is het al bekend dan dat ze DM zijn omdat ze de rijkste zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.
Hoewel ik geen favoriet heb of "fan" ben van iemand (behalve Peter), kan ik het vooral waarderen wanneer iemand—ongeacht wie—door tactisch te denken een ander schaakmat zet. Big Brother is een sociaal experiment, maar boven alles een spel. Ik hou ervan als mensen het spel écht durven te spelen, grenzen opzoeken en die zelfs durven te verleggen.
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen, wat Jane en Axel nu hebben gedaan, de bewoners laten geloven dat de kijkers hun gekozen hebben, is geniaal. de bewoners denken nu dat de kijker, de actie van Jane vorige week goed vinden, en Jane hoog zit bij de kijkers. Jane is echt heel slim, en een perfecte Bigbrother speelster.
ja, is raarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Zodra mattheus gezellig doet met een van de anderen ( lijkt Lost dit haha) nu dus Jane dan lopen ze weg met een zuur gezicht.
Is toch raar?
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Zodra mattheus gezellig doet met een van de anderen ( lijkt Lost dit haha) nu dus Jane dan lopen ze weg met een zuur gezicht.
Is toch raar?
ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
Niet openlijk juichen, dansen top dag roepen en holadijee en dit![]()
Ze gingen alleen ff uit hun dak in de suite..
Ze speelt het niet altijd goed, en als het dan mis gaat lacht ze er zelf ook hard om. Ze neemt het allemaal niet zo serieus als sommige anderen dat wel doen. Dat is geen verwijt ofzo, ieder z'n spel, maar deze speelstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.
Hoewel ik geen favoriet heb of "fan" ben van iemand (behalve Peter), kan ik het vooral waarderen wanneer iemand—ongeacht wie—door tactisch te denken een ander schaakmat zet. Big Brother is een sociaal experiment, maar boven alles een spel. Ik hou ervan als mensen het spel écht durven te spelen, grenzen opzoeken en die zelfs durven te verleggen.
Afluisteren, spioneren en dubbelspel horen erbij, net als manipulatie en liegen, wat Jane en Axel nu hebben gedaan, de bewoners laten geloven dat de kijkers hun gekozen hebben, is geniaal. de bewoners denken nu dat de kijker, de actie van Jane vorige week goed vinden, en Jane hoog zit bij de kijkers. Jane is echt heel slim, en een perfecte Bigbrother speelster.
Nee ze mogen niks zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
is het al bekend dan dat ze DM zijn omdat ze de rijkste zijn?
Klopt, in een andere situatie was de TOPDAG al gevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Axel en Jane best wel beleefd en rekening houdend zijn to Jordy, Jolien en Mattheus betreft hun DM nu.
gelukkig zit er in goede maku-up tegenwoordig ook een zonnebrandmiddel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:17 schreef ammartje het volgende:
Jane met haar gezicht opgeheven naar het zonnetje. Ik denk, meid, daar zit zoveel plamuur op dat je hamer en beitel moet gebruiken het eraf te krijgen. Daar dringt niks door
Big Bwotter Ai Lof Joe!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt, in een andere situatie was de TOPDAG al gevallen
Yep. Jordy zegt dat als ze ( jane) deze week niet op de bank zit wordt ik echt gek. Ze kopen zo die hele kluis leeg, kijk hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jolien en Jordy hebben echt een probleem met Jane , zurig en wrokkig gedrag laten ze nu zien. Kinderachtig
Ja dat provocerende gedrag heeft niet meegewerkt aan een goede verstandhouding, je mag blij zijn maar dit is kinderachtig en ook jammer, Jordy laat leuke dingen zien maar slaat door, en dat dat gebeurt snap ik zelfs ook weer welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Een leugentje om bestwil moet kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
Die TOPDAG hebben we al een paar dagen niet gehoord van Jordy.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy is veel dingenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
( jordy gelooft en terecht niet dat het door de kijker is beslist)
Ja dat dus, en dat mag ook best gezegd worden maar als je dat de hele dag doet zou je bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen, daar begrijp ik Axel wel weer inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit weet hij uit ervaring natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Dit was echt een slechte uitkomst, die 2 DM"
Jolien: "Nu ja, de kijker heeft gekozen he"
Jordy: "Ja dat zeggen ze"
Jolien: "Hmmm... Zei BB dat niet ook?"
Jordy: "Nope"
Jordy: "Als we allemaal aan de beurt komen, weten we dat het niet voor de kluis was"
Jolien: "Als het na Pootje gedaan is..."
Jordy: "Dan weten we dat het wel voor de kluis was, maar dat zou niet kunnen, want Pootje koopt alleen de sleutel, als zij alles hebben opgekocht, gaat de kluis dicht"
Jolien blijft wel erg naïef. Dat is haar grootste valkuil daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Dit was echt een slechte uitkomst, die 2 DM"
Jolien: "Nu ja, de kijker heeft gekozen he"
Jordy: "Ja dat zeggen ze"
Jolien: "Hmmm... Zei BB dat niet ook?"
Jordy: "Nope"
Jordy: "Als we allemaal aan de beurt komen, weten we dat het niet voor de kluis was"
Jolien: "Als het na Pootje gedaan is..."
Jordy: "Dan weten we dat het wel voor de kluis was, maar dat zou niet kunnen, want Pootje koopt alleen de sleutel, als zij alles hebben opgekocht, gaat de kluis dicht"
Ik twijfel nog steeds of ze zo naief is of naief speelt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jolien blijft wel erg naïef. Dat is haar grootste valkuil daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |