Ja mensen zien hier dingen die ik niet zie in hetzelfde gesprekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Zij 2-en praten met elkaar, hebben een goed gesprek, maar zelfs dat moet hier nog volledig uit context getrokken worden..Heel bijzonder hier
Datquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zo’n gesprek met die ene collega. Je moet t maar met elkaar doen he!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
Zij 2-en praten met elkaar, hebben een goed gesprek, maar zelfs dat moet hier nog volledig uit context getrokken worden..Heel bijzonder hier
ja klopt maar hij vertelt nu toch waar die emotie vandaan komt, ben je het niet goed aan het luisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Kinga het volgende:
Bullshit. Jordy verzint dit nu gewoon. Hij was echt laaiend vanmiddag op Axel.
Dat constant schelden heb ik zelf niet vaak bij Jordy gehoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Nee axel je doet niet 1x iets je bent al weken al aan het sneren en achter zijn rug hem een mongool en idioot en kneus genoemd.
Ja jammer dat Axel hem niet owned, hij zet zgn alles van zich af en zit er niet mee, zie dat toch anders. Maar vind dit een volwassen gesprek van Jordy, niet van Axel en wat Jane er bij moet geen idee. Oh en dit is mijn meningquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja klopt maar hij vertelt nu toch waar die emotie vandaan komt, ben je het niet goed aan het luisteren
hij was uitgevlogen en daar verontschuldigd hij zich voor
Nee vanmorgen wel negatief over ze. En axel meent er geen kut van. Kijk maar hoe hij erbij staat en dan die high file.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat constant schelden heb ik zelf niet vaak bij Jordy gehoord.
Het zullen nooit vrienden worden, ze liggen elkaar niet maar je zit samen in 1 huis en dan moet je toch watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon oppervlakkig 'goed maken'. Terwijl ze elkaars bloed nog altijd kunnen drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |