#1 in het huishouden hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Haha matti zegt tegen jolien als je meer zou kuisen wist je dat we geen bezem hebben he..
Als dat zo is ben ik benieuwd wat Pootje doetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Is Jane bezig met een game ofzo?
Jordy, Sharice en Jolien hebben het over of Jane zou gaan voor haar huidige prijzenpot.
Aan Matt te horen krijgen mensen nu een voorstel?
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een smoesje is om iets anders te verzwijgen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
He? Wat?
het publiek heeft een duo gekozen die DM mag zijn?
Huh? wat?
Ik snap het niet..
zouden Jane en Axel jokken?
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
He? Wat?
het publiek heeft een duo gekozen die DM mag zijn?
Huh? wat?
Ik snap het niet..
zouden Jane en Axel jokken?
Ik zag net Jane met een pinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben ook geen pin, daar hebben ze een smoesje over..
Die hebben ze wel. Axel heeft hem op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben ook geen pin, daar hebben ze een smoesje over..
Iets in de trant van 'doe ik niet op, maakt mijn kleding kapot'
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:56 schreef maxelu het volgende:
[..]
Herinner mij van vroeger (in België) en ook S1 van de nieuwe garde Big Brothers, dat die exitfeestjes wel altijd heel leuk waren
Het is ook een kleine reset, het spel is gespeeld, we begraven de strijdbijl even
We vieren samen dat we het een week overleefd hebben en morgen spelen we weer tegen mekaar
Drankje en muziekje erbij en iedereen kan gezellig doen
Je zag toen ook oprecht de "tegenspelers" van beide kampen elkaar weer wat benaderen, wat dingen uitpraten, en de dag daarna met schone lei gewoon weer tegen elkaar strijden
Nu is het altijd zo pokke saai na de exit, het komt het programma iet ten goede, de sfeer in het huis niet ten goede, en het entertainment van de kijkers niet ten goede...
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien hebben ze de kans gekregen DM te kopen? ( ze hebben het meeste geld en daarom als eerste de keus?
Net als Pootje moest betalen voor de info via de telefoon?
Yes, 250 euro beltegoed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft pootje betaald voor de info in de telefoon?
It’s all in the gamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
En dat is het spel, en soms mogen ze ook niets zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Lrod01 het volgende:
Jane en Axel weer aan het liegen dus. Beide mensen die daar geen enkele moeite mee hebben. Zijn perfect voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |