Sharice speelt ook haar spel en dat is maar goed ook toch? En dat doen ze allemaal en allemaal spelen ze alles door naar hun eigen groepje. Jolien heeft ook doorverteld aan het kartel dat Jane en Axel haar hebben voorgesteld met hun te spelen. Zo werkt het nu eenmaal daarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alles al doorgebriefd aan Axel, Jane en Pootje dat het kartel haar over wilde halen bij hun clubje te komen, bij hen deed ze net of dat haar dat wel wat leek maar bij Jaxel zei ze dat ze dat noooooit zou doen, alles wat Charise nu doet met het kartelgroepje is dat ze net doet of ze zo'n beetje goed is met hen maar ondertussen speelt ze alles door naar Jaxel, ze doet hetzelfde als Jane dus en is niet te vertrouwen
Weet ik nog zo zeker niet, het kan lukkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Vorige week dacht het Kartel sterk te staan maar uiteindelijk werden er 3 op de bank gezet. Wat BB dit jaar duidelijk maakt is dat je denkt een easy ride te hebben je zomaar eindigt op de bank. Die andere weten niet hoeveel gc het kartel nog heeft. Als ze die slim inzetten zitten er gewoon drie van de andere kant op de bank.
Wat heeft dat met de groep te makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
goh david “ik neem niks van de groep” pootje heeft de telefoon weer eens opgenomen..
is andersom ook gebeurd een tijdje terug.. Jolien was gevraagd of ze bij jaxel wilde komen, en die gaf als antwoord dat ze erover na zou denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sharice speelt ook haar spel en dat is maar goed ook toch? En dat doen ze allemaal en allemaal spelen ze alles door naar hun eigen groepje. Jolien heeft ook doorverteld aan het kartel dat Jane en Axel haar hebben voorgesteld met hun te spelen. Zo werkt het nu eenmaal daar
Dat vind ik ook nog steeds heel raar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies wat Jordy dacht dus.
Trouwens leuke podcast. Nog steeds raar dat de podcast van Jane, Sharice en Milena nooit is uitgezonden.
Het zag eruit alsof het kartel net een lid had begraven..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe werd er gisteren gereageerd op het vertrek van Keanu?
Ik was gisteren niet thuis dus heb het gemist
Ik vind het ook niet mooi, zoveel make upquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hele kop van Jane glimmend van het plamuur. Wordt er misselijk van als ik er naar kijk.
3e keer op rjjquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dit zegt big brother wel vaker, en het is nooit zo
Ze kreeg net weer zendercheck...
Ja, ze zijn DM omdat ze de rijksten zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik het saldo schema zie dan zijn Jane en Axel dus als DM gekozen omdat ze de rijkste zijn.
( ik blijf het leuk vinden dat ze gezegd hebben dat het door de kijker is beslist)
( ik denk niet dat er 1 van team Jaxel BB zal winnen, ik denk Jordy of Mattie. Heb ik ook geen probleem mee hoor. Ik vind het alleen jammer dat het kartel zo ontzettend zuur is als de bal niet hun kant oprolt.)
War bemoeit Jordy zich meequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jane kreeg weer zendercheck. 3e keer jordy zegt kan ze niet gewoon haar mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |