Dat klopt wel en dan stort hij inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb bij Jordy vaak het idee dat hij in zijn eentje BB speelt en dat de rest er is om hem te helpen/verder brengen maar als ze hem tegenwerken krijgt hij error. Dan klopt zijn beeld niet meer.
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat om de sneren, het schelden, het persoonlijke
ik hoop dat er iig in de finale week de weggespeelde bewoners alllemaal weer langskomen,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ik grappig vindt, is dat ze bijna allemaal denken dat de finale vervroegd is
Ik ben nu voor Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Tuurlijk Sharice, Pootje en jij zijn de sigaar
Als Jaxel dan zo zeker van hun zaak zijn moeten ze er samen maar op gaan staan
doei axel![]()
Eens maar soms heb je iemand nodig die de verstandige is om de boel een beetje luchtiger te krijgen en ze samen weer door één deur kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy ageerde ook continu naar jane en Axel, dus maakt het ook persoonlijk! Onderling zullen ze elkaar gewoon niet mogen en het zijn alledrie sterke spelers en ieder op hen eigen manier! Axel is wat harder echt een westlander en Jane lijkt te schipperen en probeert met iedereen goed om te gaan! Jordy zegt dat hij volwassen is en alles van BB gezien heeft dus moet hij weten dat dit gebeuren kan! Gelukkig weet hij door zijn communicatie skills zich staande te houden. Zo heeft iedereen wat!
hij heeft denk ik heel veel gekeken naar vorige jaren, en probeert daar dingen uit na te doen, een beetje terror Jaap bijv, of een beetje Salarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb bij Jordy vaak het idee dat hij in zijn eentje BB speelt en dat de rest er is om hem te helpen/verder brengen maar als ze hem tegenwerken krijgt hij error. Dan klopt zijn beeld niet meer.
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef Willewa het volgende:
Axie-reAxie, simple as that.
Het enige wat Axel wel een beetje tegenzit is dat ie uit een deel van Nederland komt waar door heel veel mensen zo grof wordt gepraat, veel wordt gescholden (hij zelfs nog best meevalt ten opzichte van een boel daar). Ik vraag me daardoor ook wel af of ie het zelf wel helemaal doorheeft. Als je daar woont (en misschien bent opgegroeid?) is dat supernormaal denk ik. Dus daar een stukje nuance.
Maar ook wat betreft Jordy, ook een stukje nuance, denk ik persoonlijk dat hij wel iets van autisme heeft (geen oordeel, niks mis mee) en Jordy er dus ook niet zo heel veel aan kan doen en het ook niet zo doorheeft.
schelden en dikke vinger omhoog hoor ik Jordy niet vaak doen. Trouwen die hele groep niet.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.
Het verschil is dat Axel met verlies kan omgaan en Jordy niet.
Axel kan met verlies omgaan ? Daarom schold hij Jordy uit zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben geen Axel 'fan' maar sneren kan Jordy ook wel hoor en hij is nu ook persoonlijk bezig naar Axel en Jane.
Het verschil is dat Axel met verlies kan omgaan en Jordy niet.
Graftak valt ook super mee in mijn ogen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?
Nee, stel je voor dat doe je achter iemands rug om ook die vinger omhoog als ze net voorbij lopen bijvoorbeeld. rare bekken trekken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve graftak heeft toch niemand elkaar uitgescholden in zijn of haar gezicht?
Ik vind het een goed excuus. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Graftak valt ook super mee in mijn ogen.
Maar doel een beetje op de harde bewoordingen van Axel. Of dat nou in het gezicht is of niet is niet van belang. Het ge’kneus’ en dergelijke.
En bedoel dus dat ie het misschien niet doorheeft omdat ie uit een omgeving komt waar het doodnormaal is om zo, en nog veel erger, te praten. Dus hij kan het niet helemaal doorhebben.
Maar wel stiekem achter zijn rug om en sneaky steekjes geven en dat merkt Axel, echt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
schelden en dikke vinger omhoog hoor ik Jordy niet vaak doen. Trouwen die hele groep niet.....
Dit dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lieg niet Axel, het is wel persoonlijk. Ik heb vannacht nog gehoord hoe je hem noemde, Kneus en mongool en dat je zei dat je hem absoluut niet kan uitstaan
En je begrijpt niet dat dat uit boosheid en onvrede is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil best uitleggen dat het niet persoonlijk is
"Ik kan hem niet uitstaan "
"als hij praat kan ik er niet eens naar luisteren"
"Het is gewoon een mongool en een kneus "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |