I(k wacht even af het kan nooit lang duren als het niet oprecht was.........quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die high five toont dat hij niet oprecht was in mijn beleving
Wat maakt het uit, ze hebben met elkaar gesproken klaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die high five toont dat hij niet oprecht was in mijn beleving. En niet vertellen van wat ze gepakt hebben
nou Axel heeft weinig gezegd maar ja was toch niet oprechtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het eindigt met een omhelzing, kusje kroel en klaar weer
Netjes van hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy op stream 1 met de terugkoppeling aan het Kartel ....
Bijna woordelijk herhaald hij het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy op stream 1 met de terugkoppeling aan het Kartel ....
De druk is weer van de ketelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ze hebben met elkaar gesproken klaar
je bedoeld Jane en axel hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
Straks vertelt ie het weer heel anders in het kartelletje
Bij de inkopen eerder..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Rhosyn het volgende:
Hee ik zie een vaas met tulpen staan.
Wanneer is die binnen gekomen?
lente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jordy en Axel - 8 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |