En dat is het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Ik zie het als sturing van BB.quote:
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Is vanwege die gc van haar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef Ynti het volgende:
[..]
Serieus? Dat het kartel dat überhaupt bedacht heeft.
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Zou het kartel het er rekening mee houden, dat ze alles door verteld?
Dat het kartel haar ook gebruikt voor eigen gewin?
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk die vertrouwen niemand meer lijkt me.
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien verdrietig en werd getroost door de andere 2
Het komt hem allemaal maar aanwaaien he. Ondertussen is de positie horizontaal weer bijna ingenomen....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje heeft binnenpretjes over zijn overwinning van het rennen naar de telefoon..en ook dat het niet direct bij iedereen binnen kwam.
De meesten bleven zitten als in he? wat? Gbeurd er?
Misschien dacht BB dat Pootje te sloom zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie het als sturing van BB.
Ze wisten donders goed wie als eerste die telefoon zou opnemen.
Dat waren Poot, Jordy en Matt.
Jolien was heel verdrietig, Sharice moest ook huilen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |