Ik zou de boodschappen laten betalen door één euro van zes bewoners af te trekken en de rest door Jordy.. zo deed hij het de laatste keer ook met het geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]die gaan ze Jordy en Jolien laten betalen, de twee die het minste geld hebben begreep ik
Team Jaxel is toch wel het slimmere groepje hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
Axel deelt mede:
Jane en Pootje als eerste.
Kijken wat er ligt en dan beslist die weer verder
Het is idd wel in your face deze dagen
Ik vind het meer een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel dat je echt hebt is als je de steun van het publiek hebt.
Maar het kartel ziet goed dat nu het om het geld gaat de ware aard naar boven komt. Jaxel denkt dat ze het kartel hebben als ze de weekly basics betalen van hun geld. Maar dat laat alleen de hypocrisie zien.
Ze hebben het voor 1200 gekocht ppquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
Niet openlijk juichen, dansen top dag roepen en holadijee en dit![]()
Ze gingen alleen ff uit hun dak in de suite..
Dat komt niet in ze op want ze zijn nog steeds niet van dat vies spelletje op de hoogte. Ze denken daar niet eens aan om zoiets te doen. Jammer want ik had het graag gezien als het kartel dat in hun face kreegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn gewoon alleen de basics kopen voor algemeen gebruik, en dan alle luxeproducten van hun eigen geld kopen en in de suite leggen.
Kan niemand wat zeggen want ze hebben er toch zelf voor betaald?
ja, maar daarom gaan ze er nog wel beleefd en niet provocerend mee om toch?quote:
Misschien ook het gevoel omdat het om Keanu ging....de avond ervoor was het hun beste vriend, Sharice huilde ook....wisten bijna zeker dat hij door ging....fans opgeroepen en niet gelukt.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
Niet openlijk juichen, dansen top dag roepen en holadijee en dit![]()
Ze gingen alleen ff uit hun dak in de suite..
Ze is zeker zuur.. en dat terwijl ze dagen heeft geroepen hoe zuur het andere groepje wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:01 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze is idd wel wat zuur nu, negatieve spiraal
jordy doet rare dingen en ze durft niet tegen hem in te gaan
backstabbed door Jane die ze vertrouwde en als vriendin zag
beste maatje in't huis gisteren uitgezwaaid
Herpak je, Jolien!
als het gaat om een kwarktaart die in de koelkast moet opstijven, geen oven voor nodig, dan heb je kruimels van koekjes nodig voor de bodem en kwark met fruit (en gelatine) voor de bovenkantquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jane willen een kwarktaartje maken en hebben de mango's nodig. Ze vragen of iedereen het er mee eens is.
Pootje wil niet dat ze bloem gebruiken want dat is voor het brood. Maar een kwarktaart heeft geen bloem nodig.
(geen idee hoe je een kwarktaart maakt..
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
is andersom ook gebeurd een tijdje terug.. Jolien was gevraagd of ze bij jaxel wilde komen, en die gaf als antwoord dat ze erover na zou denken.
en heeft dit dus vervolgens aan het kartel verteld, dat haar die vraag was gesteld
nee het siert haar juist.. die axel was nooit die kamer verlaten zonder dat geld, net als die vrijstellingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:37 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zal nu nog meer spijt hebben dat ze die 10.000 aan Axel heeft gegeven. Was ook een stomme zet van haar
Ja. In principe gaat de kijker voor de hele ervaring van het wonen in een BB huis en wat de bewoners mee maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
Als Jordy en Jolien zich 'gewoon' zouden gedragen en zich gezellig met de groep zouden mengen en doen alsof ze niet uit het veld geslagen zijn dan 'pakken' ze het andere team meer als dat ze nu doen.
Ik snap dat ze het niet leuk vinden hoe het nu gaat, maar op deze manier maken ze het er niet leuker op.( en misschien voor de kijker ook niet).
Maar ze verwijten dat een ander..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtig
Ach ze plamuren zich allemaal daar dicht.. misschien ook beter want je moet een dikke huid hebben daarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:17 schreef ammartje het volgende:
Jane met haar gezicht opgeheven naar het zonnetje. Ik denk, meid, daar zit zoveel plamuur op dat je hamer en beitel moet gebruiken het eraf te krijgen. Daar dringt niks door
Zonde toch want het blijft een spel en ze laten zich ontzettend kennen.quote:
Eens dat het haar siert, maar het blijft een spel, ze kunnen daar niet tot de finale blijven zitten dus dan moet BB iets verzinnen. Ze had hem al genoeg gegund, als ik haar was geweest was ik blijven zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee het siert haar juist.. die axel was nooit die kamer verlaten zonder dat geld, net als die vrijstelling
naar mannetje is het
het is eerder jolien die Jane niet snaptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jolien dat die twijfelt aan de oprechtheid van jane. Jane begrijpt dat wel. Maar is een spel zegt jane. Ze snapt dus niet dat jolien het moeilijk heeft met wat jane daarvoor gezegd heeft richting jolien.
Ze zouden het gewoon moeten uitpraten, maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jolien dat die twijfelt aan de oprechtheid van jane. Jane begrijpt dat wel. Maar is een spel zegt jane. Ze snapt dus niet dat jolien het moeilijk heeft met wat jane daarvoor gezegd heeft richting jolien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |