het ging niet om wat JOrdy zei maar Lionheart zei hetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Jane bedoeld maar zijn vriend Mattie doet dat ook
Matt/ Jolien/ Jordy allemaal 511 euro...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
DM kostte 1200 of 1300 en eten is betaald door Jordi en de rest heeft niets betaald ?! zoiets
Ik denk dat Jane wel ziet dat ze Axel niet zover krijgtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat Jane zo raar doet , dat snap ik niet helemaal
DM kostte 10% van hun eigen geld voor de armste.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
DM kostte 1200 of 1300 en eten is betaald door Jordi en de rest heeft niets betaald ?! zoiets
Jolien en Jordy kregen beiden iets van 1250 Euro, bij het kopen van het eten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
Ze wordt aangesproken door Sharice en weet zich nu geen houding te gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Jane zit ook vol spanning..en wilt zich laten gelden ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft wel gelijk dat Axel hem als persoon steeds aanvalt, hij kan hem niet uitstaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wordt aangesproken door Sharice en weet zich nu geen houding te geven
Jammer dit doet haar geen goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane zit ook vol spanning..en wilt zich laten gelden ofzo.
Als anderen het al zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice heeft wel gelijk dat Axel hem als persoon steeds aanvalt, hij kan hem niet uitstaan
wat houd dat in dan ik snap even neit waarom Jolien zo een lol heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft dus minste geld geboden. Tenminste wat ik begrijp
Nee, de leider wil graag de controle houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Axel is echt niet blij dat Jane dit allemaal vertelt zonder enig overleg met hem ......
Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat axel maakt het helemaal persoonlijk.
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Ergens geef ik axel wel gelijk: hun willen het spel hard spelen. Dan moeten ze ook accepteren als het spel hard tegen hun gespeelt word.
Maar dat praat die sneren en het persoonlijke niet goed natuurlijk.
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , en wat hij nu zegt is ook zo: hij wil hard spelen maar kan niet incasseren
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Nee Axel je kan er ook niet tegen, je kwam om het spel hard te spelen, niet om vrienden te maken, als dan vervolgens niemand je vriend wil zijn ga je net zo goed liggen janken omdat ze je buiten sluiten
Onder de vleugels van Jane jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij blijft maar zeggen dat hij er tegen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |