quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie is de nepplanten aan het water geven en tegels schoon aan het maken.
[..]
Haha nee commentaar op schoonmaken van tegels met een geintje. Mattie zegt ik stond te laag he moest hoger staan.
Dat zou ook mooi zijn. Eigenlijk heeft Jordy ook al een stunt uitgehaald door dat geld allemaal te pakken en voor iedereen 1 euro over te laten. Vond dat ook geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik het kartel was zou ik Jane wel laten meeluisteren en dan valse info geven, ook gemeen, maar ook weer deel van het spel
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het Kartel pak je pas goed als je alleen de weekly basics neemt, Jane zei gisteren wel de kruiden erbij aub.
Dus als ik het goed begrijp is dat wel het plan.
GRAPEFRUIT FOR EVERYONE roept Sharice
Jordy had al in de gaten dat het niet klopte en opperde al dat ze betaald hebben ervoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik het saldo schema zie dan zijn Jane en Axel dus als DM gekozen omdat ze de rijkste zijn.
( ik blijf het leuk vinden dat ze gezegd hebben dat het door de kijker is beslist)
( ik denk niet dat er 1 van team Jaxel BB zal winnen, ik denk Jordy of Mattie. Heb ik ook geen probleem mee hoor. Ik vind het alleen jammer dat het kartel zo ontzettend zuur is als de bal niet hun kant oprolt.)
Inderdaad geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.
Kan niemand wat zeggen want ze hebben er toch zelf voor betaald?
quote:
Ja dat zegt Jordy/ Jolien net ook op in de podcast.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.
Ja precies zoals Keanu de chocolade heeft gekocht en waar Jordy de regels bepaalde wanneer ervan gegeten kon worden door het kartel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben ze goed gedaan tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
De laatste 10 telefoontjes zijn bijna allemaal naar pootje of axel gegaan.
Dat dus en ik geniet hiervanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:51 schreef Verida het volgende:
the game is on
Ik vind het geweldig hoe het nu gespeeld wordt, Hier is gewoon goed over nagedacht en het is heel erg leuk om te zien ( vind ik)
Ik was al team jaxel, maar ben het nu nog meer,
Leuk ook hoe pootje en charise hierin mee gaan (en ook weer een voordeel kunnen halen door die vending machine)
Ja dat vind ik ook mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook mooi zijn. Eigenlijk heeft Jordy ook al een stunt uitgehaald door dat geld allemaal te pakken en voor iedereen 1 euro over te laten. Vond dat ook geweldig om te zien.
Precies wat Jordy dacht dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben 1200 euro betaald om DM te zijn???
Maar die pakken ze wel terug met de boodschappen??
The sweetest revengequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ik heb hier al eerder doorheen gepriktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jolien nu een onaangename vibe hebben, vind haar niet leuk om naar te kijken laatste dagen
Die is heel erg veranderdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jolien nu een onaangename vibe hebben, vind haar niet leuk om naar te kijken laatste dagen
ze is idd wel wat zuur nu, negatieve spiraalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?
Vorige week dacht het Kartel sterk te staan maar uiteindelijk werden er 3 op de bank gezet. Wat BB dit jaar duidelijk maakt is dat je denkt een easy ride te hebben je zomaar eindigt op de bank. Die andere weten niet hoeveel gc het kartel nog heeft. Als ze die slim inzetten zitten er gewoon drie van de andere kant op de bank.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed in het spel binnen in het huis, dat spelen ze echt op een ander level als de rest
Maar al dat liegen enz wordt hun uiteindelijk wel afgestraft door de meeste kijkers denk ik, dat is ook deel van het spel waar ze te weinig aan denken
Nu ook, ze vinden het heerlijk dat Jordy, Matti en Jolien balen, Axel bv smult er echt van
Maar eigenlijk is dit maar weer een kleine victory, want het is fake news, wat écht telt, is dat Jordy gisteren weer de meeste stemmen heeft behaald...
Nu zie ik de lama’s voor mequote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
In de keuken hebben ze het over de blikken van Jordy
Dat is een freeloader without a backbone.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslang
Mooie grap he....hier ga ik goed op.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus kan niet zo veel hoor.. je hebt hem vanmorgen ook gezien met die tuinslang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |