv programma naar tv programma?
Absoluut. Hij keek tijdens het janken ook of de camera op hem stond as usual.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy heeft donders goed door dat zijn gedrag van eerder vanavond hem buiten absoluut
geen goed heeft gedaan, en trekt nu de slachtoffer kaart om het te downplayen ......
Ik zie het mezelf misschien nog wel doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
T zal mij toch niet gebeuren dat ik deze week opeens weer op Sharice ga stemmen
Ik ga het gewoon doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf misschien nog wel doen
jane is erg vol van der eigenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef freaky40 het volgende:
Jane en Charisa samen weer lachen in de suite. Zie je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |