Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
Het is wel leuk dat ze het niet weten en moeten gokken hoe of watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vindt het wel zielig voor hun. Die zitten nu verslagen buiten.
Ik moet wel lachen hoor hoe verslagen ze er bij blijven zitten.quote:
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wilquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Dus pootje en sharice de vendingmachine in de gaten houden voor een voordeel...
En Jane en Axel de DM's deze week...
Wat leuk, iedereen van de "jaxels"![]()
De anderen hebben ook nog wel wat dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ja ze moet echt meer lachen dat staat haar goed, ik vind haar steeds leuker worden overigensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:37 schreef spapaars het volgende:
Met een lach op het gezicht ziet ze er best leuk uit
[ afbeelding ]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zijn wel DM. Axel heeft er 1 om en Charice heeft die van Jane in haar handen.
Wel TOP gespeeld dat ze zeggen dat de kijker dat heeft beslist ( wat niet zo is volgens mij.
Daar gaat het kartel even goed over nadenken.
dat dacht men ook van jeffrey, omdat die alles dacht te kunnen zeggen tegen BBquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wil
Jordy is toch wel de scherpste daar hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Samen niet alleen zeggen Jolie, Mat en Jordy
Jordy denkt dat ze geld betaald hebben om dcmaker te zijn. EN er zal wel van alles aan vasthangen zegt hij
Ja er waren tijden dat er voordelen waren voor het kartel, nu is het de andere club waar de wind de goede kant op waaitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.
Als het niet zo is spelen ze het weer goed. En dat maakt het spel ook leukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.
Topspel!
scorebord nu .quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
Het is en blijft een spel, in het echte leven heb ik er ook moeite mee hoor maar dit is part of the game waar ik soms ook wel moeite mee heb hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.
Denk dat het zo is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Sharice denkt dat er nog twee nominatiesweken zijn en dan de finale
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de restquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.
Topspel!
Nou nou dit gaat wel weer heel ver, overlijken gaan nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben 1200 euro betaald om DM te zijn???
Maar die pakken ze wel terug met de boodschappen??
Zoiets begreep ik ook, maar heb niet alles gehoord, want zat op andere streamquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben 1200 euro betaald om DM te zijn???
Maar die pakken ze wel terug met de boodschappen??
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de rest
Maar al dat liegen enz wordt hun uiteindelijk wel afgestraft door de meeste kijkers denk ik, dat is ook deel van het spel waar ze te weinig aan denken
Nu ook, ze vinden het heerlijk dat Jordy, Matti en Jolien balen, Axel bv smult er echt van
Maar eigenlijk is dit maar weer een kleine victory, want het is fake news, wat écht telt, is dat Jordy gisteren weer de meeste stemmen heeft behaald...
Ben daar wel benieuwd naar, een bank Jordy, Jane en Axel of een bank Jane, Jolien en axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.
En meeste stemmen voor Jordy? Zet hem tegen Jane en je krijgt pas een normale weergave van populariteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:51 schreef Verida het volgende:
the game is on
Ik vind het geweldig hoe het nu gespeeld wordt, Hier is gewoon goed over nagedacht en het is heel erg leuk om te zien ( vind ik)
Ik was al team jaxel, maar ben het nu nog meer,
Leuk ook hoe pootje en charise hierin mee gaan (en ook weer een voordeel kunnen halen door die vending machine)
Als ik het kartel was zou ik Jane wel laten meeluisteren en dan valse info geven, ook gemeen, maar ook weer deel van het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms scheelt het ook tegen wie er gelogen wordt en hoe.
En meeste stemmen voor Jordy? Zet hem tegen Jane en je krijgt pas een normale weergave van populariteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
Naar DR, DM's bepalen de volgorde, om 'chaos te voorkomen' zegt BB
Mooi iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
Naar DR, DM's bepalen de volgorde, om 'chaos te voorkomen' zegt BB
Jordy had toch zelf die 1300 gepakt .. dus pakken ze hem terugquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]die gaan ze Jordy en Jolien laten betalen, de twee die het minste geld hebben begreep ik
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja er waren tijden dat er voordelen waren voor het kartel, nu is het de andere club waar de wind de goede kant op waait
Gisteren toch wel als je de polls bekeekquote:
Jane zit er niet voor het geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.
Maar het kartel ziet goed dat nu het om het geld gaat de ware aard naar boven komt. Jaxel denkt dat ze het kartel hebben als ze de weekly basics betalen van hun geld. Maar dat laat alleen de hypocrisie zien.
Het Kartel pak je pas goed als je alleen de weekly basics neemt, Jane zei gisteren wel de kruiden erbij aub.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.
Maar het kartel ziet goed dat nu het om het geld gaat de ware aard naar boven komt. Jaxel denkt dat ze het kartel hebben als ze de weekly basics betalen van hun geld. Maar dat laat alleen de hypocrisie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |