Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
Het is wel leuk dat ze het niet weten en moeten gokken hoe of watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vindt het wel zielig voor hun. Die zitten nu verslagen buiten.
Ik moet wel lachen hoor hoe verslagen ze er bij blijven zitten.quote:
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wilquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Dus pootje en sharice de vendingmachine in de gaten houden voor een voordeel...
En Jane en Axel de DM's deze week...
Wat leuk, iedereen van de "jaxels"![]()
De anderen hebben ook nog wel wat dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ja ze moet echt meer lachen dat staat haar goed, ik vind haar steeds leuker worden overigensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:37 schreef spapaars het volgende:
Met een lach op het gezicht ziet ze er best leuk uit
[ afbeelding ]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zijn wel DM. Axel heeft er 1 om en Charice heeft die van Jane in haar handen.
Wel TOP gespeeld dat ze zeggen dat de kijker dat heeft beslist ( wat niet zo is volgens mij.
Daar gaat het kartel even goed over nadenken.
dat dacht men ook van jeffrey, omdat die alles dacht te kunnen zeggen tegen BBquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam duidelijk wie BB in de finale wil
Jordy is toch wel de scherpste daar hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Samen niet alleen zeggen Jolie, Mat en Jordy
Jordy denkt dat ze geld betaald hebben om dcmaker te zijn. EN er zal wel van alles aan vasthangen zegt hij
Ja er waren tijden dat er voordelen waren voor het kartel, nu is het de andere club waar de wind de goede kant op waaitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
En sommige mensen hebben daar net iets minder moeite mee en gaan letterlijk over lijken heen om hun doel te bereiken. Het is een keuze uiteraard maar dat zijn niet mijn type mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen.
Als het niet zo is spelen ze het weer goed. En dat maakt het spel ook leukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Zo laten ze het overkomen alsof de kijkers het dubbelspel en het op de bank knallen van 'het kartel' waardeerde en hun nu met DM beloond hebben.
Topspel!
scorebord nu .quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet zo'n scorebord permanent op een scherm komen met de persoonlijke jackpots? Dan kunnen ze tenminste onderling in de gaten houden of iemand iets "afgekocht" heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |