Maar dat is dan toch goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:26 schreef kater1 het volgende:
Dus Axel deed het allemaal voor Jane. Hij moest 'nice' zijn van haar. Niet dat hij nu begrip heeft voor Jordy's standpunt en vice versa, of dat ze elkaar sowieso wat beter begrijpen, of dat het best een leuk gesprek was, nee het was de act 'be nice'.
Het was gewoon een net gesprekje wat voor mijn gevoel weinig te maken had met imago's oppoetsenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Roxiebb het volgende:
Het gesprek was heel oprecht langs Jordy s kant. Axel en Jane proberen hun imago op te poetsen.
De Decision Makers hebben het eten uitgekozen - 8 maart 2025.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Rhosyn het volgende:
Hee ik zie een vaas met tulpen staan.
Wanneer is die binnen gekomen?
lente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft het gedaan en Jane is tevreden.![]()
Het was toch prima vraagt Axel.
Het was nice. je was nice.
Axel zegt ik kan goed luisteren zegt hij.
wie er ook over begonnen is, is nu toch niet zo belangrijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:26 schreef kater1 het volgende:
Dus Axel deed het allemaal voor Jane. Hij moest 'nice' zijn van haar. Niet dat hij nu begrip heeft voor Jordy's standpunt en vice versa, of dat ze elkaar sowieso wat beter begrijpen, of dat het best een leuk gesprek was, nee het was de act 'be nice'.
meer oprecht dan zometeen verhaald van Axel aan de rest word verteld en dat er om gelachen word weerquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij ging echt checken of er niet werd afgeluisterd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |