Ik heb niet gehoord wat er gezegd werd jammer genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
BB zei
Vanavond
Benieuwd hoe goed pootje heeft geluisterd
Dat dus, mooi lulverhaal van Pootje, maar benieuwd of hij alles begrepen heeft ....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
BB zei
Vanavond
Benieuwd hoe goed pootje heeft geluisterd
Moneygameticketquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:00 schreef happyme28 het volgende:
Oe, net als Keanu en Jolien vorige week. Miss hien rollen er wel targets uit nu 🤭
Of als het een gameticket is en iemand anders vindt het. Mag die dan spelen?
Van mij mag iedereen openen, dus daarom zet ik het erbij. Juist fijn als mensen het doen. Bedankt in elke geval voor het openenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik krijg bericht dat ik een nieuw topic moet openen en dat doe ik nu zie ik dat na mij nog twee mensen hebben gepost.![]()
Gelukkig was dat Koos die niet opent maar voor het zelfde geld komt er gezeur van...
hoop t ook danquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje kiest denk ik wel voor sharice hiermee en gelijk heeft hij
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere streamquote:
vieze graaier, janken dat hij naar huis wil, maar ondertussenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
Met die telefoon ben je kansloos als je aan de andere kant van de tafel zit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
Wat zou er eigenlijk mis zijn als je er zit voor het geld (en dus de winst) ?
Ik geloof heus wel dat het kunnen winnen van een flinke pot geld mee zal spelen als je je opgeeft voor BB
Het zal niet de hoofdreden zijn, maar het zal best wel meespelen. En als dan in de loop van het hele spel, alles wordt gegooid op geld verdienen, bewoners met het meeste geld voorkeursdingen krijgen (suite) dat geld van elkaar stelen mag met een GC, extra eten gekocht moet worden met geld enzenz
dan speel je dus op dit moment ook deels voor het geld lijkt mij
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere stream
Wel gelezen, alleen ik snap niet waarom hij Sharice meeneemt. Pootje zit toch ook in het groepje bij Jordy, Matt en Jolien?
kan best hoor, als er reden voor is, wordt er gewoon een programmawijziging gedaan, als het een week eerder is, hebben ze vast nog wel ergens een film op de plank liggen of een extra uitzending van een ander ietsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Je denkt verkeerd axel. Ze kunnen de finale niet zomaar verplaatsen naar andere dag ivm uitzendschema.
Nou jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Je denkt verkeerd axel. Ze kunnen de finale niet zomaar verplaatsen naar andere dag ivm uitzendschema.
O nee was Keanu,quote:
Nee Pootje zit al een hele tijd met Charice, daar is Axel toen een beetje bijgekomen en toen Milena het huis heeft verlaten is Jane er helemaal bijgekomen omdat ze Jaxel is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere stream
Wel gelezen, alleen ik snap niet waarom hij Sharice meeneemt. Pootje zit toch ook in het groepje bij Jordy, Matt en Jolien?
En het gaat best gewelddadig ook, vrouwen waren helemaal kansloos met die agressie van Poot en Mat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vieze graaier, janken dat hij naar huis wil, maar ondertussen
Haha, ik vond het al zo'n rare vraag van jou 😄quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was Keanu,ben een beetje in de war sorry
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat scheelt een paar kiloquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was Keanu,ben een beetje in de war sorry
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice gaat broek van mattie maken, vind het lief van haar zegt hij
Ja en zag je hoe Mattheus hem weg probeerde te duwen? Maar dat ging niet want hij nam de andere deurquote:
Mannenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?
ja, geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en zag je hoe Mattheus hem weg probeerde te duwen? Maar dat ging niet want hij nam de andere deur
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En aan wie heeft Pootje het verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Ik zie het als sturing van BB.quote:
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Is vanwege die gc van haar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef Ynti het volgende:
[..]
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Zou het kartel het er rekening mee houden, dat ze alles door verteld?
Dat het kartel haar ook gebruikt voor eigen gewin?
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2
Het komt hem allemaal maar aanwaaien he. Ondertussen is de positie horizontaal weer bijna ingenomen....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje heeft binnenpretjes over zijn overwinning van het rennen naar de telefoon..en ook dat het niet direct bij iedereen binnen kwam.
De meesten bleven zitten als in he? wat? Gbeurd er?
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie het als sturing van BB.
Ze wisten donders goed wie als eerste die telefoon zou opnemen.
Dat waren Poot, Jordy en Matt.
Jolien was heel verdrietig, Sharice moest ook huilen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy stond niet eens op. Die dacht laat maarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijn
Nou, denk het toch niet, heb hem al eerder zo snel zien gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:42 schreef Ireth het volgende:
De ouders van jordy hadden de "All You Need Is Love" caravan al geregeld voor zijn mogelijke exit??
Lijkt erop dat de familie van de genomineerden zich moeten melden bij het BB huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was altijd wel zo, maar die waren dan zichtbaar in de echte live uitzendingen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand vraagt aan Axel of hij thee wil.
Thee?? reageertt Axel de koffie addict
Maar hij zegt: doe maar. laat ik eens gek doen.
Ze zijn... euh... niet de scherpste podloden uit de doosquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef Ynti het volgende:
[..]
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.
Beetje de verwachte reacties dus, dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien was heel verdrietig, Sharice moest ook huilen.
Kartel was verslagen en duurde wel eventjes tot de emoties gedaald waren.
De overige 4 zaten buiten en vonden het jammer, maar maalde er niet heel veel om.
Daarna beide teams in hun eigen bubble lekker klagen over de anderen, hunnie (Jaxel) spelen alleen om geld en hunnie (Kartel) gaan alleen maar vies boos zijn de komende week.
Hoogtepunt was voor mij wel dat Jolien zei dat kijkers thuis alleen fans van het spel leuk vinden en dat Jane een management heeft en daarom niet leuk kan zijn.
Matt is Axel helemaal zat, Jolien is Jane helemaal zat.
Jordy gaat geen enkele vrijstelling toelaten voor de anderen als het om een spel gaat
Stiekem een matige vrijdag, helaas geen feest of spel. Was iig niet gezellig daar in het huis
Herinner mij van vroeger (in België) en ook S1 van de nieuwe garde Big Brothers, dat die exitfeestjes wel altijd heel leuk warenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beetje de verwachte reacties dus, dank je wel
Snap dat hij moeilijk in slaap komt met die vele bakjes "pleur".quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gaat vroeg slapen niet kunnen slapen vannacht. Lijkt me ook logisch hoeveel hij gister overdag heeft liggen slapen. Buiten een poos, toen in de suite gaan liggen en daarna weer buiten. Ja dan lukt het niet meer in de nachr
Haha nee commentaar op schoonmaken van tegels met een geintje. Mattie zegt ik stond te laag he moest hoger staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk" ze maken ruzie en ren naar de pc...
tuurlijk niet, mattie maakt alleen maar grapjes, die sneert nooitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus: jullie zijn een koppel Karens. Alleen maar klagen en klagen en zelf doen jullie geen reet.
Het is allemaal lacherig enzo maar ....
Maar
#1 in het huishouden hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Haha matti zegt tegen jolien als je meer zou kuisen wist je dat we geen bezem hebben he..
Als dat zo is ben ik benieuwd wat Pootje doetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Is Jane bezig met een game ofzo?
Jordy, Sharice en Jolien hebben het over of Jane zou gaan voor haar huidige prijzenpot.
Aan Matt te horen krijgen mensen nu een voorstel?
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een smoesje is om iets anders te verzwijgen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
He? Wat?
het publiek heeft een duo gekozen die DM mag zijn?
Huh? wat?
Ik snap het niet..
zouden Jane en Axel jokken?
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
He? Wat?
het publiek heeft een duo gekozen die DM mag zijn?
Huh? wat?
Ik snap het niet..
zouden Jane en Axel jokken?
Ik zag net Jane met een pinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben ook geen pin, daar hebben ze een smoesje over..
Die hebben ze wel. Axel heeft hem op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben ook geen pin, daar hebben ze een smoesje over..
Iets in de trant van 'doe ik niet op, maakt mijn kleding kapot'
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:56 schreef maxelu het volgende:
[..]
Herinner mij van vroeger (in België) en ook S1 van de nieuwe garde Big Brothers, dat die exitfeestjes wel altijd heel leuk waren
Het is ook een kleine reset, het spel is gespeeld, we begraven de strijdbijl even
We vieren samen dat we het een week overleefd hebben en morgen spelen we weer tegen mekaar
Drankje en muziekje erbij en iedereen kan gezellig doen
Je zag toen ook oprecht de "tegenspelers" van beide kampen elkaar weer wat benaderen, wat dingen uitpraten, en de dag daarna met schone lei gewoon weer tegen elkaar strijden
Nu is het altijd zo pokke saai na de exit, het komt het programma iet ten goede, de sfeer in het huis niet ten goede, en het entertainment van de kijkers niet ten goede...
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien hebben ze de kans gekregen DM te kopen? ( ze hebben het meeste geld en daarom als eerste de keus?
Net als Pootje moest betalen voor de info via de telefoon?
Yes, 250 euro beltegoed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?
It’s all in the gamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
En dat is het spel, en soms mogen ze ook niets zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Het is wel leuk dat ze het niet weten en moeten gokken hoe of watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vindt het wel zielig voor hun. Die zitten nu verslagen buiten.
Ik moet wel lachen hoor hoe verslagen ze er bij blijven zitten.quote:
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wilquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Dus pootje en sharice de vendingmachine in de gaten houden voor een voordeel...
En Jane en Axel de DM's deze week...
Wat leuk, iedereen van de "jaxels"![]()
De anderen hebben ook nog wel wat dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ja ze moet echt meer lachen dat staat haar goed, ik vind haar steeds leuker worden overigensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:37 schreef spapaars het volgende:
Met een lach op het gezicht ziet ze er best leuk uit
[ afbeelding ]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zijn wel DM. Axel heeft er 1 om en Charice heeft die van Jane in haar handen.
Wel TOP gespeeld dat ze zeggen dat de kijker dat heeft beslist ( wat niet zo is volgens mij.
Daar gaat het kartel even goed over nadenken.
dat dacht men ook van jeffrey, omdat die alles dacht te kunnen zeggen tegen BBquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wil
Jordy is toch wel de scherpste daar hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Samen niet alleen zeggen Jolie, Mat en Jordy
Jordy denkt dat ze geld betaald hebben om dcmaker te zijn. EN er zal wel van alles aan vasthangen zegt hij
Ja er waren tijden dat er voordelen waren voor het kartel, nu is het de andere club waar de wind de goede kant op waaitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.
Als het niet zo is spelen ze het weer goed. En dat maakt het spel ook leukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.
Topspel!
scorebord nu .quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
Het is en blijft een spel, in het echte leven heb ik er ook moeite mee hoor maar dit is part of the game waar ik soms ook wel moeite mee heb hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.
Denk dat het zo is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Sharice denkt dat er nog twee nominatiesweken zijn en dan de finale
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de restquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.
Topspel!
Nou nou dit gaat wel weer heel ver, overlijken gaan nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben 1200 euro betaald om DM te zijn???
Maar die pakken ze wel terug met de boodschappen??
Zoiets begreep ik ook, maar heb niet alles gehoord, want zat op andere streamquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de rest
Maar al dat liegen enz wordt hun uiteindelijk wel afgestraft door de meeste kijkers denk ik, dat is ook deel van het spel waar ze te weinig aan denken
Nu ook, ze vinden het heerlijk dat Jordy, Matti en Jolien balen, Axel bv smult er echt van
Maar eigenlijk is dit maar weer een kleine victory, want het is fake news, wat écht telt, is dat Jordy gisteren weer de meeste stemmen heeft behaald...
Ben daar wel benieuwd naar, een bank Jordy, Jane en Axel of een bank Jane, Jolien en axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.
En meeste stemmen voor Jordy? Zet hem tegen Jane en je krijgt pas een normale weergave van populariteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:51 schreef Verida het volgende:
the game is on
Ik vind het geweldig hoe het nu gespeeld wordt, Hier is gewoon goed over nagedacht en het is heel erg leuk om te zien ( vind ik)
Ik was al team jaxel, maar ben het nu nog meer,
Leuk ook hoe pootje en charise hierin mee gaan (en ook weer een voordeel kunnen halen door die vending machine)
Als ik het kartel was zou ik Jane wel laten meeluisteren en dan valse info geven, ook gemeen, maar ook weer deel van het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.
En meeste stemmen voor Jordy? Zet hem tegen Jane en je krijgt pas een normale weergave van populariteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
Naar DR, DM's bepalen de volgorde, om 'chaos te voorkomen' zegt BB
Mooi iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
Naar DR, DM's bepalen de volgorde, om 'chaos te voorkomen' zegt BB
Jordy had toch zelf die 1300 gepakt .. dus pakken ze hem terugquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]die gaan ze Jordy en Jolien laten betalen, de twee die het minste geld hebben begreep ik
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja er waren tijden dat er voordelen waren voor het kartel, nu is het de andere club waar de wind de goede kant op waait
Gisteren toch wel als je de polls bekeekquote:
Jane zit er niet voor het geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.
Maar het kartel ziet goed dat nu het om het geld gaat de ware aard naar boven komt. Jaxel denkt dat ze het kartel hebben als ze de weekly basics betalen van hun geld. Maar dat laat alleen de hypocrisie zien.
Het Kartel pak je pas goed als je alleen de weekly basics neemt, Jane zei gisteren wel de kruiden erbij aub.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het kartel ziet goed dat nu het om het geld gaat de ware aard naar boven komt. Jaxel denkt dat ze het kartel hebben als ze de weekly basics betalen van hun geld. Maar dat laat alleen de hypocrisie zien.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie is de nepplanten aan het water geven en tegels schoon aan het maken.
[..]
Haha nee commentaar op schoonmaken van tegels met een geintje. Mattie zegt ik stond te laag he moest hoger staan.
Dat zou ook mooi zijn. Eigenlijk heeft Jordy ook al een stunt uitgehaald door dat geld allemaal te pakken en voor iedereen 1 euro over te laten. Vond dat ook geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik het kartel was zou ik Jane wel laten meeluisteren en dan valse info geven, ook gemeen, maar ook weer deel van het spel
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het Kartel pak je pas goed als je alleen de weekly basics neemt, Jane zei gisteren wel de kruiden erbij aub.
Dus als ik het goed begrijp is dat wel het plan.
GRAPEFRUIT FOR EVERYONE roept Sharice
Jordy had al in de gaten dat het niet klopte en opperde al dat ze betaald hebben ervoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik het saldo schema zie dan zijn Jane en Axel dus als DM gekozen omdat ze de rijkste zijn.
( ik blijf het leuk vinden dat ze gezegd hebben dat het door de kijker is beslist)
( ik denk niet dat er 1 van team Jaxel BB zal winnen, ik denk Jordy of Mattie. Heb ik ook geen probleem mee hoor. Ik vind het alleen jammer dat het kartel zo ontzettend zuur is als de bal niet hun kant oprolt.)
Inderdaad geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.
Kan niemand wat zeggen want ze hebben er toch zelf voor betaald?
quote:
Ja dat zegt Jordy/ Jolien net ook op in de podcast.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.
Ja precies zoals Keanu de chocolade heeft gekocht en waar Jordy de regels bepaalde wanneer ervan gegeten kon worden door het kartel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben ze goed gedaan tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
De laatste 10 telefoontjes zijn bijna allemaal naar pootje of axel gegaan.
Dat dus en ik geniet hiervanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:51 schreef Verida het volgende:
the game is on
Ik vind het geweldig hoe het nu gespeeld wordt, Hier is gewoon goed over nagedacht en het is heel erg leuk om te zien ( vind ik)
Ik was al team jaxel, maar ben het nu nog meer,
Leuk ook hoe pootje en charise hierin mee gaan (en ook weer een voordeel kunnen halen door die vending machine)
Ja dat vind ik ook mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook mooi zijn. Eigenlijk heeft Jordy ook al een stunt uitgehaald door dat geld allemaal te pakken en voor iedereen 1 euro over te laten. Vond dat ook geweldig om te zien.
Precies wat Jordy dacht dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
The sweetest revengequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ik heb hier al eerder doorheen gepriktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jolien nu een onaangename vibe hebben, vind haar niet leuk om naar te kijken laatste dagen
Die is heel erg veranderdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jolien nu een onaangename vibe hebben, vind haar niet leuk om naar te kijken laatste dagen
ze is idd wel wat zuur nu, negatieve spiraalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?
Vorige week dacht het Kartel sterk te staan maar uiteindelijk werden er 3 op de bank gezet. Wat BB dit jaar duidelijk maakt is dat je denkt een easy ride te hebben je zomaar eindigt op de bank. Die andere weten niet hoeveel gc het kartel nog heeft. Als ze die slim inzetten zitten er gewoon drie van de andere kant op de bank.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de rest
Maar al dat liegen enz wordt hun uiteindelijk wel afgestraft door de meeste kijkers denk ik, dat is ook deel van het spel waar ze te weinig aan denken
Nu ook, ze vinden het heerlijk dat Jordy, Matti en Jolien balen, Axel bv smult er echt van
Maar eigenlijk is dit maar weer een kleine victory, want het is fake news, wat écht telt, is dat Jordy gisteren weer de meeste stemmen heeft behaald...
Nu zie ik de lama’s voor mequote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
In de keuken hebben ze het over de blikken van Jordy
Dat is een freeloader without a backbone.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslang
Mooie grap he....hier ga ik goed op.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslang
Sharice speelt ook haar spel en dat is maar goed ook toch? En dat doen ze allemaal en allemaal spelen ze alles door naar hun eigen groepje. Jolien heeft ook doorverteld aan het kartel dat Jane en Axel haar hebben voorgesteld met hun te spelen. Zo werkt het nu eenmaal daarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Weet ik nog zo zeker niet, het kan lukkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Vorige week dacht het Kartel sterk te staan maar uiteindelijk werden er 3 op de bank gezet. Wat BB dit jaar duidelijk maakt is dat je denkt een easy ride te hebben je zomaar eindigt op de bank. Die andere weten niet hoeveel gc het kartel nog heeft. Als ze die slim inzetten zitten er gewoon drie van de andere kant op de bank.
Wat heeft dat met de groep te makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
goh david “ik neem niks van de groep” pootje heeft de telefoon weer eens opgenomen..
is andersom ook gebeurd een tijdje terug.. Jolien was gevraagd of ze bij jaxel wilde komen, en die gaf als antwoord dat ze erover na zou denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sharice speelt ook haar spel en dat is maar goed ook toch? En dat doen ze allemaal en allemaal spelen ze alles door naar hun eigen groepje. Jolien heeft ook doorverteld aan het kartel dat Jane en Axel haar hebben voorgesteld met hun te spelen. Zo werkt het nu eenmaal daar
Dat vind ik ook nog steeds heel raar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies wat Jordy dacht dus.
Trouwens leuke podcast. Nog steeds raar dat de podcast van Jane, Sharice en Milena nooit is uitgezonden.
Het zag eruit alsof het kartel net een lid had begraven..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het ook niet mooi, zoveel make upquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hele kop van Jane glimmend van het plamuur. Wordt er misselijk van als ik er naar kijk.
3e keer op rjjquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dit zegt big brother wel vaker, en het is nooit zo
Ze kreeg net weer zendercheck...
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik het saldo schema zie dan zijn Jane en Axel dus als DM gekozen omdat ze de rijkste zijn.
( ik blijf het leuk vinden dat ze gezegd hebben dat het door de kijker is beslist)
( ik denk niet dat er 1 van team Jaxel BB zal winnen, ik denk Jordy of Mattie. Heb ik ook geen probleem mee hoor. Ik vind het alleen jammer dat het kartel zo ontzettend zuur is als de bal niet hun kant oprolt.)
War bemoeit Jordy zich meequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jane kreeg weer zendercheck. 3e keer jordy zegt kan ze niet gewoon haar mond houden.
is het al bekend dan dat ze DM zijn omdat ze de rijkste zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.
Hoewel ik geen favoriet heb of "fan" ben van iemand (behalve Peter), kan ik het vooral waarderen wanneer iemand—ongeacht wie—door tactisch te denken een ander schaakmat zet. Big Brother is een sociaal experiment, maar boven alles een spel. Ik hou ervan als mensen het spel écht durven te spelen, grenzen opzoeken en die zelfs durven te verleggen.
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen, wat Jane en Axel nu hebben gedaan, de bewoners laten geloven dat de kijkers hun gekozen hebben, is geniaal. de bewoners denken nu dat de kijker, de actie van Jane vorige week goed vinden, en Jane hoog zit bij de kijkers. Jane is echt heel slim, en een perfecte Bigbrother speelster.
ja, is raarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Zodra mattheus gezellig doet met een van de anderen ( lijkt Lost dit haha) nu dus Jane dan lopen ze weg met een zuur gezicht.
Is toch raar?
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Zodra mattheus gezellig doet met een van de anderen ( lijkt Lost dit haha) nu dus Jane dan lopen ze weg met een zuur gezicht.
Is toch raar?
ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
Niet openlijk juichen, dansen top dag roepen en holadijee en dit![]()
Ze gingen alleen ff uit hun dak in de suite..
Ze speelt het niet altijd goed, en als het dan mis gaat lacht ze er zelf ook hard om. Ze neemt het allemaal niet zo serieus als sommige anderen dat wel doen. Dat is geen verwijt ofzo, ieder z'n spel, maar deze speelstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.
Hoewel ik geen favoriet heb of "fan" ben van iemand (behalve Peter), kan ik het vooral waarderen wanneer iemand—ongeacht wie—door tactisch te denken een ander schaakmat zet. Big Brother is een sociaal experiment, maar boven alles een spel. Ik hou ervan als mensen het spel écht durven te spelen, grenzen opzoeken en die zelfs durven te verleggen.
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen, wat Jane en Axel nu hebben gedaan, de bewoners laten geloven dat de kijkers hun gekozen hebben, is geniaal. de bewoners denken nu dat de kijker, de actie van Jane vorige week goed vinden, en Jane hoog zit bij de kijkers. Jane is echt heel slim, en een perfecte Bigbrother speelster.
Nee ze mogen niks zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
is het al bekend dan dat ze DM zijn omdat ze de rijkste zijn?
Klopt, in een andere situatie was de TOPDAG al gevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
gelukkig zit er in goede maku-up tegenwoordig ook een zonnebrandmiddel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:17 schreef ammartje het volgende:
Jane met haar gezicht opgeheven naar het zonnetje. Ik denk, meid, daar zit zoveel plamuur op dat je hamer en beitel moet gebruiken het eraf te krijgen. Daar dringt niks door
Big Bwotter Ai Lof Joe!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt, in een andere situatie was de TOPDAG al gevallen
Yep. Jordy zegt dat als ze ( jane) deze week niet op de bank zit wordt ik echt gek. Ze kopen zo die hele kluis leeg, kijk hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtig
Ja dat provocerende gedrag heeft niet meegewerkt aan een goede verstandhouding, je mag blij zijn maar dit is kinderachtig en ook jammer, Jordy laat leuke dingen zien maar slaat door, en dat dat gebeurt snap ik zelfs ook weer welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Een leugentje om bestwil moet kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Die TOPDAG hebben we al een paar dagen niet gehoord van Jordy.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy is veel dingenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
( jordy gelooft en terecht niet dat het door de kijker is beslist)
Ja dat dus, en dat mag ook best gezegd worden maar als je dat de hele dag doet zou je bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen, daar begrijp ik Axel wel weer inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit weet hij uit ervaring natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Dit was echt een slechte uitkomst, die 2 DM"
Jolien: "Nu ja, de kijker heeft gekozen he"
Jordy: "Ja dat zeggen ze"
Jolien: "Hmmm... Zei BB dat niet ook?"
Jordy: "Nope"
Jordy: "Als we allemaal aan de beurt komen, weten we dat het niet voor de kluis was"
Jolien: "Als het na Pootje gedaan is..."
Jordy: "Dan weten we dat het wel voor de kluis was, maar dat zou niet kunnen, want Pootje koopt alleen de sleutel, als zij alles hebben opgekocht, gaat de kluis dicht"
Jolien blijft wel erg naïef. Dat is haar grootste valkuil daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Dit was echt een slechte uitkomst, die 2 DM"
Jolien: "Nu ja, de kijker heeft gekozen he"
Jordy: "Ja dat zeggen ze"
Jolien: "Hmmm... Zei BB dat niet ook?"
Jordy: "Nope"
Jordy: "Als we allemaal aan de beurt komen, weten we dat het niet voor de kluis was"
Jolien: "Als het na Pootje gedaan is..."
Jordy: "Dan weten we dat het wel voor de kluis was, maar dat zou niet kunnen, want Pootje koopt alleen de sleutel, als zij alles hebben opgekocht, gaat de kluis dicht"
Ik twijfel nog steeds of ze zo naief is of naief speelt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jolien blijft wel erg naïef. Dat is haar grootste valkuil daar.
Ik zou de boodschappen laten betalen door één euro van zes bewoners af te trekken en de rest door Jordy.. zo deed hij het de laatste keer ook met het geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]die gaan ze Jordy en Jolien laten betalen, de twee die het minste geld hebben begreep ik
Team Jaxel is toch wel het slimmere groepje hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
Axel deelt mede:
Jane en Pootje als eerste.
Kijken wat er ligt en dan beslist die weer verder
Het is idd wel in your face deze dagen
Ik vind het meer een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze hebben het voor 1200 gekocht ppquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dat komt niet in ze op want ze zijn nog steeds niet van dat vies spelletje op de hoogte. Ze denken daar niet eens aan om zoiets te doen. Jammer want ik had het graag gezien als het kartel dat in hun face kreegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ja, maar daarom gaan ze er nog wel beleefd en niet provocerend mee om toch?quote:
Misschien ook het gevoel omdat het om Keanu ging....de avond ervoor was het hun beste vriend, Sharice huilde ook....wisten bijna zeker dat hij door ging....fans opgeroepen en niet gelukt.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ze is zeker zuur.. en dat terwijl ze dagen heeft geroepen hoe zuur het andere groepje wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze is idd wel wat zuur nu, negatieve spiraal
jordy doet rare dingen en ze durft niet tegen hem in te gaan
backstabbed door Jane die ze vertrouwde en als vriendin zag
beste maatje in't huis gisteren uitgezwaaid
Herpak je, Jolien!
als het gaat om een kwarktaart die in de koelkast moet opstijven, geen oven voor nodig, dan heb je kruimels van koekjes nodig voor de bodem en kwark met fruit (en gelatine) voor de bovenkantquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jane willen een kwarktaartje maken en hebben de mango's nodig. Ze vragen of iedereen het er mee eens is.
Pootje wil niet dat ze bloem gebruiken want dat is voor het brood. Maar een kwarktaart heeft geen bloem nodig.
(geen idee hoe je een kwarktaart maakt..
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
is andersom ook gebeurd een tijdje terug.. Jolien was gevraagd of ze bij jaxel wilde komen, en die gaf als antwoord dat ze erover na zou denken.
en heeft dit dus vervolgens aan het kartel verteld, dat haar die vraag was gesteld
nee het siert haar juist.. die axel was nooit die kamer verlaten zonder dat geld, net als die vrijstellingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:37 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zal nu nog meer spijt hebben dat ze die 10.000 aan Axel heeft gegeven. Was ook een stomme zet van haar
Ja. In principe gaat de kijker voor de hele ervaring van het wonen in een BB huis en wat de bewoners mee maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
Als Jordy en Jolien zich 'gewoon' zouden gedragen en zich gezellig met de groep zouden mengen en doen alsof ze niet uit het veld geslagen zijn dan 'pakken' ze het andere team meer als dat ze nu doen.
Ik snap dat ze het niet leuk vinden hoe het nu gaat, maar op deze manier maken ze het er niet leuker op.( en misschien voor de kijker ook niet).
Maar ze verwijten dat een ander..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtig
Ach ze plamuren zich allemaal daar dicht.. misschien ook beter want je moet een dikke huid hebben daarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:17 schreef ammartje het volgende:
Jane met haar gezicht opgeheven naar het zonnetje. Ik denk, meid, daar zit zoveel plamuur op dat je hamer en beitel moet gebruiken het eraf te krijgen. Daar dringt niks door
Zonde toch want het blijft een spel en ze laten zich ontzettend kennen.quote:
Eens dat het haar siert, maar het blijft een spel, ze kunnen daar niet tot de finale blijven zitten dus dan moet BB iets verzinnen. Ze had hem al genoeg gegund, als ik haar was geweest was ik blijven zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee het siert haar juist.. die axel was nooit die kamer verlaten zonder dat geld, net als die vrijstelling
naar mannetje is het
het is eerder jolien die Jane niet snaptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jolien dat die twijfelt aan de oprechtheid van jane. Jane begrijpt dat wel. Maar is een spel zegt jane. Ze snapt dus niet dat jolien het moeilijk heeft met wat jane daarvoor gezegd heeft richting jolien.
Ze zouden het gewoon moeten uitpraten, maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jolien dat die twijfelt aan de oprechtheid van jane. Jane begrijpt dat wel. Maar is een spel zegt jane. Ze snapt dus niet dat jolien het moeilijk heeft met wat jane daarvoor gezegd heeft richting jolien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |