Zal dus wel een hoop gelul in de ruimte worden waar iedereen de schuld krijgt behalve hij en zijn beleid of wat daarvoor door moet gaan.quote:
Is het dan niet beter om het verdrag te wijzigen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die 60% regel zorgde alleen maar voor veel langere ellende na de bankencrisis, en Duitsland is nou ook niet echt een voorbeeld. Begroting is daar in orde, maar de economie stagneert al jaren.
Joe of Hunter Biden?quote:
Nee, gewoon lekker op mijn bootje afwachten tot de ellende voorbij is. Met alle respect, maar ik heb twee jonge kinderen en die wil ik liever niet blootstellen aan oorlog als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wil je die Duitse gelukszoekers importeren?
Dat is blijkbaar niet nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om het verdrag te wijzigen?
Steve!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Extra PC oranje clown:
https://www.youtube.com/live/xI_BB-chMBw
Nou ja, hij zit er zo kort dat zijn beleid ook weinig effect kan hebben gehad op de thans beschikbare cijfers.quote:
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar niet nodig.
Het is ook een arbitrair nummer. Het voordeel van die limiet is wel dat je tegelijk kunt bezuinigen op de onderklasse want parasieten en belastingvoordeel aan de top kunt geven want trickle-down. Want die limiet.
Gisteren nog geweest.quote:
Het zijn de landen die dat net even hebben afgesproken. Een aantal zaten er al over. Andere niet. Wat is je punt? Wil je liever eerst een commissie van bureaucraten en dan over drie jaar een beslissing maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?
"De EU" dat zijn we (mede) zélf he? We beslissen gewoon mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom is het blijkbaar niet nodig volgens jou? Of bedoel je dat Weltschmerz een punt heeft en de EU gewoon doet waar ze zin in hebben, ongeacht de afspraken?
Inb4:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"De EU" dat zijn we (mede) zélf he? We beslissen gewoon mee.
En, wat zei hij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Extra PC oranje clown:
https://www.youtube.com/live/xI_BB-chMBw
Bekijk deze YouTube-videoquote:Zelensky doesn't call Trump and Vance handsome and the meeting turns to chaos | SNL | BINGE
Het is nog niet begonnen, niemand weet ook waar het over gaat.quote:
Ik ben benieuwd of de westen of met sancties zal komen of zal bewijzen dat de door het westen opgebouwde internationale rechtsorde zélf een imperialistisch wapen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |