Het is grappig dat mensen pas boos zijn geworden op de VS nu Trump het Amerikaanse project waar de oorlog het gevolg van is verpest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:
maar de blinde paniek nu snap ik niet
de Amerikanen hebben altijd gedaan wat goed is voor Amerika, wat nieuw is is dat Trump zich erzelf voor op de borst staat te kloppen
ok?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is grappig dat mensen pas boos zijn geworden op de VS nu Trump het Amerikaanse project waar de oorlog het gevolg van is verpest.
Ok.quote:
Voor de bühne. En morgen is het waarschijnlijk weer allemaal anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk wat goede taal van Trump!
quote:Ukrainian Warriors of the Lviv 24th Mechanized Brigade destroyed a convoy of Russian armored vehicles near Chasiv Yar in the Donetsk region.
On the morning of March 6, the Russians attempted to make a breakthrough with more than two dozen vehicles.
Glory!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljsapc5tbc23
Omdat de Amerikanen nu niet doen wat goed is voor de VS. Het systeem van harde en zachte macht dat de VS de afgelopen 80 jaar hebben opgebouwd en hun aanzien in de wereld blijft weinig meer van over.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:
maar de blinde paniek nu snap ik niet
de Amerikanen hebben altijd gedaan wat goed is voor Amerika, wat nieuw is is dat Trump zich erzelf voor op de borst staat te kloppen
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.quote:
Trump heeft dus geen benul waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:20 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.
Well... duh...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Trump heeft dus geen benul waar hij mee bezig is.
Bijzonder dat hij dacht dat Rusland die al 3 jaar hard gaat op Oekraine en dagelijks burgers dood, zo makkelijk voor reden vatbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat had die oranje clown dan verwacht
En daarom is dit gewoon ruis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:20 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik snap de Russen wel. Trump maakt het leven voor Oekraine een stuk moeilijker met zijn beleid. Zolang hij de Oekrainse positie blijft verzwakken gaan de Russen echt niet onderhandelen.
Rusland vraagt juist aan de VS om:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Verrassend. Zeker in zijn geval: eerst zien, dan geloven.
Dan ben je rijkelijk te laatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima. Maar als de Russen het Ruhrgebied naderen raad ik eenieder aan om de trein te pakken naar Schiphol.
Hij gaat waarschijnlijk aankondigen dat Oekraïne 25% tarrifs krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Spontane persco, misschien iets te maken met de oorlog? Is over 20 min al.
EUquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk aankondigen dat Oekraïne 25% tarrifs krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |