Ik heb niet gehoord wat er gezegd werd jammer genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
BB zei
Vanavond
Benieuwd hoe goed pootje heeft geluisterd
Dat dus, mooi lulverhaal van Pootje, maar benieuwd of hij alles begrepen heeft ....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
BB zei
Vanavond
Benieuwd hoe goed pootje heeft geluisterd
Moneygameticketquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:00 schreef happyme28 het volgende:
Oe, net als Keanu en Jolien vorige week. Miss hien rollen er wel targets uit nu 🤭
Of als het een gameticket is en iemand anders vindt het. Mag die dan spelen?
Van mij mag iedereen openen, dus daarom zet ik het erbij. Juist fijn als mensen het doen. Bedankt in elke geval voor het openenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik krijg bericht dat ik een nieuw topic moet openen en dat doe ik nu zie ik dat na mij nog twee mensen hebben gepost.![]()
Gelukkig was dat Koos die niet opent maar voor het zelfde geld komt er gezeur van...
hoop t ook danquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje kiest denk ik wel voor sharice hiermee en gelijk heeft hij
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere streamquote:
vieze graaier, janken dat hij naar huis wil, maar ondertussenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
Met die telefoon ben je kansloos als je aan de andere kant van de tafel zit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
Wat zou er eigenlijk mis zijn als je er zit voor het geld (en dus de winst) ?
Ik geloof heus wel dat het kunnen winnen van een flinke pot geld mee zal spelen als je je opgeeft voor BB
Het zal niet de hoofdreden zijn, maar het zal best wel meespelen. En als dan in de loop van het hele spel, alles wordt gegooid op geld verdienen, bewoners met het meeste geld voorkeursdingen krijgen (suite) dat geld van elkaar stelen mag met een GC, extra eten gekocht moet worden met geld enzenz
dan speel je dus op dit moment ook deels voor het geld lijkt mij
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere stream
Wel gelezen, alleen ik snap niet waarom hij Sharice meeneemt. Pootje zit toch ook in het groepje bij Jordy, Matt en Jolien?
kan best hoor, als er reden voor is, wordt er gewoon een programmawijziging gedaan, als het een week eerder is, hebben ze vast nog wel ergens een film op de plank liggen of een extra uitzending van een ander ietsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Je denkt verkeerd axel. Ze kunnen de finale niet zomaar verplaatsen naar andere dag ivm uitzendschema.
Nou jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Je denkt verkeerd axel. Ze kunnen de finale niet zomaar verplaatsen naar andere dag ivm uitzendschema.
O nee was Keanu,quote:
Nee Pootje zit al een hele tijd met Charice, daar is Axel toen een beetje bijgekomen en toen Milena het huis heeft verlaten is Jane er helemaal bijgekomen omdat ze Jaxel is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net gemist wat BB zei zat op de andere stream
Wel gelezen, alleen ik snap niet waarom hij Sharice meeneemt. Pootje zit toch ook in het groepje bij Jordy, Matt en Jolien?
En het gaat best gewelddadig ook, vrouwen waren helemaal kansloos met die agressie van Poot en Mat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vieze graaier, janken dat hij naar huis wil, maar ondertussen
Haha, ik vond het al zo'n rare vraag van jou 😄quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was Keanu,ben een beetje in de war sorry
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat scheelt een paar kiloquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was Keanu,ben een beetje in de war sorry
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice gaat broek van mattie maken, vind het lief van haar zegt hij
Ja en zag je hoe Mattheus hem weg probeerde te duwen? Maar dat ging niet want hij nam de andere deurquote:
Mannenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wel lief van haar, vind ik ook, maar een koordje weer terug in die broek proppen kan hij zelf ook wel toch?
ja, geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en zag je hoe Mattheus hem weg probeerde te duwen? Maar dat ging niet want hij nam de andere deur
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En aan wie heeft Pootje het verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |