Nu wordt het helemaal mooi. De EU heeft Oekraïne teveel naar zich toe gedwongen en de EU heeft niet gehandeld toen Rusland een stuk land annexeerde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat er in 2014 gebeurde. Toen trok Rusland al de Donbass en Krim in. Toen had de EU niet Obama aan moeten gapen maar zich echt voor moeten bereiden op een grote defensie
Daar word iedere keer fijn aan voorbij gehobbeld inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:16 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ja, Europees leger en meer kernwapens. Dat had het goed gedaan toen bij onze toenmalige EU kritische inwoners/partijen c.q. huidige Poetinlovers
In Nederland heet dat gewoon dienstplicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:33 schreef Perrin het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk.
[ x ]
In Nederland lopen nu heel veel volwassen mannen rond die nooit in dienst hebben gezet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:40 schreef byah het volgende:
[..]
In Nederland heet dat gewoon dienstplicht.
Dat het verdragsrecht de ene keer heilig is en de andere keer niet. De EU zelf doet niet meer aan de rule of law.quote:
Kijk even naar de topic titel en die deal. Dit is de schuldenunie waar uitdrukkelijk niet voor getekend is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
Is dit niet enorm achterhaald? Gewone burgers met een 'basis' training die dan maar moeten gaan vechten? And then what....? Bij de bosjes opgeblazen worden door kamikaze drones die door een select groepje goed getrainde militairen op afstand bestuurd worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:33 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ik heb eigenlijk een beetje het vermoeden dat gekeken is naar de inval in 2022, ook de burgers hebben flink wat weerstand kunnen bieden tegen de Russen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dit niet enorm achterhaald? Gewone burgers met een 'basis' training die dan maar moeten gaan vechten? And then what....? Bij de bosjes opgeblazen worden door kamikaze drones die door een select groepje goed getrainde militairen op afstand bestuurd worden.
Beetje letterlijk kanonnenvoer zijn en je leven opgeven voor saus. Top. Ik doe alvast niet mee
"Training" kan best veel omhelzen. Het hoeft niet allemaal gevechtstraining te zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dit niet enorm achterhaald? Gewone burgers met een 'basis' training die dan maar moeten gaan vechten? And then what....? Bij de bosjes opgeblazen worden door kamikaze drones die door een select groepje goed getrainde militairen op afstand bestuurd worden.
Beetje letterlijk kannonenvoer zijn en je leven opgeven voor saus. Top. Ik doe alvast niet mee
Daar wordt niet aan voorbij gehobbeld, maar is precies het kremlin propaganda.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar word iedere keer fijn aan voorbij gehobbeld inderdaad.
Jarenlang zeiken en schelden op de EU, liefst anti EU partijen stemmen als er verkiezingen zijn om zand in de motor te gooien en dan nu verbaasd zijn dat de EU toen niet al gereageerd heeft.
Je leert gewoon hoe je een geweer moet gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beetje letterlijk kanonnenvoer zijn en je leven opgeven voor saus. Top. Ik doe alvast niet mee
Zou dit niet meer zijn in geval dat? Helaas voor Oekraïners en Russen wel de realiteit, met alleen een basis training als gewoon burger moeten vechten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Maar dan vraag ik me wel af hoe en wat? Want als getrainde beroepsmilitairen je stadje binnen vallen vraag ik me uberhaupt af hoe veel je kan doen, buiten vreedzaam niet mee werken... Maar ja, als dat als gevolg heeft dat ze je op het dorpsplein afknallen en de andere burgers zien dat, dan denken die nog wel 2X na voordat ze ook ongehoorzaam durven te zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje het vermoeden dat gekeken is naar de inval in 2022, ook de burgers hebben flink wat weerstand kunnen bieden tegen de Russen.
Ik denk niet dat Tusk bedoeld dat ze met wat basis training naar het front moeten.
Dat kunnen ze ook preventief doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Maar dan vraag ik me wel af hoe en wat? Want als getrainde beroepsmilitairen je stadje binnen vallen vraag ik me uberhaupt af hoe veel je kan doen, buiten vreedzaam niet mee werken... Maar ja, als dat als gevolg heeft dat ze je op het dorpsplein afknallen en de andere burgers zien dat, dan denken die nog wel 2X na voordat ze ook ongehoorzaam durven te zijn
Dat gaat natuurlijk niet slechts schieten zijn en niet iedereen zal een wapen hebben maar de molotov cocktail deed behoorlijk wat schade bijvoorbeeld en is niet duur.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Maar dan vraag ik me wel af hoe en wat? Want als getrainde beroepsmilitairen je stadje binnen vallen vraag ik me uberhaupt af hoe veel je kan doen, buiten vreedzaam niet mee werken... Maar ja, als dat als gevolg heeft dat ze je op het dorpsplein afknallen en de andere burgers zien dat, dan denken die nog wel 2X na voordat ze ook ongehoorzaam durven te zijn
En daarbij, leren hoe je een geweer moet gebruiken, ok... sure, maar hoe gaan al die miljoenen burgers dan daadwerkelijk aan een geweer komen? Er zijn nu al mega tekorten aan wapens en ammo 🤷🏻
Ok, maar in dit specifieke verband? Het verdrag van Maastricht?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat het verdragsrecht de ene keer heilig is en de andere keer niet. De EU zelf doet niet meer aan de rule of law.
Prima. Maar als de Russen het Ruhrgebied naderen raad ik eenieder aan om de trein te pakken naar Schiphol.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je leert gewoon hoe je een geweer moet gebruiken.
Het idee van "neutrale bufferzones" is een gospe. Die zijn er niet en nooit geweest in Oost-Europa. Of je bent onderdeel van het "westen" of je wordt gedomineerd door Moscow. Meer smaken zijn er niet. Mensen die van mening zijn dat bepaalde post-sovjet staten "neutraal" zouden moeten zijn zeggen gewoon dat deze staten de facto eigendom van Moscow zijn en daarin geen eigen keus hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ken die discussie.
In de ogen van de Baltische staten is dat ook een hele logische beslissing.
Alleen een sterke EU had gezegd, jullie blijven maar even een bufferzone, je komt er niet bij maar we drijven wel handel.
Of je komt er wel bij maar dan bouwen we een eu-macht met 1 controlecentrum die moeiteloos een Russische aanval kan verwerpen. Maw de afschrikking is gigantisch. Nou dat laatste is niet gedaan. De uitbreiding is gedaan onder de paraplu van Uncle Joe, die met een fooi het af moest dekken.
Maar ja das achteraf lullen.
Dus proceed your yibbiyabbing
Ze willen zich ook terugtrekken uit verdragen over mijnen en clustermunitie. Polen bereidt zich duidelijk voor op een invasie door Rusland.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:33 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Die 60% regel zorgde alleen maar voor veel langere ellende na de bankencrisis, en Duitsland is nou ook niet echt een voorbeeld. Begroting is daar in orde, maar de economie stagneert al jaren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat het verdragsrecht de ene keer heilig is en de andere keer niet. De EU zelf doet niet meer aan de rule of law.
[..]
Kijk even naar de topic titel en die deal. Dit is de schuldenunie waar uitdrukkelijk niet voor getekend is.
Er is letterlijk geen normaal denkend mens die jouw obsessies belangrijker vindt dan de Russen buiten de deur te houden. Je hele discours is irrelevant.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Kijk even naar de topic titel en die deal. Dit is de schuldenunie waar uitdrukkelijk niet voor getekend is.
Klaarblijkelijk is er de ruimte niet meer om onderdeel van het westen te kunnen worden, dus dan kan je net zo goed stellen dat mensen die van mening zijn dat Oekraïne niet moet pogen neutraal te worden, eigenlijk zeggen dat Oekraïne een bloedbad moet blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:15 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het idee van "neutrale bufferzones" is een gospe. Die zijn er niet en nooit geweest in Oost-Europa. Of je bent onderdeel van het "westen" of je wordt gedomineerd door Moscow. Meer smaken zijn er niet. Mensen die van mening zijn dat bepaalde post-sovjet staten "neutraal" zouden moeten zijn zeggen gewoon dat deze staten de facto eigendom van Moscow zijn en daarin geen eigen keus hebben.
Vrede, doe maar niet.quote:
Of Rusland wordt neutraal.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk is er de ruimte niet meer om onderdeel van het westen te kunnen worden, dus dan kan je net zo goed stellen dat mensen die van mening zijn dat Oekraïne niet moet pogen neutraal te worden, eigenlijk zeggen dat Oekraïne een bloedbad moet blijven.
Eindelijk wat goede taal van Trump!quote:
Haha, zie de edit.quote:
Wil je die Duitse gelukszoekers importeren?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima. Maar als de Russen het Ruhrgebied naderen raad ik eenieder aan om de trein te pakken naar Schiphol.
Ik houd het op ruis want de daden zeggen meer dan woorden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk wat goede taal van Trump!
Nou ja, mensen zeggen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:15 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het idee van "neutrale bufferzones" is een gospe. Die zijn er niet en nooit geweest in Oost-Europa. Of je bent onderdeel van het "westen" of je wordt gedomineerd door Moscow. Meer smaken zijn er niet. Mensen die van mening zijn dat bepaalde post-sovjet staten "neutraal" zouden moeten zijn zeggen gewoon dat deze staten de facto eigendom van Moscow zijn en daarin geen eigen keus hebben.
Is niks mis mee. Overigens kan ik niet zo heel goed gericht schieten, maar ik heb dan ook alleen geschoten met kleinere hand wapens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je leert gewoon hoe je een geweer moet gebruiken.
De laatste keer was er iets met een toename van fietsendiefstallen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wil je die Duitse gelukszoekers importeren?
op punten waar we dit zelf ook (minstens even goed) kunnen doen we dat in de regel ook gewoonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zeker, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Dat zien we nu ook. Waarom outsourcen aan de VS als we dit ook zelf kunnen?
het grote wapens leveren begon pas na de Russische daarvoor gebeurde dit nauwelijksquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, mensen zeggen..
Oek is geen lid van EU of NAVO al sinds 2014 niet.
Dus de EU/NAVO “zeggen” dit. Of hebben niet doorgepakt en Oek juist bufferland laten zijn, door wel wapens te leveren maar verder niks durven.
Gewoon een beetje stoer roepen vanaf een zijlijn, lekker makkelijk in deze delicate kwestie.
Ik heb lang gevonden dat de Amerikanen gelijk hadden met hun klachten over Europa. Desalniettemin ben ik woedend over de volte-face onder Trump. Wij gaan nu honderden miljarden extra uitgeven om straks aan het eind van het hele drama met een zwakker Westen te zitten. Als het 'Westen' als idee de regering van die halvegare overleeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
op punten waar we dit zelf ook (minstens even goed) kunnen doen we dat in de regel ook gewoon
Je kan het bloedbad tijdelijk stoppen maar zonder langdurige militaire steun en integratie met het westen komen de Russen vroeg of laat terug. Dat is iets wat ze in Oekraïne, Polen en de Baltische staten maar al te goed begrijpen. Het huidige Oekraïne conflict is absoluut niet de eerste keer dat Rusland "historisch Russisch grondgebied" opnieuw annexeert nadat ze het in een eerdere revolutie kwijt raakten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, mensen zeggen..
Oek is geen lid van EU of NAVO al sinds 2014 niet.
Dus de EU/NAVO “zeggen” dit. Of hebben niet doorgepakt en Oek juist bufferland laten zijn, door wel wapens te leveren maar verder niks durven.
Gewoon een beetje stoer roepen vanaf een zijlijn, lekker makkelijk in deze delicate kwestie.
We zijn aanvankelijk veel te voorzichtig geweest. Te onder de indruk van dat zogenaamd geweldige leger van de Russen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
het grote wapens leveren begon pas na de Russische daarvoor gebeurde dit nauwelijks
vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb lang gevonden dat de Amerikanen gelijk hadden met hun klachten over Europa. Desalniettemin ben ik woedend over de volte-face onder Trump. Wij gaan nu honderden miljarden extra uitgeven om straks aan het eind van het hele drama met een zwakker Westen te zitten. Als het 'Westen' als idee de regering van die halvegare overleeft.
Waardoor Rusland aan Kyiv kon bewijzen dat Oekraïne de VS nodig heeft...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
Trump heeft het tot een van zijn belangrijkste doelen gemaakt om zo snel mogelijk vrede te bereiken tussen Rusland en Oekraïne. Om Kyiv te dwingen zette hij al de militaire steun aan Oekraïne stop.
Ik denk niet dat een snelle vrede haalbaar is als we kijken naar wat de verschillende partijen tot nu toe in de media roepen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)tot-er-vrede-is.html
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gezegd dat hij "sterk overweegt" om Rusland nieuwe sancties op te leggen. Het spreekt in dit verband over "grootschalige" sancties totdat er een vredesakkoord ligt.
Het gaat om maatregelen tegen banken en om andere sancties en invoerheffingen totdat er een staakt-het-vuren en vredesakkoord met Oekraïne is bereikt.
In een post op zijn eigen platform Truth Social motiveert Trump zijn stap door te stellen dat Rusland op dit moment op Oekraïne inbeukt op het slagveld. "Aan Rusland en Oekraïne, kom nu aan tafel, voordat het te laat is. Bedankt!!!"
De stap is opvallend, omdat de president zich de laatste tijd juist wat minder kritisch opstelde richting Rusland en strenger was voor Oekraïne.
Trump heeft het tot een van zijn belangrijkste doelen gemaakt om zo snel mogelijk vrede te bereiken tussen Rusland en Oekraïne. Om Kyiv te dwingen zette hij al de militaire steun aan Oekraïne stop.
Het is grappig dat mensen pas boos zijn geworden op de VS nu Trump het Amerikaanse project waar de oorlog het gevolg van is verpest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:
maar de blinde paniek nu snap ik niet
de Amerikanen hebben altijd gedaan wat goed is voor Amerika, wat nieuw is is dat Trump zich erzelf voor op de borst staat te kloppen
ok?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is grappig dat mensen pas boos zijn geworden op de VS nu Trump het Amerikaanse project waar de oorlog het gevolg van is verpest.
Ok.quote:
Voor de bühne. En morgen is het waarschijnlijk weer allemaal anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk wat goede taal van Trump!
quote:Ukrainian Warriors of the Lviv 24th Mechanized Brigade destroyed a convoy of Russian armored vehicles near Chasiv Yar in the Donetsk region.
On the morning of March 6, the Russians attempted to make a breakthrough with more than two dozen vehicles.
Glory!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljsapc5tbc23
Omdat de Amerikanen nu niet doen wat goed is voor de VS. Het systeem van harde en zachte macht dat de VS de afgelopen 80 jaar hebben opgebouwd en hun aanzien in de wereld blijft weinig meer van over.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:
maar de blinde paniek nu snap ik niet
de Amerikanen hebben altijd gedaan wat goed is voor Amerika, wat nieuw is is dat Trump zich erzelf voor op de borst staat te kloppen
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.quote:
Trump heeft dus geen benul waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:20 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.
Well... duh...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Trump heeft dus geen benul waar hij mee bezig is.
Bijzonder dat hij dacht dat Rusland die al 3 jaar hard gaat op Oekraine en dagelijks burgers dood, zo makkelijk voor reden vatbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat had die oranje clown dan verwacht
En daarom is dit gewoon ruis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:20 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.
Rusland vraagt juist aan de VS om:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Verrassend. Zeker in zijn geval: eerst zien, dan geloven.
Dan ben je rijkelijk te laatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima. Maar als de Russen het Ruhrgebied naderen raad ik eenieder aan om de trein te pakken naar Schiphol.
Hij gaat waarschijnlijk aankondigen dat Oekraïne 25% tarrifs krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Spontane persco, misschien iets te maken met de oorlog? Is over 20 min al.
EUquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk aankondigen dat Oekraïne 25% tarrifs krijgt.
Zal dus wel een hoop gelul in de ruimte worden waar iedereen de schuld krijgt behalve hij en zijn beleid of wat daarvoor door moet gaan.quote:
Is het dan niet beter om het verdrag te wijzigen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die 60% regel zorgde alleen maar voor veel langere ellende na de bankencrisis, en Duitsland is nou ook niet echt een voorbeeld. Begroting is daar in orde, maar de economie stagneert al jaren.
Joe of Hunter Biden?quote:
Nee, gewoon lekker op mijn bootje afwachten tot de ellende voorbij is. Met alle respect, maar ik heb twee jonge kinderen en die wil ik liever niet blootstellen aan oorlog als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wil je die Duitse gelukszoekers importeren?
Dat is blijkbaar niet nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om het verdrag te wijzigen?
Steve!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Extra PC oranje clown:
https://www.youtube.com/live/xI_BB-chMBw
Nou ja, hij zit er zo kort dat zijn beleid ook weinig effect kan hebben gehad op de thans beschikbare cijfers.quote:
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar niet nodig.
Het is ook een arbitrair nummer. Het voordeel van die limiet is wel dat je tegelijk kunt bezuinigen op de onderklasse want parasieten en belastingvoordeel aan de top kunt geven want trickle-down. Want die limiet.
Gisteren nog geweest.quote:
Het zijn de landen die dat net even hebben afgesproken. Een aantal zaten er al over. Andere niet. Wat is je punt? Wil je liever eerst een commissie van bureaucraten en dan over drie jaar een beslissing maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?
"De EU" dat zijn we (mede) zélf he? We beslissen gewoon mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?
Inb4:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"De EU" dat zijn we (mede) zélf he? We beslissen gewoon mee.
En, wat zei hij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Extra PC oranje clown:
https://www.youtube.com/live/xI_BB-chMBw
Bekijk deze YouTube-videoquote:Zelensky doesn't call Trump and Vance handsome and the meeting turns to chaos | SNL | BINGE
Het is nog niet begonnen, niemand weet ook waar het over gaat.quote:
Ik ben benieuwd of de westen of met sancties zal komen of zal bewijzen dat de door het westen opgebouwde internationale rechtsorde zélf een imperialistisch wapen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |