lekker opgelegd door de andere dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil Jordy best wel uitleggen dat het niet persoonlijk is als dat helpt.
Jane gaat Jordy roepen.
Simpel antwoord. Ik zoek niet naar een excuus. Stukje nuance. Ik heb de nuance aan de andere kant ook gebracht. Maar goed, alles moet hier ook hard tegen hard de laatste tijd volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik vind het een goed excuus. Niks meer aan doen.
zegt hij het nu weer ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil best uitleggen dat het niet persoonlijk is
"Ik kan hem niet uitstaan "
"als hij praat kan ik er niet eens naar luisteren"
"Het is gewoon een mongool en een kneus "
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft gewoon een kutdag. Tegen Axel. Het heeft niet met jullie te maken. Hij wil n filmpje van thuis. Hij is dus zielig
dus eigenlijk gaat hij gewoon liegenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil best uitleggen dat het niet persoonlijk is
"Ik kan hem niet uitstaan "
"als hij praat kan ik er niet eens naar luisteren"
"Het is gewoon een mongool en een kneus "
Inderdaad vond ik ook maar is wel zo haha. Denk dat ze echt wel gevraagd is net zoals vorig jaar een paarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag riep hij dat ze er zit voor de fame voor de bühne. dat was niet okay
Precies. En nu smoesjes verzinnen dat hij een rotdag heeft ( in mijn ogen al dagen ) en iets van thuis wil horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Kinga het volgende:
Bullshit. Jordy verzint dit nu gewoon. Hij was echt laaiend vanmiddag op Axel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus eigenlijk gaat hij gewoon liegen
Over het spel, Jordy zegt dat hij baalt dat hun niet verteld wordt hoeveel geld er was betaald, dat hij het vervelend vindt dit en dat en zus en zoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar wel stiekem achter zijn rug om en sneaky steekjes geven en dat merkt Axel, echt wel.
Liegen dat het gedrukt staat. Fijne mensen om in je leven te hebbenquote:
Dat weet je toch alsjeblieft het programma in staptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horen
Eigenlijk zijn ze bestiesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Oke laten we eerlijk zijn. Ze liegen nu allebei dat ze elkaar mogen
Ze zijn allebei niet eerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hier liegt axel kei en kei hard. Hij heeft al vaak gezegd ik mag hem niet ik haat hem heeft hij zelfs gezegd.
en hij heeft het echt nooit gezegd dat hij het wildequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer zielig, ze willen allemaal wat van huis horen. Sharice heeft dat al gehoord. Jane roept het al vanaf dat ze er net zit. Pootje hetzelfde. Ik vind het normaal na zo'n lange tijd dat het fijn zou zijn om iets van huis te horen
Is een moetje. Jordy zegt ik heb echt geen wraak had ik je erop gezet vorige week.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het gesprek echt niet oprecht vanuit Axel zijn kant![]()
Hihi kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet eerlijk.
Maar het grappige is, wat iedereen online lijkt te vergeten, is dat het 80/90% van de tijd in het echte leven exact zo gaat, om schade te beperken, niet te laten escaleren en geen gezeik te hebben. Het zijn net mensen he
dus dat is JAne dan vanaf dag 1 al want die loopt sindsdien al te janken eromquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft gewoon een kutdag. Tegen Axel. Het heeft niet met jullie te maken. Hij wil n filmpje van thuis. Hij is dus zielig
Het eindigt met een omhelzing, kusje kroel en klaar weerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik luister niet.
Wat ze zeggen boeit me niet.
Het gaat mij om het resultaat.
Kunnen ze weer door 1 deur.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?
Echt wel erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Zij 2-en praten met elkaar, hebben een goed gesprek, maar zelfs dat moet hier nog volledig uit context getrokken worden..Heel bijzonder hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |