Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasseren
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Nee Axel je kan er ook niet tegen, je kwam om het spel hard te spelen, niet om vrienden te maken, als dan vervolgens niemand je vriend wil zijn ga je net zo goed liggen janken omdat ze je buiten sluiten
Onder de vleugels van Jane jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |