En dat is het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Ik zie het als sturing van BB.quote:
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Is vanwege die gc van haar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef Ynti het volgende:
[..]
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Zou het kartel het er rekening mee houden, dat ze alles door verteld?
Dat het kartel haar ook gebruikt voor eigen gewin?
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2
Het komt hem allemaal maar aanwaaien he. Ondertussen is de positie horizontaal weer bijna ingenomen....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje heeft binnenpretjes over zijn overwinning van het rennen naar de telefoon..en ook dat het niet direct bij iedereen binnen kwam.
De meesten bleven zitten als in he? wat? Gbeurd er?
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie het als sturing van BB.
Ze wisten donders goed wie als eerste die telefoon zou opnemen.
Dat waren Poot, Jordy en Matt.
Jolien was heel verdrietig, Sharice moest ook huilen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
Jordy stond niet eens op. Die dacht laat maarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijn
Nou, denk het toch niet, heb hem al eerder zo snel zien gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:42 schreef Ireth het volgende:
De ouders van jordy hadden de "All You Need Is Love" caravan al geregeld voor zijn mogelijke exit??
Lijkt erop dat de familie van de genomineerden zich moeten melden bij het BB huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was altijd wel zo, maar die waren dan zichtbaar in de echte live uitzendingen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand vraagt aan Axel of hij thee wil.
Thee?? reageertt Axel de koffie addict
Maar hij zegt: doe maar. laat ik eens gek doen.
Ze zijn... euh... niet de scherpste podloden uit de doosquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef Ynti het volgende:
[..]
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.
Beetje de verwachte reacties dus, dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien was heel verdrietig, Sharice moest ook huilen.
Kartel was verslagen en duurde wel eventjes tot de emoties gedaald waren.
De overige 4 zaten buiten en vonden het jammer, maar maalde er niet heel veel om.
Daarna beide teams in hun eigen bubble lekker klagen over de anderen, hunnie (Jaxel) spelen alleen om geld en hunnie (Kartel) gaan alleen maar vies boos zijn de komende week.
Hoogtepunt was voor mij wel dat Jolien zei dat kijkers thuis alleen fans van het spel leuk vinden en dat Jane een management heeft en daarom niet leuk kan zijn.
Matt is Axel helemaal zat, Jolien is Jane helemaal zat.
Jordy gaat geen enkele vrijstelling toelaten voor de anderen als het om een spel gaat
Stiekem een matige vrijdag, helaas geen feest of spel. Was iig niet gezellig daar in het huis
Herinner mij van vroeger (in België) en ook S1 van de nieuwe garde Big Brothers, dat die exitfeestjes wel altijd heel leuk warenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beetje de verwachte reacties dus, dank je wel
Snap dat hij moeilijk in slaap komt met die vele bakjes "pleur".quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gaat vroeg slapen niet kunnen slapen vannacht. Lijkt me ook logisch hoeveel hij gister overdag heeft liggen slapen. Buiten een poos, toen in de suite gaan liggen en daarna weer buiten. Ja dan lukt het niet meer in de nachr
Haha nee commentaar op schoonmaken van tegels met een geintje. Mattie zegt ik stond te laag he moest hoger staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk" ze maken ruzie en ren naar de pc...
tuurlijk niet, mattie maakt alleen maar grapjes, die sneert nooitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus: jullie zijn een koppel Karens. Alleen maar klagen en klagen en zelf doen jullie geen reet.
Het is allemaal lacherig enzo maar ....
Maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |